päivän :)
Mä olen vähän niinkusta huppelissa, joten kaikki mitä tapahtuu on kivaa ja hirmuisen ihanaa. Kuten tämä kenkien jalkaan laittaminen. Pääseepähän kerrankin laittamaan edes jotain...
En tiedä mistä johtuu mutta tulee tällaisia omituisia hymyily/naureskelukohtauksia vaikka töissä on muuten kurjaa. Kai miä olen tulossa hulluksi.
Katoin just Star Trekkiä ja siinä kapteeni Kirk ja Spock joutu tappelemaan jostain misusta kuolemaan mutta toktori McCoy pelasti Kirkin antamalla sille jotain uneen vaivuttavaa ainetta ja Kirk pelastui ja Spokin kunnia pelastui. Minä jo pelkäsin että se Kirk kuolee tai jotain. Nyt on hyvä olo kun se ei kuollutkaan.
Ps. Se vaaleatukkainen punapukuinen apulainen on tosi söpö, aivan ihana, siis se johon se erikoiskykyinen poju ihastui siinä ensimmäisessä tuotantokaudessa. Menisin hänen kanssaan naimisiin jos hän olisi nykyään yhtä hyvän näköinen kuin tuolloin kun tuo sarja on kuvattu. Kyllä, asia on näin.
Täydellinen päivä duunissa ja vapaa viikonloppu. :)
Ostin IPhonen! Heti tuntuu, että on enemmän sosiaalinen ja menestyvä, tuntuu ihan että olisin palanen itse yhteiskuntaa. Tuntuu, että kaikki on mahdollista ja kaikki entiset estot ovat hävinneet! Olen kuin uusi ihminen! Minulla on IPHone!
Ihkua. Uudet levysoittimet tuli tänään. Jee!
Uutta musaa tuli 22 levyä + 15 levyä. Nyt sitten kohta aletaan soittelemaan ja varmaan pari tuntia menee kun soittaa kaikki läpi. Jepu! IIHANA!!
Tilasin tuossa joku aika sitten Bertine Zetlitzin, Heather Nova, Knarles Barklesin sekä Lisa Miskovskin koko tuotannot cd:llä ja sähköpostin mukaan ovat tulleet lähimpään postitoimipaikkaan. Ainakin seurantakoodi mukaan. Vähänkö on elämä ihanaa! JEE!
Tänään on känniipäivä! Jee jee!Kännipäivä, jee...Mikkelissä joten ei hirmuisesti odotuksia mutta silti, kännipäivä wuhuu...
Nyt keksin kuinka isken sen ihanan kassaneidin. Käyn ostamassa XL-kokoisia kondomeita kerran viikossa aina kun hän on kassalla. Tämä siksi, että tiedän hänen vakiopaikkansa. Täten hän katsoo, että koska tarvitsen isoja kondomeita, olen todennäköisesti myös varsin tutustumisen arvoinen yksilö! Tämä idea ei voi mennä ketuiksi.
Sain just levyn kanteen Pandoran nimmarin "All my Love" saatteen kanssa! Ja hymiö myös! Meikä hymyilee, heh heh hee! JEE!
Olen päättänyt hankkia kissan. Kissat ovat ihania ja söpöjä ja sellaisia karvaisia olentoja.
Sitä en sitten tiedä harrastaako tuollainen kissanpentu miten paljon vinyylien syömistä joten on varmaan parempi hankkia kaikille levyille jonkinlainen hylly jotta kissa ei pääse käsiksi herkullisiin pahvikuoriin. Paitsi osaahan se sinnekin kiivetä...
Purjelentokurssin teoriaosa meni heittämällä läpi! Jee!
No jopas! Lähetin kaksi työhakemusta aamulla ensitöikseni kun tulin töihin. Nyt on sitten sähköpostissa kaksi viestiä että pitäisi mennä työhaastatteluun. Hih...
Tänään on perjantai. Jippii.
Ryystin useamman oluen tässä ja pitäisi vielä ostaa varmaan pari lisää. Oli pakko juoda kun kissa on leikattu ja on paha mieli sen vuoksi nyt sitten kun se on aivan töttöröö.
Vuosi 2009! Joten töissä voi ottaa käyttöön uuden Kylie sekä Kissat kalenterin! Oi, elämän ihanuutta!
Herran jumala! Voi herran jumala! Hain ihan vitsillä että olisiko tiedossa että oma henkilökohtaisesti eniten arvostama tuottaja-muusikko-mikälie-DJ-idoli olisi tulossa Suomeen joskus edes kerran ja sitten sattui silmään että sehän on tulossa tänne saatana tänään. Eli nimihän on Michael Gray. Jippi jei! Ei muuta kuin helsinkiin ajelemaan heti kun kerkeää! Oi kun kerrankin elämä hymyilee! Ja minä jo harkitsin taas mökötyskännejä zacissä!!!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!
Uuuusi vuoden bileet. Jee!
Tuli sitten ajettua se 300 kilometriä moottipyörällä näköalareittejä. Tämä poiki kolme syötyä jäätelöä ja yhden pizzan. Erinomainen keli ja omenapuut kukkii. Kissakin on terve.