päivän :)
Kesä saa näköjään kaikki ihmiset ihastumaan toisiinsa Törmäsin tänään yllättäen vanhaan ystävään monen vuoden jälkeen ja vieläkin hymyilyttää...
Kian laulut & leikit mitkä on kestäny aamusta saakka eikä loppua näy.
Laitoin pari pientä videoo irc galleriaankin.. Ihan huippu päivä.
IL 08.05.2006
Antikristus tulee?
ENGLANNISSA on alettu antaa tukihoitoa joukolle raskaana olevia naisia, joiden on määrä synnyttää 6.6.06. Naisparat pelkäävät silloin synnyttävänsä Antikristuksen, koska numero 666 on Ilmestyskirjassa pedon merkki. Internetissä kaiken maailman huuhot ovat kiinnittäneet huomiota siihen, että ko. peto saattaa olla Yhdysvaltain presidentti George (6 kirjainta) Walker (6) Bush Jr (6) eli 666.
Wihii. Tulin koululle tarkistamaan, että kaikki kurssisuoritukset ym. on kohdallaan ja olihan ne. Järkevänä ja aikaansaavana ihmisenä palautin viimeisen kurssin viimeisen työn eilen illalla klo 21.15. (Tänään oli viimeinen päivä antaa kurssiarvosanat)
Lukio ohi ja juhlat edessä. :D Sitten vain seuraavaa siirtoa miettimään.
Taitaa tulla muutto Flemarille :)
Kävin tänään tsiigaan asunnon. "Omaa rauhaa" ei hirveesti jää, mut ehkä me pärjätään :) Muutto olis viimeistään kuun vaihteessa :)
Ou jee :)
e+
Täs tällä viikolla menen kirjoittamaan vuokrasopimuksen :)
Heihei Käpylä :)
[q]nomic, 7.5.2006 15:05:
puihin on alkanut tulee noita vihreitä juttuja!
[/q]
Aivan! Noita "vihreitä juttuja" (*nauru*) on kyllä viikkokausia tullut odotettua. Vihdoinkin! Kunhan vain saisi huomisen esitelmä pois alta, niin pääsisi vähän paremmin nauttimaan tästä ihanasta keväästä. Ruotsinlaivojen kannet taitavat muuten tarjota aikamoiset auringonottomahdollisuudet ...
kesä, kesä, kesä, kesä, kesä*sydän* ja vapaata tää päivä...ja kesä, kesä, kesä....
Islannin euroviisuehdokas.*aplodit* Yleisö buuas koko ajan. Mä äänestän sitä*joo*
[q]antOn, 8.5.2006 15:41:
Antikristus tulee? [/q]
http://www.theomenmovie.com/
Tää leffa lievittänee niiden synnyttäjien pelkoja
[q]HöLMö, 3.5.2006 21:20:
Löysin uudet treenihousut (edelliset tuli kulutettua puhki *tirsk*)
Hymyn aihetta tässä on siksi, että;
a) housut on kaks kokoa pienemmät kun edelliset..tulosta on siis saatu aikaan*super*
[/q] *treenail*
kesä alkaa
Kuukausi ilman tupakkaa ja tää kilpailu johon osallistuin "LOPETA JA VOITA 2006" loppuu tänää...
Aurinko + terassi + paljon todella hyviä ystäviä. Päivä on lähtenyt käyntiin todella mukavissa merkeissä. Olipa sortsi-ilma tänään. Ja illemmalla sitten RADeihin. Ja senkin lisäksi pääsee pian Tukholmaan!
Hieno päivä.
Tää nyt on enemmän "päivän :D" kuin "päivän :)", mutta menköön että saan tän johonkin talteen.
[q][10:47] Tontsis: Jonella on sellanen tyyli, et sillon ku se ei osaa sanoa mitään mulle, ni sillon se toitottaa, että oon tyhmä ja hän ei puhu enää mulle, mut sit ku se keksii jotain mielestään fiksua, ni taas on muurit purettu :D
[10:47] Tontsis: vitun spede
[10:52] Tontsis: Jone, kiitos sinun. Kuka vittu jaksaakaan sun kanssas väitellä, ku teksti yrittää olla fiksumpaa ku rahkeet riittää ja lisäks itsekeskeistä tilitystä sheriffintähti rinnassa
[10:53] Tontsis: Pyydä nyt isäski vielä mukaan keskusteluun ja perusta pari bilekuvausorganisaatiota ja paitalafkaa :D
[10:55] Tontsis: Vitun design-ihme Väänänen.
[/q]
Et seuraavan kerran kun Tontsis tulee mainitsemaan mulle älyllisestä ylivertaisuudestaan ja siitä kuinka se on syynä siihen etten erityisen paljon perusta "keskusteluista" sen kanssa, niin eiköhän tämä kerro ihan alusta loppuun onko syynä se vai joku muu asia.
[q]UnityF, 11.8.2005 12:20:
PYYKINPESUA
+ tajusin että on mun lisäksi 1 otus joka tykkää tästä yhtä paljon kuin minä.. coon *super'*hali*
[/q]
hih... aletaanko pyörittämään yhdessä pesulaa
Mie löysin tänään mun 7 viikkoa kadoksissa olleen kisulini, se on niin sanotusti safe and sound
Tänään oli hyvä päivä.
Niitä on viime aikoina ollut aika harvoin.
[q]Foxmagon, 5.5.2006 12:46:
Lallatilallal Nyt on taas uus peniksenjatke.
http://www.datavis.com/images/DIGL/082966213427L.gif
[/q]
Onpa komea jatke penikseen *joo**tuulakehuil*
+ unelma kesätyö
+ kävin salilla
+ kävin futispelissä
+ tiskasin ja siivosin kämpän
+ oma hanitus*sydän*
+ huome duunii*nauru*
[q]Freja, 4.5.2006 19:14:
---
anniharha, 4.5.2006 19:13: