päivän :)
En kuollut kuntotestiä tehdessäni. Ei onneks niin huono kunto ollut ku kuvittelin, mut huono se silti oli. Onneks en enää tupakkaa sentäs polta!
[q]Cjet, 16.9.2006 13:52:
Hyvää matkaa!
[/q]
kiitos
Hikinen powerbody-tunti :)
Huomenna voi hyvällä omallatunnolla pitää vapaapäivän, ja sit perjantaina onkin lähtö pois kaupunkihulinasta. Iih, ihanaa :) Näkee äippää ja iskääkin pitkästä aikaa.
Sain vihdoin mun nettitilan toimimaan niinkuin halusin, ennen se oli bugaillut jotenkin eikä näyttänyt kuvia.. Mut nyt toimii
[q]mayah, 25.11.2006 07:12:
Se ois sitte lauantai, tytöt ja pojat
[/q]
Vapaapäivälauantai!
Kaunis ilma ulkona, lammin, miehet on komeita, ihmiset on ystavallisia, ja ne hymyilee.
Uuh!
Ihana vaan olla huoleton.
Pian hemmottelupaikkaan, illalla 3D-movies :)
Life is luxury sometimes.
Niin hemmetin kovat treenit, et voi tänäänkin olla tyytyväinen itseensä
Saan uuden tietsikan, äiti saa uuden tietsikan, huomenna on perjantai, saan huomenna uudet housut, iiihhh on vaan hyvä fiilis.
Plus et telkusta tullu kaikkee kivaa tänään ja pian harper's Island ja CJ Thomason nommmm
^____^
[q]pirpeli, 1.11.2006 23:36:
Uusi tuoksu*slurps*
DKNY Red Delicious
[/q]
UIH toi oli kyllä niin helmee kans! Itellä silti se vihree versio
Suitsukkeet <3
Oon tanaan nahnyt niin paljon komeita miehia etta oksat pois!
Pakostakin hymyilyttaa ja on virne naamalla.
Voi hitsit et oon hyvällä tuulella!
Asiat toiminu töissä tosi hyvin tänään. Ollut aivan loistava työskennellä, kun homma on vaan yksinkertasesti toiminut.
Lihakset ovat taas löytyneet, ja tää kipu kyl motivoi taas mua enemmän treenaan, varsinkin sunnuntain pumpit pitää taas ottaa säännöllisiks. Pian parin tunnin päästä forza
Kotona odottaa puhdas, siivottu kämppä. Vaikka se onkin aika kolkko ja siellä kaikuu, ni se on silti mun. Ja siellä on puhdasta. Ihanaa.
[q]Verano, 4.1.2008 17:30:
---
Freja, 4.1.2008 17:16:
Koti-ilta silti :)
---
Nii kantsii säästellä huomisiin viinikesteihin :D
[/q]
:D Todellakin!
[q]Janisa, 13.11.2008 18:35:
---
Freja, 13.11.2008 18:34:
---
Janisa, 13.11.2008 18:33:
---
Freja, 13.11.2008 18:31:
---
Janisa, 13.11.2008 18:27:
---
Freja, 13.11.2008 18:23:
A. :)
---
A?
---
Ei a :D
---
Aaa!
---
:DD hahAAa!
---
Taa on luultavasti alykkain keskustelu mita oon kayny vahaan aikaan!
[/q]
rupes kyl joo huvittamaan, osaan kuvitella tän livekeskusteluna. :D
Systeriltä viesti :')
Lupas kirjottaa mailia tänään ja laittaa sen sitten huomenna töissä mulle. Jee :)
[q]vinsku, 23.8.2007 17:48:
Meinaatko carmoliksia? Toimii! Niin tipat ku karkitki. Kun laittaa niitä tippoja sokeripalaan ja sit syö ni ei oo lenssua enää, juu. :)
[/q]
Just niitä! Toi sokeripalajuttu ei vaan toiminu mulla, mut tänää si näin näit karkkei stockal ni päätin koklaa. Tietty viel hengitys on vaikeaa, mut paljo parempi olo kurkussa jo! :)
Käveltiin Malminkartanon jätemäen huipulle, katteltiin auringonlaskua ja käveltiin takas kotiin. Eli kiva mukava leppoisa iltalenkki :)
Maanantaina puistoilua, eilen Stand Upia, tänään Faith No More, huomenna leffaan, perjantaina chillailua, lauantaina Priden kulkue ja puistojuhla! Puhumattakaan koko viikon auringonpaisteesta ja loistosäistä!
Aika muksa viikko, etten sanois
Anteeks ny tää mun pluristelu, mut mul on nii hyvä olo et tekis koko ajan mieli hehkuttaa sitä!
Ei oo mitään erityistä syytä miksi hymyilyttää, mutta hymyilyttää vaan :) Harteilla ei ole mitään niin isoa taakkaa, että se todella kääntäisi mun suupielet alaspäin. On nii stanan hyvä mieli, et pienet takaiskut ei haittaa. Välil tulee jotai ihme hetkiäkin, kun tajuan vaan, kuinka hyvä mulla on nykyään olla, et tekis mieli vaa huutaa. Ai vitsit <3
Pääkipu hieman hellittänyt, oon yrittäny venytelläkin kunnolla. Huomenna ehkä uskaltais jo hipsiä kuntoilemaan.
Ja alle kuukausi *sydän*