päivän :)

Back to häröily O

pomo myönsi mulle pitkän joululoman

21. pvä pääsen aikasemmin töistä, ja palaan vasta 2.1.2008

Ihanaa, pääsee viettään laatuaikaa systerin kaa *sydän*

Maailman ihanin lääkäri! Ei parin kysymyksen jälkeen lätkässy tulehduskipulääke- ja lihasrelaxanttireseptin kouraan, vaan todellakin tutki mun hartioita ja käänteli ja väänteli lihaksia. Antoi lähetteen fysioterapiaan ja suositteli hampilääkärillä käyntiä sekä liikunnan lisäystä, kirjoitti sairaslomaa, mut ei napin nappia mitään, yhtään mitään! Ei lääkkeitä! Ihanaa!

[q]pirpeli, 7.3.2008 13:46:
Kosmetiikkaedit. Mun Ardenin Eight Hour Creamit on postissa*jiihaa*
[/q]

uuh, just laitoin sitä huulille

Omaa päivän :) lisää se, et matkaa on aivan ihanaa suunnitella!
Oon printtaillut kaiken maailman kirjotuksia, ja googlettanu kuvia ja laittanu pari duunin seinällekin, ihan vaa siks et jos ärsyttää, voi kattoa niitä kuvia ja unohtaa murheet :)

Pian haen Elisan töistä ja sitten mennään alkoon ja sitten katteleen hieman kesäpaitoja ja sitten pääseekin Vilma jo töistä ja sitten lähdetäänkin ajamaan kohti Seinävitsiä Sitten oma kulta taitaa kaahata sinne InterCityllä ja kaikilla on mukavaa!! ah, ihanaa!! Mikä fiiwis!!

Pelattii ukkosen kaa mun synttärilahjaks saatua suomirokkitriviaa
Keilaamises oon aika surkee, mut täs olin aika ässä [size=5](ainakin siis jos tollasta suomirokinvihaajahevaria vastaan pelaa :D)[/size]

Tänään oli hyvä päivä, kaiken lisäks oon ajoissa kotona. Kylläpäs sitä nyt tuntee ittensä kiltiksi. :)

Pelkäsin, että joulunvietosta takaisin pk-seudulle lähteminen aiheuttaisi ahdistusta ja itkua, niinkuin edellisinäkin vuosina. Mutta ei, ei ahdistanut tai itkettänyt. Kai se oli se paikanvaihdos. Tietää, että näkee kuitenkin vanhempiaan useemmin eikä "joskus keväällä kai", ja ystävien suhteen ei ahdistanut, koska ne nään lauantaina mut saa nähä onko sitten ens tiistaina paha mieli..

[q]Sphyxia, 17.10.2005 13:00:

Minäkin taidan piakkoin taas Vaasaan päästä. Kotiin rauhallisuuteen vähäksi ajaksi, just sitä mitä parhaillaan myös tarvitsen.
[/q]

Eikö olekin kivaa? Täällähän asun ja sitä rataa, mutta Vaasassa vanhemmat = koti. Ja koti on aina koti.

*sydän* Home sweet home *sydän*

Aurinko paistaa, enkä oo väsynyt vaikka oli eilen pitkä päivä töissä. Toi aurinko piristää vaan nii kummasti Tänään sit hieman lyhyempi työpäivä. Mut kivaa o varmasti
Enää muutama päivä niin pääsee äidin ja isin hoiviin *sydän* näkee ihania ystäviäni *sydän**sydän* ja saunaan ja kuvaamaan ja vaikka mitä
Tainan kanssa juttelu.. Ikävä on kova
On vaa kiva ja hyvä ja mukava olla

Kyllä tästä päivästä sittenkin löytyi hyvääkin :)
Sain lääkkeitä ja ehkä tää tästä :)
Juttelin taas ihanan Vilmani kanssa ja nauroin :)
Ostin iha helmen luomivärin
Tein hyvää ruokaa
Ikävä kotiin ei katoa mutta sitä voi onneksi lievittää

*sydän*

*plur*!
Pump!
Oli niin ihanaa olla siellä tunnilla että melkeen tuli itku :)

Fiilis aivan loistava.

ihan uskomaton maanantai! Ih!

