päivän :)
Lukukauden viimeinen tentti ohi. Meni ihan hyvin. Nyt 1,5kk joululomaa. Akateeminen vapaus rox =)
[q]Major Tom, 1.8.2007 12:42:
http://www.mol.fi/paikat/Job.do?lang=fi&jobID=6723968&index=0&anchor=6723968
lol.
[/q]
Parasta tuossa on se, että "irania" ei ole kieli, Iranissa kun sattumoisiin puhutaan persiaa.
Vesisade on kieltämättä aika tervetullutta juuri tällä hetkellä.
Ystävän näkeminen pitkästä aikaa.
Se olisi sitten viimeiset muutama minuuttia työtä ja sitten alkaa 4 viikon loma. Jonka jälkeen koulu alkaa, joka ei haittaa yhtään.
Saavuin æsken Køøpenhaminaan, vaikka tarkoituksena ei edes ollut tulla tænne. Kiva pæætøs =)
Vuoden viimeinen tentti ohi. Yli kuukausi lomaa.
Sinnikäs "tsirp*nuotti*tsirp*nuotti*tsirp*nuotti*tsirp" ikkunan takana.
Astrix suomeen 14.2.2004!*heiii**piis*...Meinasin saada sydärin kun tästä luin!
[muokattu 20.11.2003 21:49]
Oli kiva joulu. <3 Tuli oikeen joulupukkikin kylään (nuorin paikalla olleista lapsista oli 22 wee) Niinjoo, ja lämmin vesi loppus just kun olin saunassa möyhiny ihoani ja päätäni, ja sit sain oikeen rinsessasuihkun kun jengi keitti mulle vettä ja ukko kaato kattilalla sopivaksi sekotettua vodaa miun päähän. :D Oli vallan loistavaa.
Eilen oli Vanpyn hellimispäivä.
Mulla alkaa uusi duuni lapsukaisten parissa 7.1.
Elämä rulaa. *sydän*
Sade. Vidoinkin. On sitä odotettukin.
Just sain tiedon, et minusta tulee täti*pus**hali**tanssittel**hihu**joo**sydän**sydän**sydän*
Onnittelut!
Ystävä palasi elämääni!
Niin kiva ja lepponen duunipäivä!
Plus chilliä himassa hengailua ja raakasuklaan kyhäilyä ja ehkä vielä jotain extrakivaa myöhemmin!
Mmmmmm me likey
Jenkeistä ei vieläkään jää tilaukset tulliin kiinni*jiihaa* Nyt tuli paketissa American Horror Story season 1, Argenton The Churchm, Noir animea, Tom & Joy, Slam ja piano tribute to R.E.M.
Ystävä palasi elämääni!![]()
Hemmetin hienoa! Ystäviä ei koskaan ole liikaa
---
Just sain tiedon, et minusta tulee täti*pus**hali**tanssittel**hihu**joo**sydän**sydän**sydän*
---
Onnittelut!
Kiitosta :)
Peruin tänäiset menot. Hyvä minä!
Peruin tänäiset menot. Hyvä minä!![]()
Oikein.
![*aplodit*](/storage/app/uploads/public/56b/b55/968/56bb55968fd30001692707.gif)
Mulla taas oli tänään kivaa rentoutua työpäivän jälkeen jäätelöä syömällä ja möllöttelemällä kaverin luona. Ykisnkertaiset asiat ja hyvä seura ovat usein parhaita lääkkeitä kaikkeen.
Peruin tänäiset menot. Hyvä minä!![]()
Pitää kuunnella itteensä =)
Tajusin, että se mun epärakentava hetki, johtui juuri siitä, että olin mennyt tekemään jotain mitä en todellakaan hajunnut siksi, että se "oli pakko".