päivän :)

Back to häröily O

Kämppä siivottu sillee semihyvin, et ei oo paljoo enää si tekemistä ku Vilma tulee (ja se on ihan muutaman päivän päästä!!) :)

Siideri maistuu ja hyvä musa soi, ja ihan pian lähtee juna, si piiiitkästä aika Slinkkuun istuun ja sieltä Aeroihin jossa näkee ihania ihmisiä

Jihuu!

[q]MissKoo, 2.11.2007 11:39:
Ostin mun karvattomalla kissulille eilen sen ensimmäisen vaatteen, armykuvioisen paidan. Ei ollut kissa moksiskaan, vaan piti sitä päällänsä ja oli kun ei mitään erikoista oiskaan Nauroin ihan katketakseni, hehe.
[/q]

pics or stfu!

[q]annabel, 10.10.2006 11:13:
Kuinka paljon maksaa 'halvat' lennot Ausseihin ja milloin? [/q]

Helmi-maaliskuulle 1214e. Marraskuu on niin pian että taitaa olla halvimmat jo menneet.

Miehet. :D

[q]lostgone, 28.5.2006 12:37:
Oletko sä nyt sun oikeassa kaupungissa?*hihu*
[/q]

Taidampa olla

Hemmetin hyvä seura :)
Siiderii :)
Pian lisää hyvää seuraa :)
Älyttömän hyvä fiilis! :)
Illalle asetettu missiot :D

Tästä illasta tulee vaa mielettömän hauska :D

Mä oon niin kotonani täällä! Mulla on niin ihana olo, et iiih tekis mieli mennä alasti ulos tonne lumimyrskyyn juokseen ja huutaa "AAAAAAAAAAA!!!!"

aamulenkki! Oli helppo saada happee ku oli tollane sää.

Alle 12h ni W on tääl *sydän*

Puntarilla ei niin näy, mutta kropassa kylläkin. :) Nyt harmittaa ku en ollu mittanauhan kaa kattelees ympäryksiäni ku alotin liikkumaan.

PYYKKILAUTAVATSAKUNTOON KESÄKSI 2008 PERKELE

Elämä on ihanaa ja pian on huominen ja tilulii, hyvä olla

[q]antOn, 11.2.2006 19:33:

Joku siis, aikuisten oikeasti meni kentälle!
[/q]

Kaveri joutui tulee taksilla töihin ku 3 bussia oli menny sen ohi ku ne oli nii täynnä conan-faneja

To be honest, mäkin olisin mennyt ellei olisi ollut työvuoro juuri silloin. No, eiköhän mieheen ehdi vielä törmäämään On se aika ilmiö tällä hetkellä.

Oma päivän :) on oikeastaan eilinen, mutta silti; sain kerrankin yhden asiakkaan tosi tyytyväiseksi ja iloiseksi ja kiitolliseksi, kun juoksin hänen takiaan vaikka missä ja soitin puheluita vaikka mihin ja vänkäsin jnejne, että hän saisi nettinsä toimimaan. Ja neuvoin vielä hänet meidän parhaille paikoille istumaan Mutta tuli kyllä hyvä mieli kun hän vilpittömästi tuli kiittelemään ja antoi ehkä vähän tippiäkin Siitä tuli hyvä mieli.

Hmm.. Täytyypä kokeilla useemminkin olla asiakkaille ystävällinen

[q]mayah, 18.1.2008 07:15:
Se ois sitte perjantai, tytöt ja pojat

plus et oon taas lähempänä tavoitetta
[/q]

Joo! Joo! :) Mäkin yritän iloita.

Tänään on muutenkin ihan kiva päivä. Aamul lenkki, töissä toimii taas oman koneen hässäkät, töide jälkee salille, illal leffaan.. On tää ihan jees :)

[q]cjet, 26.4.2007 11:13:
Järjetön läppä mut.. MEITSI SAI TÖITÄ!
[/q]

Onnea

Jeij, tänäänkin jo tavoite täynnä! Ja kello ei ole edes kahta. Pian vois pitää tauon ja hengähtää. Hyvin alkanu tää vuos duunien osalta :)

Jotain hymyä edes - huomenna tulee palkka, ja Provinssiliput tulleet myyntiin *sydän*

[q]mayah, 5.7.2007 19:49:
Ja hyvä helvetti olikin Onneks ehdin taas toipua tosta ainaki kaks viikkoa.
[/q]

Kyllä huomenna punnituspäivä, niin ehkä näyttää taas ihan hyvää ku paloi parit rasvat

Yritän nyt jotain iloista keksiä tähän päivään.. Hmm. Pääsen jo 10:30 töistä, eli ajoissa pois Siitä alkoi sitten parin päivän vapaa

..Nii siinä se taiskin olla.

[q]mayah, 1.11.2007 10:11:
Mä oon täällä koko ajan..
[/q]

Nii ootki, onneks

[q]mayah, 29.10.2007 20:29:
Forza vaiks oliki tylsää ilman Reijaa :( Mut ens viikolla toivottavasti sit taas
[/q]

Ite hikoilin kun juoksin junaan tuhatta ja sataa. Ei hyvä.

Mut ens viikol si taas! :)

Ostin aivan ihanan farkkukevättakin tms. Se on aika hot. I'm lovin it. Si vaa pitää venaa et tulis kevät tai joku muu tilaisuus missä sitä vois pitää :D

O