päivän :)

Back to häröily O

sain pestyä ikkunat, ja laitettua uudet verhot

Ollu kyllä niin mahti viikendi! *sydän*

Perjantaina mansikkakuoharia ja tuoreita mansikoita partsilla ystäväisen kanssa ilta-auringossa, ja sen jälkeen hikoilemaan rumpubassobileisiin. <3 Vaikka äänentoisto kusi pahemman kerran, enkä oikeen edes ole mc-ihmisiä, niin oma fiilis oli niin korkealla, ettei ilta mennyt pilalle puitteista huolimatta.

Eilen oltiin sitten kaverilla herkuttelemassa kaiken maailman ihania herkkuja, ja sitten aivan LOISTAVIIN house-kekkereihin redrumiin. Huh mitä musaa, ja millä äänentoistolla! Ja huh mikä kuumuus! :P Tyksin kyllä paikasta ja meiningistä ihan älyttömästi.

Tuli myös kohdattua viikendin aikana kaikenkarvaisia tyyppejä, mikä oli osittain nastaa, mutta ilmeisesti toi redrumin tiivis ja kuuma ympäristö sai ihmisten hormonit hyrräämään pikkasen liian täpöllä, kun ei oikeen saanut missään jorailla rauhassa ilman jostain ilmestyviä käsiä vyötäröllä tms. :P Noh, toiset vissiin tyksii jorailla enemmän paritansseja.

Eilen kotimatkalla sain toimia tyynynä isohkolle naishenkilölle, joka rusensi mut mutkissa ikkunaa vasten, mutta kaikenkaikkiaan ollu NIIIIIIIN kivaaaaa!

Ja huomenna sitten tatskattavaksi, KÄÄÄK!

Mulla ei oo yhtään krapula! Itseasiassa heti kun pääsi töihin, pistin napit korviin ja gms:n soimaan ja nyt on vaan niin loistava olo, ettei mitään rotii!

Tän päivän reeni! *sydän*

Aijai ko lihaksissa tuntuu, kipu on kivaa!

Sittenpä vielä kinkkiwokkia päälle kera chick chick chicken & veg veg vegetables & cash cash cashew nuts!

Ny pitäs viä hommata kunnon lepo niin hauberi taas pääsis paisumaan. :D

Jee, kohta alkaa eka duunipäivä uudessa duunipaikassa!

(En tosin saanut oikeen nukuttua vaikka menin petiin jo 22 maissa, mutta ei she midist. Eiköhän tänään tule sit uni paremmin.)

P.S. Oli muutes kiva viikonloppu...

Työntekijöiden myötätuntouupumus ja sijaistraumatisoituminen - Ihan TOSI hyvä koulutus, ja tuli tarpeeseen! Suosittelen kaikille, joille empatia on tärkeä työväline asiakkaiden ja heidän traumojensa kohtaamisessa. ''Sijaistraumatisoituminen on empatian hinta.''

Niin, ja tunnistihan sieltä itsensä. Oli aika herättävä kokemus, onneksi, ja sai ajattelemaan omaa elämää ja tilannetta kokonaisvaltaisesti. Kipin kapin työterveyshuoltoon, jospa sitä kautta alkaisi saada taas elämää oikeille raiteilleen.

[q]anis, 6.3.2009 18:46:

Haa haa no kaveri sai ylipuhuttua semmoseen eikä siinä mitä, olen kyl tyytyväinen : ) Ainut vaan että frendi jänistiki eikä uskaltanut ite ottaa
[/q]

Vai notta sellasta peliä, pelkääkö se kutitusta?

Nojooh, mutta huomenna sitten bilebile! :) Pääasia lienee hyvä fiilis kuitenkin, aevan sama onko pelastusrengas omasta takaa vaiko Etolasta, ja onko se rengas valakone vaiko ruskee. :P Mulla tosin oli vielä vähän aikaa sitten hyvä sininen mustelmarusketus ku oon riahunu seinillä, mutta nysseon haalistunu.

