päivän :)

Back to häröily O

[q]Nitta, 17.4.2008 19:43:

Näyttäis siltä että meikä on valmistumassa 30.5.2008 (en vielä kuitenkaan nuolaise vaik *tanssittel*enkin)
[/q]

Uuh, samis! Onnea! Eiköhän toi ole kuules aika selvä nakki.

Mulla enää kypsäri suorittamatta, niin sitten on vihdoin koko koulu alta veks. :)

Minulla on muutoinkin kovin onnellinen olo. Asiat on vaan jotenkin taas loksahdelleet paikoilleen. *sydän*

risteilylle ^_^ --->

Jeee, siivosin tänään 5h putkeen (ja unohin syyä ees aamupalaa ku olin niin into päällä, ohops)! Kuurasin parketit ja vessan kaakeleiden välit ja kaikki! Sit myäs pyykkäsin ja kokkasin ja kävin kirjastossa ja vein pullot kauppaan, ja reeneissä väsättiin uus metka biisi ja sit soittelin myäs huuliharppuva yhteen toiseen viisuun. Oli megakivaa!

Ja sain meiä promokuvei, huh ku mageita, varsinki tuleva kansikuva! *sydän*

Jipijee, jotaan piristystä ressin keskelle.

Nyt kuuntelen täällä Vangelista ja väsään viel vähän kouluhommia huomista varten, ois lopputyön käytännön osion eka toteutuskerta huomenna.

Nii, ja oon ihan hemmetin onnellinen kaikesta ressistä huolimatta. *sydän*

Tänään Tuskaan, jeejee!

Onkohan tää nyt 8. (vai 9.?) Tuska johon osallistun, ei voi jättää perinnettä väliin. Aina on ollut älyttömän hauskaa. :)

(Vähän jänskättää törmäänkö pariin meidän asiakkaaseen, täytyy koittaa elellä ihmisiksi :D Onneksi meikäläinen tosin ei tota alkomahoolia pahemmin kuluta, mutta sehän ei tarkota ettenkö osaisi olla sekopäinen ihminen muuten vaan :P)

''Ansku, täällä on kivaa hoitoa.''

Niiiin hyvä aamu ja päätös työyölle! :)

[q]anis, 15.1.2009 22:49:

Jeh, rooliasut on just *sydän* Itelläki toki hoitsun asu pitää olla... Eipä oo viel kivaa jeparin asua näkynyt, duunista sais kyl käsiraudat ja pampunkin : D
[/q]

No goddamn, hyödynnä nyt hyvä nainen työpaikkaetuutesi! Oikeet raudat ja oikee pamppu on vähän eri kamaa ku noi mun Made in China -sälät. :P Tai siis, iiiiiiihan oikeethan noikin on, varokee vuan!

pääs liikkumaan taas hetken tauon jälkeen ja flunssakin alkaa olla selätetty :)

13h tunnin työpäivä, niin tälle otsikolle ei voinut olla hajoamatta

[size=1]oisin kyllä hajonnut muutenkin[/size]

aistin chill-setit

aivan parasta näin pe-su biletyksen jälkeiseen koomaan <3<3<3

Hyi helekutti miten karmivan näkösiä pipareita :DD

Tosi houkutteleva psyketatti...

[q]Mellu-, 13.12.2008 13:48:

Oikeesti, sulla ja sun miehelläs ei taida oikeesti olla ihan puhtaat jauhot pussissa ja hissiki menny vissii oikkariin ja intiaanien kanootti o varastettu :D OIKEESTI! Vttu että ootte kipeitä xD
[/q]

Pitikö tässä viestissäsi olla jotakin sykähdyttävän uutta informaatiota?

Mut jooh, hulluilla o aina hauskempaa! :D

[q]kinderi, 2.11.2009 18:12:

..tänään.. 2 vuotta sitten, kello 20.27 sain pienen prinsessani, ja 20.46 sain pienen prinssini
[/q]

Aaaaw! <3 Onnea pikkusille!

Kyllä se sekasotku, minkä ne tuholaiset saa aikaan, tuntuu sit kuiteski varmaan aika pieneltä sen suuren rakkaudentunteen rinnalla - kunhan aina pahimmasta vitutusmomentista selviää.

Mun päivän :) on se, että huomenna vapaapäivä ja pääsee tauon jälkeen taas kiipeilemään, ja samaan syssyyn varmaan myös pelaamaan sulkapalloa - mun uusi kiva tuttavuuslaji.

Ja kokonaisvaltainen :) pidemmän aikavälin prosessoinnilta tulee siitä, että mä olen vihdoin pysähtynyt tutkailemaan rauhassa elämääni ja tänhetkistä fyysistä ja psyykkistä olotilaani ja myöntänyt itselleni, ettei mun elimistö vaan jaksa kaikkea, vaikka mieli haluaisikin jaksaa. Psyykkisesti rankka työ voi tehdä aika keljua jälkeä ihmiselle, jos elimistö ei sovellu näin rankkoihin rytminvaihteluihin pitkine päivineen ilman kunnollista palautumis- ja lepoaikaa. Ei riitä 5h unet meikäläiselle, eikä mun kroppa pysty vaihtamaan rytmiä ees taas jatkuvasti.

