päivän :)
Aamull lähen yksin mökille kolmeks päiväks*iloinen*
Tänään on ollut vähän tasapainoisempi ja "minempi" olo, ja sain jopa tehtyä pois tieltä vähän työasioita mitkä on vaivannut pitkän aikaa. Plus, onnistuin tekemään toimivan inline-framen mielekkääseen käyttöön ja se jopa toimii kunnolla IE:ssä (josta meinas tulla mun "mikä ärsyttää" aihe, mut selvisin sittenkin). Ehkä mä osaan sittenkin jotain pientä.
[q]Encoder:
23 työhakemusta tullu lähetettyä muutaman päivän sisällä
[/q]
No on kyl ihme sit jos ei yksikään tärppää, onnea koetukselle.
(Ja jos ei mikään noista tärppää, niin ainahan susta vois tulla pyöriäistarkkailija *nauru*)
http://www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/13996/unelmajopi.jpg
yksi aivan ihana otus joka piristi mua koko päivän *sydän*
ja sitten aamun pikkutunneilla niin...
Mumuli & RiNiK
mun ihka omat pienet mussu pallero orjat..
*
[q]UnityF:
Mumuli & RiNiK
*
[/q]
slave!! ja ylpeä siitä
[q]UnityF:
Mumuli & RiNiK
*
[/q]
todellakin....
Mä oon ihan älyttömän hyvällä tuulella itseasiassa ollut jo monta päivää
Kivaa!!!!
Asunnottomat Indx:n pojat kävi tänään meidän kaupassa
Yli 2kk polttamatta tupakan tupakkaa. Ilmeisesti aletaan olla vähän selvemmillä vesillä kun missään tilanteessa ei enää tule houkutuksia polttaa.
Kultsi voitti liput NRJ Radio Awardsiin.
Europopshaisse, here we come! *aplodit**nauru*
[q]Juhgu: Mä en sit millään tajua miksi suomalaiset kuuntelee tollasta läpällä 5-vuotiaille tehtyä skeidaa ja sit on vielä ihan innoissaan siitä. JEEEE SMURFFIEN UUS JOULULEVY *popittel* *kivatsulle*[/q]
Lenni Lokinpoikanen ei ole läpällä tehty, lapsille kylläkin. Tsekkaa huviksesi taustat "tietoa levystä"-kohdasta ennenku puhut paskaa.
lumikakut
[q]Juhgu:
Mutta paskaa se on kuitenkin *justjoo*[/q]
Just...itse olin todella positiivisesti yllättynyt osasta noista biiseistä; joku on oikeasti yrittänyt tehdä jotain tuoretta lapsille, ja nähnyt vaivaa sen eteen (eikä normaaliin tyyliin esim. vaan smurffitettu biisejä). Ilmeisesti täältä kuitenkin löytyy asiantuntemusta suoraan alle kouluikäisten tasolta kertomaan mikä on heidän mielestään hyvää ja mikä ei...*piis*
Olutta, hyvää musaa (DJ Sciroppo - Arruffato e sdolcinato..=) ja Nikke Knakkerton juomapeli..
[q]UnityF:
Sapeli... Ihminen jolle voin selkeesti kertoo kaiken mitä mieltä painaa.. *sydän*
toinen otus on lintunen.. joka on vihdoin ja viimein palanu matkalta kotiin *sydän*
meijän pyhä kolmikko vois taas kokoontuu joku päivä.. viime kerrasta on aivan liian pitkä aika
[/q]
TODELLAKIN ja on mulla pari ideaa mieles *juonittel*...
ootte kyl ihania peikko ja sapsunen *hihu**blush**nauru*
*sydän**hali*_t teille molemmille!!!!
*sydän* se ihana simppu *sydän*
lintu lähettää isoja *enkeli**hali*_eja
Kah, gradussa tuli juuri 100 sivua täyteen. *akateemistel* *pullistel*
tää oli kyllä eilisen :) mutta hymyilyttää vielä tänäänkin: oppilaiden vanhemmat tuli tuntien jälkeen kehumaan kuinka hyvää työtä me tehdään niiden pirun rasavillien kanssa
[q]ALIEN:
meidän uros pelasti päiväni ~___^
*snip*
[/q]
Pah, eukonkantoa. Vanha juttu.
Hmmm, voisi yhtä hyvin mennä tuonne "päivän :(" -threadiin, mutta menköön tännekin katharttisuutensa vuoksi.
Ihastuttava puhelinkeskustelu äsken: "Arvon herra Z, haluaisitteko lähteä puoleksi vuodeksi Nairobiin unelmaduuniin? Olemme näet valinneet teidät kymmenien hakijoiden joukosta. Palkassa ei ole kehumista, mutta ilmasto on miellyttävä, ginitonicit kylmiä, naiset intohimoisia ja työkokemus mittaamattoman arvokasta tulevaisuuttanne ajatellen."
Ja mitä vastaankaan, pitkällisen ennakkoharkinnan pohjalta? "Krhm, kiitos vaan, mutta joudun jättämään tällä kertaa väliin, koska pitää näillä näkymin mennä siviilipalvelukseen työnteon sijasta."
Kiitoksia vaan valtiovallalle, että väkisin pakotatte allekirjoittaneen oikeiden töiden sijasta lähes palkattomaan pakkotyöhön vasten tahtoani. Kenties suuremmat propsit itselleni, etten ole aikaisemmin hoitanut tuota sivaria alta pois.
Ai mikä tästä tekee päivän ilonaiheen tilanteen sisältävän hersyvän absurdismin lisäksi? No se, että nyt on kevyt olo, kun oli selkärankaa kieltäytyä - olkoonkin että hivenen pakon edessä. Alkaa vähäksi aikaa riittämään tämä maasta toiseen muuttaminen puolen vuoden välein. Kunpa hetken aikaa voisi olla hyvällä omatunnolla paikallaan ja vetää syvään henkeä.