[q]Mimir, 22.2.2009 13:51:

Ja olit vieläpä tosi hyvä, haluun kuulla useamminkin
[/q]

Sie se oot hyvä tsemppaamaan vähäosaisia. ;)

Oli ihanaa nähdä, että joillakin on sellaiset isovanhemmat, joista todella välitetään ja jotka välittävät. Niin lämmin olo tuli ihmisistä, jotka ovat pitkän elämänsä aikana kokeneet kaikenlaista, mutta eivät ole katkeroituneet. Omaavat niin lämpöiset sydämet, että se lämpö oikein huokui heistä. *sydän*

Oli kyllä mukava itsenäisyyspäivä ja sen aatto. Vanhoja diakuvia, loistavaa seuraa, hyvää ruokaa. :)

Olo on muutoinkin äärimmäisen onnellinen. <3

Jeee, meiän verhot on niiiiiiin mageet!

Löysin myös fuksian väristä metallinhohtoista spray-maalia, pääsee tekemään taideteoksen seinälle!

Kohta juokseen, kiipeileen jah salille.

Kivaakivaa! :)

[q]mayah, 14.4.2008 06:20:

Enpä löydä parempaa tapaa aloittaa uusi viikko.
[/q]

Soot niin läpinäkyvä. :D Mut kyllähän sillä pärähtää viikko hyvin käyntiin kieltämättä. :P

Oma päivän :) on se, että mää tykkään näistä arkivapaista. <3 Kohta shoppailemaan, sit syömään ja sit urheilemaan.

Lähiesimiehen positiivinen palaute ja kauniit sanat. :) Niin, ja kokkausapu. Moon niin käsi! Mut tekevä oppii. :)

Oli muutoinkin kivaa olla duunissa viikon breikin jälkeen. Mä tunnen itseni niin etuoikeutetuksi kun pääsin tähän työpaikkaan. *sydän*

Niin, ja voih ja oih tota keväistä ilmaa, mikä tänään oli! Siitäkin pääsin nauttimaan duunissa!

suuren kiven saaminen pois sydämmeltä. täytyy kyllä sanoa, että maailma pitää sisällään ihania ihmisiä :)

Oli kiva viikendi!

Hohtokeilausta, piljardii, ulkoilua, herkkuilua, namu na muna mu-nailua...

Ja SAW3 -leffa. En tajua mikä mua vaivaa, kun en pysty kahtomaan mitään verijuttuja, ja silti haluan aika ajoin lainata noita sairaita pätkiä.

Tänään aamulla oli maailman älyvapain ja parhain tyynysota

Sain tänään hoidettua kodin kondikseen kaikin puolin vihdoin, söin ihanaa nepalilaista safkaa ihanassa seurassa ja hankin matkavedenkeittimen yms. reissua varten. Oon saanu paljon aikaseksi ''jetlaagista'' huolimatta, jes!

Huomisen 13h duunipäivän ku jaksaa painaa, niin sit alkaa 2 viikon LOMA! Tallinnaan eka viieks päeväks ja sit Tahkollekin mökkeileen ja skimbaileen vielä! JESJES! *sydän*

(Nii, ja tää mun heikko olo EI muuten sit saa enteillä mitään kipeeks tulemista, vaikka se ei mitään uutta oliskaan näin loman alla...)

kivoja ajatuksia, suunnitelmia ja juttuja pyörii päässä :)

Huomenna karibialle, Puerto Ricoon ja Dominikaaniseen tasavaltaan. *sydän* Ah yo quieroooooooo!

Reppu selekään ja menoks! :)

Muutoinkin hyvä fiilis, vaiks oonkin ihan tuuliajolla. Tai ehkä juuri siksi. ^^

^

Uuh, kuullostaa ihanalta<3
Muikeeta reissua! :)

Ooh, kiitos jälkikäteen! :) Oli kyl niin magee reissu että huh huh. Reppu selässä ilman tarkkoja pläänejä on niin parhautta reissata, tosi mageita elämyksiä taas tuli haalittua. ^^ Ja tavattua upeita tyyppejä! Pääs puhuu espanjaakin oikeen urakalla. <3 Dominikaanisesta suosittelen erityisesti Bayahiben kylää ja Isla Saonalle reissaamista, Puerto Ricossa puolestaan lähisaari Vieques vei mun syrämmen. Voisin muuttaa sinne. I luvs!

Yks tyyppi teippas naamansa jonku Pinheadin tahi Darth Vaderin näköseks (joo joo on iha eri näkösii mut silti) maalarinteipillä, samalla ku sen aamutakin alta pilkotti jättimäinen tissi! Ei ku se oliki possutyyny! Ja se veti halavat kännit hiilidioksidista muovipussi päässä.

Kyä arki o parasta juhlaa.

O