päivän :)

Back to häröily O

Posti tuo tänään kamaa! JEE! Matkahuolto tuo tänään kamaa! JEE! Kytkeeti kytkee ja ei muuta kuin naapureita taas vaihteeksi rääkkäämään.

[q]Raver71, 27.5.2007 20:07:
20 km pyörälenkki takana. Ja jaksoi paremmin kuin aikaisemmin. Eli alkaa vissiin noi lenkit vaikuttamaan positiivisesti. Tästä on hyvä jatkaa. Tavoite olisi 1000km mittariin kesän aikana. Katsotaan miten käy.
[/q]

Kyllähän pyörä alkaa kulkea kunhan polkee tarpeeksi ja riittävän hitaasti. Itse tosin onnistuin vieroittamaan itseni kyseisestä harrastuksesta kahdeksan vuoden puuhastelun jälkeen. 80 000 km ja plus tullut poljettua. Ja jotenkin tuntuu, että mulle riitti.

Kysyivät alkossa papereita. Ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen. Luulivat teiniksi...

- Erinomainen keli
- Jousella ammuttaessa huomasin, että jäniksen kokoinen otus on hengenvaarassa noin 70 metrin matkalta. Olen siis kehittynyt.
- Kimi nousi pisteille
- SAIN EILEN ILMAISEN KOKIKSEN ZICZACISSA! En osaa yhtään sanoa syytä. Johtunee siitä, että olen niin hemmetin komea.

Uusi monitori on saapunut postitoimistoon. Jee! Kämpän lämpötila laskee kun pääsee vanhasta putkivehkeestä eroon! Lisäksi sieltä tulee uusi joystikki! Jee! Lisää nappuloita ja ties mitä vipuja! *jiihaa**aplodit**jiihaa*

[q]MiMoSa, 30.5.2007 09:41:
Kypsyysnäytekin on nyt hyväksytty. Nyt se on sitten varmaan, mä valmistun maanantaina.*jiihaa*
[/q]

Minä tulin opiskeluaikoina siihen tulokseen, että ainoa syy miksi AMK:ssa on kypsyysnäyte on se, että opettajat ovat kaikki sadisteja ja tahtovan tehdä oppilaiden elämän mahdollisimman hankalaksi. Eihän se kypsyysnäyte ainamaan meillä liittynyt millaan tavalla itse opintoihin.

Duunikaveri kehui mun pyllyä.

- PEEEEEERJAAAAANTAAAAAAAAIIIIIIIiiiiiii!
- Myin just harrastevälineen ja 1400 tippui Ibiza-kassaan! Nyt on kasassa 2300 ekua. Eiköhän sillä biletä.

- Huomenna on kesä
- Huomenna voi mennä baariin jossa ei kärsi tupakansavusta

Aivan suurenmoinen päivä. Krapula oli aamulla mutta siitä selvittiin. Eilen soi baarissa hyvä musa kun soitti kaiken mitä toivo. Itsekseen sitten vedin tanssilattialla. Nyt kohta motolla ajelemaan ja illalla joraatijoraa.

Taas on nätti päivä! Aamulla ajoin motolla töihin pelkissä sortseissa ja hihattomassa paidassa ja hyvin tarkenee. Töitten jälkeen heti rannalle lukemaan hyvää kirjaa ja aurinkoa ottamaan.

Eilen kävi ilmi että jäähallin kuntosali on parempi kuin uimahallin.

Huomenna menee kaupaksi taas tarpeetonta mökkylää! Jee! Viikonloppu pelastettu.

Luvat tuli, jee! Pääsee viikonloppuna harjoittelemaan!

Jee! Meikä on kännissä ja tiputin mikserin lattialle...Jee!

Tänään tulee Aku Ankka.

Kävin just lentämässä purjekoneella. Täytyy sanoa, että melko kivaa oli.

Olen huippuälykäs! Keksin, että koska sisällä on aivan liian kuuma eikä tuuletinta varsinaisesti ole, niin jos avaa ikkunnat ja laittaa liesituulettimen täysille, niin ilma sisällä pysyy jotenkin kohtuullisissa lämpötiloissa. Näin voin irkata paljon enemmän.

Aku Ankka tuo riemua tylsinpääkin päivään.

Kylie tulee Suomeen! Kylie tulee Helsinkiin! Nyt on ihan ihku olo. Sitä paitsi Kylien uusi levykin on aivan ihku joten nyt sitten on koko viikonloppu pelastettu eikä vielä ole edes liimaa haisteltu. JEE!

O