päivän :)
Nukuinpa loistavasti!
Voe että kun voi tämä tyttö olla niin iloinen omasta leuanvetotangosta. :D Ihan hujppuu aloittaa ja lopettaa päivä roikkumalla siinä! Kotona on nyt hyvä kuntosali kasassa kun sain vielä hommattua tuon tangon repertuaariin. Ihan loistava boogie kun rehkii ennen duuneja ja lähtee virkeenä ja energisenä kohti uusia haasteita. ^^
[q]DagO:
Tiga *[/q]
:D
on kyl söpöi.
[q]pirpeli, 22.1.2009 18:06:
Nuori tuli ihan oma-aloitteisesti pyytämään anteeksi eilistä käytöstään.
[/q]
Nää on muuten aikast mahtavia hetkiä duunissa. :)
Oma tämän päivän mahtava hetki oli kyllä yli tunnin mittainen kävelylenkki yhden meidän nuoren kanssa. Ah tota talvisäätä! *sydän*
Huomenna vapaata ja pääsee pitkästä aikaa salille ja kiipeileen, jee! Johan tää lenssu on kauan mua piinannutkin. Vähän nokka vielä tuhisee, mutta olo on onneksi jo normaali muutoin. :)
Niin, ja pääsen TAAS risteilylle, ja vieläpä heviristeilylle! Ihan loistavaa!
Can't wait!
---
Olin jo unohtanut miltä ruoho tuoksuu. Nyt taas muistan sen.
---
Mihinkäs "ruohoon" tässä viitataan?![]()
Haha, sellaiseen mitä tossa duunipaikan pihalla kasvaa, ihan normaaliin nurmikkoon.
![*lmao*](/storage/app/uploads/public/56b/b59/29b/56bb5929b60fa022960712.gif)
![*vink*](/storage/app/uploads/public/56b/b5a/f40/56bb5af40405d785223699.gif)
Ostin monot. Vielä on rinnekautta jäljellä. :)
Tosin, vaikka ostinkin alesta, niin oli pirhanan kalliit. Olivat vaan parhaat jalassa, kun mun pohjelihakset ei meinaa mahtua mihinkään monoihin. :D Sometimes I feel soooo feminine.
Niin, ja osasivat kertoa, että mulle on näköjään myyty juniorisukset ja -siteet, kun yritin ostaa siis itselleni aikuisten lyhyet bladet. :D Nooh, siteet vaihdetaan aikuisten siteisiin, mutta haluan pitää noi sukset myyjän virnistelyistä huolimatta, kun mä haluan tommottii temppusukset. :P Saas nähä missä vaiheessa se o sairaalareissu sit.
(Eipä noissa sinänsä muuta eroa bladeihin verrattuna kuin erilaiset siteet... I hope :D)
- Työntäyteisen juhannusviikonlopun jälkeen tänään on vapaapäivä. <3
- Illalla nään ihanaa ystävääni. *sydän*
- Musta on jotenkin ihmeen kaupalla tullut hyvä leipuri. Oon nyt onnistunut tekemään kaksi tosi hyvää piirakkaa, moon niin ylpeä itsestäni! Eilen syötiin mustikkapiirakkaa ja oli niiiin hyvää vaiks ite sanonkin. Koostumus oli kohillaan, mikä on mulle suuri saavutus, sillä edellisen kerran kun tein mustikkapiirakkaa n. 10 vuotta sitten, sitä jouduttiin syömään kauhalla taikinareunuksen keskeltä. :D
- TUSKA ON ENS VIIKONLOPPUNA!
Pimein kausi ohi, aurinko antaa energiaa ja päivä on jo aika pitkä, niin ihanaa! *sydän*
Lisäksi hyvä reeni parempi mieli! Kroppa huutaa hoosiannaa! Nii, ja ne onnistumisen kokemukset seinällä parissa kinkkisessä kohdassa!
Nyt sapuskan kokkailut ja unille taas ysin jälkeen, vaiks oisin kyllä petikamaa jo nyt - taitaa siis tulla hyvät unetkin ensi yönä. :)
edit: En saanut onnistumisen kokemusta oikeinkirjoituksesta. :P
sangen mukava maanantai :)
Huomenna koulutuspäivän jälkeen heti heviristeilylle! Spinefeast ou jeh! *sydän*
Rytmit tosin vähän hakusessa, saas nähä tuleeko uni tänä yönä ja missä vireystilassa oon huomisessa tieksikkaohjelmaan liittyvässä koulutuksessa - saattaa silmät vähän lupsua näiden yövuorojen sekoittaman unirytmin jälkeen. :D
Nooh, kyä sitä kummasti jaksaa kun mukavaa ohjelmaa tiedossa! Taas pääsee toi mun Tivoli Audio PAL risteilemään, ja tällä kertaa voi luukuttaa musakkia kovemmalla, kun naapurihyteissä pelkkiä kuulovaurioituneita hevareita.
lähdetään inttikaverien kanssa elokuussa viikoksi ukrainaan. matkat 280e ja safkat sekä asuminen ilmaista
Mun ruokahalu on palannut!
Olin viime yön porukoilla, oli kivaa. <3 Ja menin ajoissa nukkumaan, sekä heräsin aamulla ennen seitsemää ja lähdin puistoilemaan muuan 2 vee rinpsenssan kanssa. Voi että kuin ihana tapaus! :) Puistossa oli vieläpä tuttu tätikin töissä, vanha työkaveri, hauska sattuma. Jos oisin poikennut siellä 2 päivää aiemmin, olisin saanut työpaikan sieltä. Däämn.
Enihau, on ihan mielettömän hyvä olo, kun oon saanu tänään ulkoilla, laulaa ja leikkiä, ja oon syönyt kunnolla ja vaikka mitä. Oli niiiin ihana ilmakin!
Tossa mun MLL:n tiskirätissä lukee niin faktaa: Onni löytyy arjesta.
Liiskasin banaanikärpäsen kuukautissuojalla seinään. <3
[q]Timce, 22.12.2007 13:25:
Täytyy myöntää, että otin internetin vähän turhan vakavasti. :) U got me.
Touché.
Ja myönnänpä vielä, että olihan tuo mun viesti aika seksistinen.
Touché.
[/q]
Ällös hättäile, kukapa meistä olisi täydellinen. En ainakaan minä. :P
Mä sit myönnän omalta osaltani, et ohan ne tissit kivoja (vaikkakin vain yksi osa naisihmisten solumassaa, eivätkä ainakaan meikäläiselle yksinään riittäisi ihmisestä kiinnostumiseen - ja tuskinpa riittäisivät sullekaan, kun kieli poskessa viestisi taisit kirjottaa). :D
P.S.
(o Y o)
Päivän LOL tuli tästä, ex-SoundaHolic, nykyään nimensä muuttanut <§>, on niin kovin vaivaantunut olemassaolostani, että jaksoi raapustaa oikein kaksi yksityisviestiä. Tässä ensimmäinen:
"Yhtä komea kuin viisaskin tässä moi!Oli nyt ihan kerta kaikkinen "pakko" nyysiä vapaata sun proffis lukemisesta ja eri toten photojes pällistelystä ja postata tälläinen ikäiselles soveltuva vajaavaisempi julkituonti viimeisimmän vuodatukses vanaveteen, etten vaan saa traumoja quotin hallitsemattomuudesta. Muista: paljon sanoja, vähän tekoja.
Sä keskenkasvuinen vitunkannatin jaksat aina yllättää typötyhjillä filosofioillas mut just, kun on hetken tylsää. Ihmetellä täytynee myöskin tässä suunnassa sitä ilmeisen syvällistä (olethan suolesta) tahtoas tikata näitä viestejä täysin yhdentekeville ihmisille? LOL"
Ja tässä vielä toinenkin viesti kyseiseltä hurmaavalta henkilöltä:
''Niin se piti vielä tähdentää (näin meidän ÄIJJIEN kesken), että: voit olla osaltas jatkossakin huoleti aivoripuliriihes kannattavuudesta. Joka tavu valuu pöntöstä ränniin, kato pakkohan vuohillakin on saniteettitilat olla ihan jo näin modernisminkin nimissä, tasa-arvoa kuitenkaan sivuuttamatta.
Mä teen vähäisimpäni sun mukavuuttas ajatellen klubbarissa, aina siiheks kunnes puperteettis on ohi ja karvat ruvennu kasvamaan tai tiput sieltä seiniltäs tms. suht säälittävää mutta kuitenkin niin pirun viihteellistä. PALJON PUHETTA, vähän tekoja näin itseäsi toistaessa.
Ja mitä tulee allekirjoittaneen photo postauksiin niin ehkä mä jotain kliffaa tulevaisuudes kehittelen, et saisit mielenrauhan puuteriostoksillas vaikkei se tosin tuohon kirveellä veistettyyn pissispärstääs paljoakaan pönkitystä pakota. Ritsa kireellä ja muista kuntoraportit.''
Juuh, hän taisi unohtaa, että hän itse tikkailee viestejään rumalle akalle, joka ei hänelle mitään merkkaa, mutta ilmeisesti kuitenkin jotain kun jaksaa yksityisviestejä nakella menemään. :D
[q]Lauruska, 20.3.2009 17:42:
Uusi Vuokrasopimus allekirjoitettu, ja uusi vuokaisäntä vaikuttaa kivalta!
Tämä muuttaa Kallioon Viidennelle linjalle 1.4
[/q]
Toivoen ei ole mun edellinen vuokranantaja, joka vaikutti kivalta, mutta osoittautui kieroilevaksi kusettajaksi. :D Asuin siis itse Viidennellä linjalla useamman vuoden, ja lopulta jouduin turvautumaan juridiseen neuvonantoon.
Toivoen sulla ensivaikutelma pitää paikkansa! :) Aina vaan särähtää korvaan, jos joku on muuttamassa Viidennelle linjalle, kun mulla on yhä niin vahvassa muistissa oman aiemman vuokranantajani karmivuus.
Viidennellä linjalla oli kyllä muutoin aivan mahtavaa asuskella, joten mikäli kohille osuu oikeasti vilpitön vuokranantaja, niin onnea vaan uudesta kodista kivalla paikalla! :) (Riippuu toki mistä kukin tykkää, mutta itse tykkäsin paljon.)
[q]domi, 24.11.2009 07:55:
Kyllä, juurikin puhelimen kautta
*mol*
Eipä kestä!
[size=8] :D^2[/size]
[/q]
MOL LOL!
:DDD
Mun uudet musavehkeet! *sydän*
En ois ikinä uskonut, että näin pienistä kajareista lähtee näin laadukas ääni. *pökr*
Oon ihan täpitäpi jeejee! Nää tais tosin ollakin jotkut testivoittajat.
Kauan tässä onkin kärvistelty ilman musiikin kuuntelua. Nyt otan menetetyn oikeen urakalla takasin. Mut en tähän aikaan kuitenkaan.
Huomenna sitten ennen töihin lähtöä. :)
Jee, mun sika tuli ehjänä takas, ja sain toisenkii PÖNÖTTIMEN!
[q]hemuz, 19.12.2008 12:42:
Aaton aattona ilta ja aattona aamu- oon siis tiistaina n.22 himas ja 06 takas
[/q]
Hell yeah, I'm not alone!
Nyt pääsen jopa helpolla, kuh huomenna ei tarvi olla klo. 07 duunissa.
Mutmut, oon kyl oikeen häpi noista joulupäivän ja tapsanpäivän vapaista, olin meinaan jo varautunut siihen, että koko joulu menisi duunissa enkä ehtis viettelemään muulla tavoin joulua lainkaan.
Tänään kasasin duunissa piparkakkutalon, whee! Kyllä sielläkin siis on joulutunnelmaa, että nou niin iso hätä jos joskus vietänkin koko joulun töissä (kuten olen aiemminkin tehnyt). :) Siinäkin mielessä meiksi kyllä diggailee meiksin duunista!
(Ainut miinus tosiaan työvuorojen pituus aika ajoin ja se, kun vuorojen välissä ei aina ehri nukkua, mut huomenna silimät ristissä sit bileisiin! *jiihaa*)