Asiat onkin hyvin. Kaikki on hyvin. Mä oon onnellinen, mä oon iloinen. Vilmakin tulee jo ihan muutaman päivän päästä.
Kaikki vaan on niin hyvin!

Dallaspullat onnistui, pian tulee ihana ihminen käymään, ja se vie loputkin rippeet mitä sen on jo kauan pitänyt pois viedä - ihanaa, vihdoin.
Luvassa myös ehkä hieman lautapelejä ja vaihtoehtoglögiä (galliano - gold strike - omenamehu).
Töissäkin oli iha hemmetin fiilispäivä, ja tapahtui hassuja asioita ja kivoja asioita, ja hymyilytti monta.
Ai että, kun on vaan nii hyvä fiilis.
Ja sit viel et nyt on viikonloppu! Vapaa viikonloppukin kaiken lisäks! Hitsi et näitä on oppinu arvostaan vasta sitten, kun eka tehny vuodesta toiseen vuorotyötä ja nyt siirtyny säännölliseen päivätyöhön. Ai hemmetti että nää tuntuu hyviltä.

Tiesitteks et elämä on kivaa

[q]mayah, 17.10.2008 07:47:
Perjantai
[/q]

Voi kyllä! Ja elämä

Mä pääsen tänään kotiin. Meen kaupungin kautta, ostan itelleni siideriä ja meen sohvalle istumaan ja kuunteleen hiljaisuutta. Sen jälkeen laitan hemmetin hyvää musaa soimaan ja lujalla. Meen nukkumaan oikeaan sänkyyn, omaan sänkyyni. En herää yöllä ollenkaan, koska on niin hiljaista. Herään vasta aamulla sitten kun on ihan pakko, kun herätyskello herättää mut töihin.
Ihanaa, arki edessä.

Tulin kotiin, lattialla odotti pieni postista tullut paketti. Ihana *sydän*
Voi että kun tuli parempi mieli :)

Keksin mukavan reitin, minkä voisin lähtee toteuttaan vuodenvaihteessa
Siinä jäiski sitten Suomen syksyinen talvi taakse ja pääsisin nauttimaan elämästä.
Unelmat on tehty toteutettaviksi.

[size=7]Joo, hyvillä fiiliksillä todellakin oon, matkaseura vaan viel puuttuu :D[/size]

Siis voi herregud. Sali!
Oltii Flowbody-tunnilla, eikä mulla ollu oikein minkäänlaista havaintoa tunnin sisällöstä/temposta paitsi ku mitä olin lajikuvauksesta lukenut.
Apua, hiki! Tempo! Oli muuten ihan hemmetin loistavaa ja nyt hyvä fiilis

Harmi vaan kun tuo on tiistaisin, vähä liia pitkä putki tulee salipäiviin :/ Pitää kai hieman fiksailla tota ohjelmaa jotenkin itselleen sopivaksi. Saa nähä mitä raaskin jättää pois.

Tuli nähtyä sunnuntaina yks hauska leffa, jossa oli yks hupaisa kohtaus missä yks nainen lauloi ihan kamalalla äänellä. Noh, yhel duunikaveril o hieman yskää, ni se tääl välil röhii ja sitten päästelee samanlaisia äännähdyksiä ku se nainen siinä elokuvassa. Ja se on iha hemmetin koomisen kuulosta. Hajoon nauruun :'D

Kiva päivä!
Töiden jälkee viel mukava seura, jutustelua, carcassonee, ihania vadelmia ja ja ja virkistysmatkakin ihan pian maksettu!
*plur*!

O