päivän :)
Muuten vaan toosi jees Fiiwis,.*hihu*. .. vaikka erno on töissä mikä on kyl perseestä..*nyyh*.... nooo mut onneks sain vieteltyä pipan tänne viihdyttää kotiäitiä ..*joo*
Torstaina Skotlantiin pitkästä aikaa, ihanaaa *jiihaa**plur*
Sapeli... Ihminen jolle voin selkeesti kertoo kaiken mitä mieltä painaa.. *sydän*
toinen otus on lintunen.. joka on vihdoin ja viimein palanu matkalta kotiin *sydän*
meijän pyhä kolmikko vois taas kokoontuu joku päivä.. viime kerrasta on aivan liian pitkä aika
----------------------
----------------------
Ja sitten mä näin hassuu unta tän muutaman tunnin aikana kun kerkesin nukkuu...
mä olin magneetin ja kinderin kanssa liikenteessä ja me keksittiin auto joka kulkee magneetin vetovoimalla mut nälän yllättäessä siitä saatto popsii paloja ja ne maistu ihan kinderille.. sit me reissattiin pitkin ja poikin maailmaa ja kiinitettiin huomioo.. magneetti ajoi ja mä olin kartanlukija ja niin me ajettiin kokoajan väärin (niinkuin normielämässäkin) niin kinderi sitten huuteli ikkunasta kokoajan "me ollaa turuust..." Mä nauroin kun heräsin..
Huh huh.. kinderi ja magneetti joskus yhessä liikenteeseen??
Juustoa, nam
[q]Piiuzki:
käytii kattoo kultinkaa kivaa kämppää
ehkä tää mun elämä on menos parempaan suuntaan..vaikka surettaaki.. :/
Onneks o paljon ihanii ihmisii ympäril *sydän*
[/q]
uiuiuiui *super**hali* mistäpäin maailmaa haette asuntoo?
vähän ihkuu..
[q]UnityF:
---
uiuiuiui *super**hali* mistäpäin maailmaa haette asuntoo?
vähän ihkuu..
[/q]
Leppävaarasta :)
[q]mayah:
---
UnityF:
Huh huh.. kinderi ja magneetti joskus yhessä liikenteeseen??
--- Joo toi "ikkuna auki ja huuda olevasi turusta"-taktiikka pelastaa mut usein kiperistä tilanteista liikenteessä.
Ja sitte mun päivän :) Kaikenlaisia tekstiviestejä sitä sitte olikin tullut yöllä. Ihan hyvä, et en ihan jokaiseen herää. Tän yön tekstari-skaban voitti kyllä ehdottomasti SA-TomTom. Kiitos siitä Ei muuta ku Ilonalle terkkuja!
[/q]
joko lähetään, polkka mitsu kulkee
Huominen on perjantai.
Sain yhen sk kokeen suoritettuu!! *ablodit* tosin vaa T1:kösel mut mulle pääasia et läpi menee..*joo*
tuntuu vaan niin hyvältä *sydän*
[q]UnityF:
Sapeli... Ihminen jolle voin selkeesti kertoo kaiken mitä mieltä painaa.. *sydän*[/q]
No samat sanat sinne kuule - sanomattakin selvää kuinka tärkeä peikko oikein olet *super**sydän*
[q]
toinen otus on lintunen.. joka on vihdoin ja viimein palanu matkalta kotiin *sydän*
meijän pyhä kolmikko vois taas kokoontuu joku päivä.. viime kerrasta on aivan liian pitkä aika *grr*[/q]
Tosi kuin vesi
Kävin äsken hakemas Pacifique ja tiësto liput :)(:
[q]Zyklonius:
Upealta ja lämminsydämiseltä nuorelta herrasmieheltä äsken kuulemani kohteliaisuudet, etenkin kun tunne on vilpittömästi molemminpuolinen. *sydän*
[/q]
Hyvin synkkaa meillä, aikamoinen mies olet*sydän*!
23 työhakemusta tullu lähetettyä muutaman päivän sisällä
[q]Jammailija:
---
Zyklonius:
Upealta ja lämminsydämiseltä nuorelta herrasmieheltä äsken kuulemani kohteliaisuudet, etenkin kun tunne on vilpittömästi molemminpuolinen. *sydän*
---
Hyvin synkkaa meillä, aikamoinen mies olet*sydän*!
[/q]
Okei, kumpi kosii? Ei niillä myötäjäisillä niin väliä, kyllä meidän vanhemmat ymmärtävät. Jos eivät hyväksy suhdettamme, niin karataan ameriikkaan! Kelpaa asustella Friscossa ja käyskennellä paljasrintaisena pitkin rantabulevardeja.
*sydän*joulu*sydän*
[q]Hyzenthlay:
mitä, eiks isi ja merileijona oo enää yhdessä?? *täh*
[/q]
Mitä hemmettiä!!*piru* Anton pelaa pelejä mun selän takana*piru*!
[q]Hyzenthlay:
[/q]
Awww, pitikö sinunkin nyt mennä kertomaan Janille... Mä olen ihan yleistä omaisuutta, minut saa jos vaan omaa lämpöisän sydämen ja sylin, iloisen hymyn ja hassuja ajatuksia. Jupe ja Jani ovat sentään tajunneet tarttua kintusta kiinne ja olla päästämättä irti. *sydän*
[q]Keeerin:
---
Jammailija:
---
Hyzenthlay:
---
Mitä hemmettiä!!*piru* Anton pelaa pelejä mun selän takana*piru*!
---
Kuka pelaa ja mitä pelaa???
[/q]
Kaikki pelaa ja pelaa*nauru*!