päivän :)

Back to häröily O

Palkka tullu, saan maksettua kepeesti vuokran ja lähettyy viel shoppaileen iha reilusti, on perjantai, lihaksia särkee, on ihan hemmetin hyvä olla!

Ihanaa, kun mä hallitsen omaa elämääni, asiat on kunnossa ja mieli on virkeä. En ois varmaan viel vuosi sitten uskonu tän olevan totta, sillon se oli pelkästään haave.

Ai että

Sali!

Iskän onnistuneet synttärijuhlat ^^ Oli upeeta nähä pitkästä aikaa sukua, joita viimeks nähny lapsukaisena. Plus et sain pari uutta ystävääkin :)

[q]Annakins, 14.9.2006 12:22:
Tänk god huomenna on palkkapäivä :D
[/q]

Oi voi kyllä! Ja oon vielä järjestänyt raha-asiani niin, että saan maksettua mahd vähän laskuja, ja sitten palkasta jää monta monta rahaa matkalle
Ja siitäkin vielä voi iloita, että pahat 100% Regen-pilvet on väistyneet, ja on vaa puolipilvistä/aurinkoista/Schauer luvassa
Voi matkalle!

Duunikaveri myy mulle keittiöpöytänsä ja -tuolinsa en kyl yhtää tie, sopiiko ne mun kämppään ja sisustukseen, mut saan ainakin jotain! ihan kivaa
[size=5](ja itseasias mul tulee olee 2 pöytää ja 8 tuolii hetken aikaa, toivottavasti ei kauaa. Voi olla aika ahdasta.)[/size]

iiih ja systerikin soitti just, oli ostanu auton! Hyundai Getz tms. Vähäkö hienoa! Kiva maanantai! Jee! Jee!

[q]mayah, 18.7.2007 17:32:
Sali ja Reija päkiätukineen :D Ja jaksoin nostaa penkistä jo muutaki ku tangon
[/q]

No VITUN päkiätuet oikeesti! Terv nimim "jäin bussista, laitoin tuen paikalleen, ja kun olin kotona se oli kantapäässäni", et vittu oikeesti! Haen huomenna sen koko pohjallisen, josko pysyis vähä paremmin?

Oli kiva olla salilla ja nähä pitkäst aikaa :)

Äitin ja iskän kanssa kävelty kolmen tunnin lenkki, vaikka en syönytkään mitään aamulla, mutta se toisaalta toi ruokahalun nyt takaisin.

Kaiken lisäks mä oon huomannu että mulla on oikeesti monta ihanaa ystävää joiden pelkkä olemassaolo auttaa mua jaksamaan ja tulemaan vahvemmaksi. Vaikkei mulla kaiken maailman onnea olisikaan nyt, niin mulla on silti mun ystävät, ja se on rikkautta. En mä sillon kaikkea tarvikaan.

*sydän*

Tänään vapaapäivä Ja vaikka suunnitelmat menikin pieleen, ni eipä haittaa nyt kun on hyvä ja pirtee olo ja oon nukkunut hyvin :)
Ens viikolla myös neljän päivän viikko päiväduunista, ja sitäkin seuraavalla viikolla vaan 4 päivän viikko päiväduunista :)
Extravuoroi ei lasketa ku ne o iha eri duunii eri paikas ja ne o aika helmii ku aina näkyy komeita miehii ja ja ja ja ja iiiiih tänään näyttää olevan vaa jotenki hyvä päivä
51 päivää jälel ni oon hot hot hot lämpimässä *sydän*

Kylläpäs on kivaa kun on hyvä olla :)

[q]mayah, 18.6.2007 21:17:
Edit: about paras pumppi ever, jaksoin jo käyttää aikuisten painojakin
[/q]

No sä olit iha ässä!

Huomen voi si hikoilla silmät päästään.

Tänään telkkuostoksille
..toivottavasti ainakin, saa nähdä mistä nyt se telkku sitten löytyy. Gigantis oli mukavia mutta kaikki kivat varastosta loppu No, eiköhän sieltä joku mukava ja hieman isompi telekku löyry

Minulla on maailman ihanin rakas kulta
Aurinko paistaa ja nätti sää
Tänään kehittämään loputkin Saksan kuvat
Lomaa viel yli 4 viikkoa jälellä

Kaikinpuolin mukava ja kiva ja hyvä olo.

Hymyilyttää.

Oisin kolmen kappaleen päässä päivän tavotteesta. Kello on vasta 13. Mulla on vielä kolmisen tuntia työaikaa jälellä. Tänään taitaa tulla uudet ennätykset!

..Josta tulikin mieleen, sain kehuja viikkopalaverissa siitä, että ylitän joka päivä tavotteen ja oon erittäin aktiivinen Ihanaa kun VIHDOIN saa palautetta, ja sit se on vielä positiivista :)

Uus pomo on kiva.

[q]MiMoSa, 3.11.2007 17:16:
hohtokeilaamaan!
[/q]

Oi että, keilaus on ylikivaa

Peruin vihdoin mulle turhana tulleen lehden tilauksen :)
Äitiltäkin tuli viestiä, että pyörä tulee huomenna Matkahuollon kautta Helsinkiin, ja saan viedä sen heti korjattavaksi kun tahdon :) Pääsen sittenkin pyöräilemään (jos siis pyörä saadaan kuntoon.) jee :)

[q]Freja, 10.10.2006 17:53:
Iih, kissat on täällä ihan just pian
[/q]

Ny ne o tääl ja voi ihkuplur ku mä oon ihan ihkuplur *sydän* ne o ihan ihania

W, A ja S. Eli WAS :D

*sydän*

Mulla on vatsalihakset, ja niitä on kiva vähän laittaa parempaan kuntoon

Kävin kuntoilun jälkeen kaupassa, ja lappasin ihan sikana herkkuja koriin - mut täl kertaa herkut oli mm. omenoita, päärynöitä, salaattia, kurkkua, miniluumutomaatteja... Mä ostin kaikkee terveellistä hyväskää [size=5]mut se kassin kantaminen olikin sit ei-niin-kivaa[/size]

Mulla on hyvä olo

Ehkä juuri säästä johtuen päivän :) että minulla on tänään vapaapäivä. Ja huomennakin Illalla ukkosen ja sen systerin kanssa leffaan ja saa palllljjjjon poppareita *kuolaa**sydän* Ja jos kuku noristakin kävisi taas jotain kivaa ostamassa

uusia vaatteita, kiva äiti
Mukavan rento viikonloppu, ja ilman hirmusia rahanmenoja tai itkudarroja
Kaiken lisäks alle kuukausi ni systeri tulee Suomeen kiva senkin kanssa viettää hieman aikaa, josko näkis taas stressittömämmän puolen siitä :)
Veronpalautuksetkin tulee ihan pian, iih!

Elämä <3

[q]WiljamiDzay, 29.12.2009 14:22:
---
Freja, 29.12.2009 14:16:
---
WiljamiDzay, 29.12.2009 11:23:
---
Freja, 29.12.2009 11:17:
Me still happy. :)

---

Toista päivää perättäi ja viel duunipäivii... Mitäs sää giltsi oot vetäny?

---

Plurria. ^^

---

Jumaleisson tarttuisko halaamal? testi-*hali*
[/q]

En usko. :D

O