päivän :)
Lääkekuuri huomenna vihdoin ohi. Enää kolme nappia, ja sitten saan toivottavasti heittää hyvästit kuukauden kestäneelle krapulatunteelle (ja niin, mulla oli vaan yhen päivän se oikeesti).
Parhaan ystävän seurassa viettämään iltaa lukuisissa Vaasan baareissa *sydän* hiprakka on just sopiva ja mieli on hyvä.
Ens viikkoa odotan ehkä kans vähäsen
7 tuntia ni alkoi kesäloma!
Takas normipäiväjärjestykseen, darraton olo ja muutenki hymyilyttää...... :)
Elämä *sydän*
[q]innae, 8.5.2006 12:16:
Täs tällä viikolla menen kirjoittamaan vuokrasopimuksen :)
Heihei Käpylä :)
[/q]
Tuparit! Tuparit!
Huomata kuntonsa nousseen, jaksavan enemmän kuin ennen. Hyvä olo.
Työkaverit oli reiluja ja päästi mut kotiin jo ennen kahtatoista. Se meinais sitä et mulla on nyt LOMA. Ihanaa! Niin kauan jo tätä odottanut. Hymyilyttää, vaikken nyt ihan täysillä iloitsekaan (en vain oikein osaa mennä sinne pilvilinnoihin enää) mutta iloinen olen silti, ja hyvillä mielin. Olo on rentoutunut, ja työasiat lähes jo poissa mielestä.
Tunnin päästä suuntana lentokenttä, mis vois käyppästä Wine Barissa nauttimassa kuohuviiniä.
Tasan 24 tunnin päästä oon Australian kamaralla. Ihanaa *sydän* Parasta.
Uus tukka *sydän*
Vin Diesel pelastaa päivän milloin tahansa *joo**kuolaa**sydän*
Viikonloppu taas edessä!
Tänään tuli liksa, maksoin laskut, ja käteen jäi vielä hyvin rahaa. On jotenkin niiiin hyvä olla, kun on raha-asiat saanut hemmetin hyvään kuntoon. En olis vielä muutama vuosi siihen uskonut, mutta päättäväisyydellä, hyvällä organisoinnilla ja järkevällä rahankäytöllä ja sen seuraamisella tuli näköjään uskomattoman hyviä tuloksia. Tällaisella jatketaankin.
Muutenkin on vaan jotenkin perkeleen raikas fiilis. Tuntuu, että ahdistavat ja ärsyttävät ajat on jääneet kauas taakse. Muutenkin jotenkin "puhdistautunut" fiilis.
Oon aika hyvin löytänyt oman minäni, tai oikeestaan, tuntuu et oisin tullu kuorestani ulos.
Hyvä olla.
Uus hiano näppis ja uus hiano laserhiiri
[q]astaroth, 25.3.2009 20:22:
---
wiwi, 25.3.2009 20:20:
Peruskoulu: 6 vuotta
---
loikkasitko yläasteen?
[/q]
Vuodessa on 48 viikkoa.
[size=5]sori :D[/size]
Yks mukava soitto eilen, ai että kun se piristi vaikka muuten olikin ihan kauhea päivä Toivottavasti kaikki nyt menisi niin kuin haluaisin ja kovasti toivoisin olisin tosi onnellinen
Kuumekin alkaa jo laskea, alkaa pikkuhiljaa olla parempi olo. Sairaalastakaa ei oo enää soitettu, joten siellä ei taida tarvita enää käydä tän taudin tiimoilta
Alle kuukausi enää ni on kesäloma ja näkee ihmisiä...
Entisestä duunista soittelivat ja kaipasivat. Pääsen leikkiin taas ravintolatyöntekijää 10 tunnin ajaks ens viikol :)
Iidit, ja kaikista parasta, puhumaan vieraita kieliä :)
Nukuin 11h, en oo enää väsynyt. Oli ihana herätä ilman herätyskelloa.
Olo ja mieli on virkeä. :)
Sain lääkkeitä, joita voin ottaa aamullakin, eikä mee pää sekaisin :)
Pian voi mennä sitten taas salille kun kivut loppuu :)
Nii ja kivut on melkee kokonaan loppunu. En kuollukaan siihen tuskaan.
[q]Super-Kerttu, 26.9.2005 21:11:
Mulla on maailman ihanin, rakastettavin ja pussattavin poikaystävä!
[/q]
Mitä ihmettä, niin mullakin! ja se on kivaa *sydän*
Jäätelöauto
4.5 vuotta sitten jo fiiwistelin, eikä hyvät muistot näköjään katoa vain mihinkään. Se biisi vaan pelastaa illan jos on masentunut tai paha mieli. Hyväfiiliskyyneleiden vierittelyhetki oli taas paikallaan.
Delerium - Silence *sydän*
Tyytyväinen pääsiäisenä otettuihin valokuviin. Fiilis kuvaamiseen löytynyt jälleen, ihanaa! ^___^