päivän :)
Tänään tullu urheiltua ihan kivasti, oon pyöräillyt paljon. Varistoon ja takasin, salille ja takasin, salilla... Ja sit viel mukavan rentouttava venytunti.
Nii ja Kaunotar ja nörtti-sarjan voitti oikee pari
Ihanan kaunis sää.
3 päivää töitä ja sit joululoma.
Systeri tulee torstaina Suomeen
Allerginen reaktiokin poissa :)
11 päivää ja Vaasa
2 kk 3 pvää ja Sydney
Elämä on hei aikasta kivaa.
[q]Jinx, 8.10.2008 13:12:
Elämä
[/q]
Kyllä
Ihana lumi, ulkona nyt niin valoisaa.
Töissäkin muksaa, ja oon saanu tänää hirveen paljon tehtyä ja selvitettyä, voi olla ihan ylpee itestään :D
Illemmal vois vähä siivoo ja pyykkää, ja tehä thaikkusafkaa huomiseks lounaaks. Nammmm!
Huomenna lätkää aitiosta katottuna, keskiviikkona muuten vaa kiva päivä, torstaina pikkujoulut, perjantaina vaa perjantai, lauantai ja sunnuntaikin menee viikonloppua fiilistellessä ja si onki taas maanantai, joulukuu ja palkkapäivä! puhumattakaan si niistä ens viikon veronpalautuksista ja pikkujoulujen second editionista.
hemmetin muksa viikko tulossa, jota seuraa taas mukava viikko, jonka jälkeisellä viikolla systerikin tulee Suomeen - eihä täs voi si muuta ku hymyillä!
Taitaa ollakin loppuvuosi aika helmee. :))
Pala suklaata.
Keittiö siivottu ja uudet aboriginaalikaitaliinat pöydässä
[size=5]Tosin tiskejä ei oo tiskattu mut mä toivon et mun siivousinspis tarttuis toho äijänretaleeseen ja se tiskais sillä välin ku mä oon salilla [/size]
Ulkona oli erittäin kaunista. Aurinko nousi, usvaa kaikkialla, kirkas taivas jossa hohti kuunsirppi. uih.
Sain tehtyä tänään jotain, mitä olin vitkutellut tosi kauan.
Alan ammattilainenkin sanoi et ois pari kk sitten voinut jo tehdä sen mutta ei onneks syytteleen lähtenyt.
Tän päivän :) vois olla ymmärrys, ystävät, uskallus, ja ehkä parempi huominen. :)
Oli kiva herää ja kuulla että kerrankin ollaan voitettu jossain. On aika voittajafiilis
Ihanaa kun ollut sateitakin viime aikoina, niin viimesetkin (siite)pölyt lähtee pois. Alkaa oleen helpompi hengittää
Ei enää kauaa ni alkaa loma ja perjantaina on yks jännä juttu ja lauantaina pääsen kotiin *sydän*
[q]Freja, 20.4.2009 09:12:
ostin just lipun Faith no moren keikalle *sydän*
viimeinen työviikko ennen kesälomaa, aamuja 4!
[/q]
UAH ja lisää hymyä tähän päivään:
Mulla on läppäri. *sydän*
Ulkona paistaa aurinko. *sydän*
Ostin myös Suomen futismatsiin kesälle liput *sydän*
Alkaa pikkuhiljaa helpottaan suht paljon, kun pääsee lataamaan ajatuksensa muualla *sydän*
Siideri! Kohta W pääsee töistä ja sen jälkee thaikkumestaan syömään. Jiu! perjantai! Vaasa! Elämä! Fiilis! Ystävät!
Kotona äitin ja isin luona *sydän* Täällä on nätti sää ja hyvä olla Eilen oli kivaa viihteellä ja tulevat päivätkin on varmasti kivoja Ja mulla ei oo ees krapulaa
[q]mayah, 25.7.2008 21:53:
Tulipahan sitte käytyy "huvipuistonlaitevihaajana" ja korkeenpaikankammosena (nimimerkillä "kerrostalon neljännessä huimaa") Space shotissa syöksymässä taivaalle, ku mulle luvatttiin uus fillari, jos teen sen :D
[/q]
SÄ TEIT SEN!!! Iha loistoo! Mä haaveilen viel et tänä vuonna pääsis joku pvä lintsille.. Ehkä, toivottavasti, sit joskus elokuus.
Mun päivän :) on iha selkeesti Karo, JP, Jarkko ja Katja. Ja si joku komee mies jonka kaa tulin samal taksil Haagaan :D
Olin iha tuskissani aamulla ja päivällä kun luulin, että mun lääkeresepti oli jääny kotiin.
Onnekseni sekin löytyi ja pääsin apoteekkiin :)
Kaiken lisäks Oulu on kaunis. Täällä on nätti sää ja hyvä olla. Juna jäi tunniks jonneki härmään ku veturi meni rikki, mut onneks vaunussa oli vaa rentoja ihmisiä eikä kukaan ruvennu kiukuttelee taas kaikenmaailman "VR on paska"-läppää, vaan tyypit otti tapahtuman huumorilla. Oli mukava matkustaa.
Ja Inarissa näytti jonku tielaitoksen kameran mukaan olevan ruska, jeij ^__^
Olis jo huominen!
Mä halun nähä poroja ja kuukkeleita.
[q]mayah, 7.9.2007 07:50:
Juuri näillä sanoilla meinasin tulla sanoo tän saman asian. Mut sä olit vähän tehokkaampi :)
[/q]
Aikanen lintu madon nappaa
Ainii, ainiiiii!!!
Juna- ja lentoliput varattu, Kiiminki kutsuu! Jee :)
(Samalla myös päivän O_O on se, et pendolino ouluun, n.5h reissu, 70e. Blue1lla takasin helsinkiin, tunnin reissu, verojen kanssa vajaa 40e. Phew.)
Ei darraa! Duunikaverilla taitaa kyl olla munkin eestä
Kohta kummitädin luo, näkee myös muita sukulaisia
[q]mayah, 9.5.2007 18:07:
Forza-tunti työkavereiden kanssa! oli hauskaa :)
(vaiks on se normaalistiki ihan vaan Reijan kaa myös kivaa *hihu*)
[/q]
Mä tulin tänne just sanoon et forza-tunti YKSIN. :D Oli siis kivaa ja kaikkee mut on se kivempaa jos sä oot siel. Mut tuo tunti on silti mun päivän :) joten ei se ihan hirveetä ollu Nyt on taas parempi olo vaiks jalkoihin sattuukin maanantain jäljiltä :P
Tänään on ihan kiva päivä, tänään on tiistai! :)
Asiakkaat ollu ihan hölmöjä, saanu nauraa. Paljon. :D
Oli kiva herätä aamuun hyvin levänneenä. Eilen ku käveltiin malminkartanost kotiin, ni mentii hesen ja tebarin ohi ja ne oli auki ja teki hirveesti mieli jotain mut me käveltiin vaan sinnikkäästi ohi Tänään sitten aloitin aamuni puurolla :)
Sit viel illal pump ja veny ja Maija :)
Mä todellakin alan nauttimaan näistä viikonloppuvapaista *sydän*