Mulle koitetaan nyt suunnitella työvuoroja vähän eri tyylillä, mutta kolmivuorotyötä tää edelleen tulee olemaan välillä yli kellon ympäri venyvine päivineen. Katson nyt kuitenkin, helpottaako työvuorojen hienosäätö. Jos ei helpota tarpeeksi, niin työ vaihtoon. Kyllä mulle riittäisi se, että viettää 8h päivästään töissä. Jotenkin on nyt korostunut se, että tietysti riittävän unen lisäksi tarvitsisi myös jotain pientä omaa aikaa, että saisi ajatukset muualle hetkeksi ja elettyä omaakin elämää edes hiukan joka päivä.

Vaikeat päätökset on usein hyviä päätöksiä, joten siksi positiivisin mielin mennään, vaikka itkuhan siinä tulee sitten, jos lähteä täytyy.

- duunikaveri osti monta tuntia aikaisemmin töistä päästyään mulle irtokarkkeja rasitusvitutukseen. tämä kaveri ei arvaakaan, kuinka paljon hänen pieni kolme euron sijoituksensa piristi mieltä 13h duunipäivän puolessa välissä ^^

- vanhemmat ostivat minulle uuden fillarin, kun eivät jaksaneet katsoa mun tuskaista polkemista puhkiruostuneella slummikonkelillani. lovee <3 ^^

- ja mulla alkoi tänään ruhtinaallinen yhdeksän päivän loma. pääsee kerämään univelkoja takaisin ja ehkä olemaan viihteelläkin ilman aikaisen herätyksen pelkoa ^^

[q]Jutu, 31.10.2008 15:47:
Tänään töissä yks mamma sanoi, että jos hän pääsisi kauppaan niin hän ostaisi enkelin ja laittais sen mun kynäkoteloon kiinni.
[/q]

WTF? :D

Punkkarit tulee hätiin :)

http://www.punkinfinland.net/forum/viewtopic.php?t=52471&postdays=0&postorder=asc&start=0

Jos joku haluaa jeesiä ihmistä mäessä, eikä pelkää keesipäitä, niin tervetuloa!

[q]eugina, 24.1.2010 21:29:

Kiira Korpi EM-luistelun loppunäytöksessä..uuuhh!

http://www.iltasanomat.fi/urheilu/uutinen.asp?id=1887508
[/q]

Jep, katottiin samaa, ja vieläpä ns. pelipaikalta aka Tallinnasta. <3

Mun tän päivän hymyt tuli iiiiiiihanasta Stadiumin myyjästä, samainen hemmo ilahduttanut jo aiemminkin. *sydän*

Niin, ja ostin mursuliukurin. :'D

[q]alek szahala, 22.1.2009 23:42:

Ihan pylleröstä
[/q]

Spontaani riemureaktio! :D

Älä itke, tuon sulle karkkia taas. :)

(Ja saat dataillakin rauhassa! Ainiin, mut sustahan onki tullu jostain syystä tollanen kyhnyttäjä...)

[q]pirpeli, 31.1.2009 14:49:

Uskomaton yläkerran naishenkilö*hihu* Hän kantoi kolme muovikassillista tuparilahjoja, Beefeatersia, Bailey's minttua, maljakon täynnä Fazerinoja, salmiakkisuklaata ja DaCapoja sekä minttusuklaalevyn. Huh. Ja sanoi, että saa pitää niin paljon melua kuin haluaa :D
[/q]

Huh! Huomaa, että ette asustele Helsingissä kerrostalohelvetissä. :D

Onnea uuteen kotiin!

[q]Freja, 2.1.2010 19:45:

Eilen Annikan kanssa ihan huippuilta *sydän*
[/q]

Oli kyllä niin kivvoo sillon, tulee hyvä mieli kun sitä muistelee, vaiks oiski vähän muutoin apea meisinki. :) *sydän*

Mun päivän :) on se, että oon löytänyt nyt jo useamman mielenkiintoisen ja hakemisen arvoisen työpaikan, vaikka aluksi näyttikin tarjonta vähän heikolta. Ens viikolla eka haastattelu, niitä loppuja ootellessa. Ehkä mä pääsen kohtapuoliin kuromaan umpeen univelkaa ja uupumusta, toivoen tärppää. :)

Nii, ja tällä viikolla on vaan suht normipitusia aamuvuoroja, luksusta! Pomo on koittanut laitella mulle ergonomisesti vuoroja, vaiks se vaikeeta onkin. Olen tosi kiitollinen. <3

Mulla on tulossa vielä parisen viikkoa palkallista lomaa tän kuun loppupuolella, tiedossa ainakin laskettelu-mökkeilyreissu! Mietin just, josko ottas sitä ennen jonkun äkkilähdön yksin jonnekin, ellei jostain ilmaannu yhtä spontaania matkaseuraa, vink vink. :P

Painimatsi (jonka voitin). *sydän*

Uus tugga!

O