päivän :)
meidän uros pelasti päiväni ~___^
http://www.antenniosasto.net/uros.jpg
näin tänää paljon ihania tuttuja
sain sivaripaikan ja muutan helsinkiin...
tokaa päivää vaahtera-palmusiirappi paastolla ja on hyvä olo! ja maanantaina aurinkorannat kutsuu.. palmut loistaa jo silmissä :))))))))))) ja sit mä sain tänää uuden paidan. hih.
[q]teknoetana:
-400g.
[/q]
Kävit paskalla?
Sain tänää palkan.. ja lauantain se on sit melkee jo menny ku meen ostaa dvd:n ja digiboxin...*hymy*
[q]Avernian:
Hiilihydraatti-rasva paasto. Sano sitten jos se on ollut hyödyllinnen.
[/q]
Olen kuullut huhua, että suklaa-vesi-(vitamiinipilleri-)paastokin toimisi. Käytännössä se menee niin, että ensimmäiset päivät ahdat sitä kuin pieni eläin, jonka jälkeen et enää yksinkertaisesti kykene syömään sitä paljoa, mutta syöt sitä vähän koska olet paastolla, jossa et voi syödä mitään muuta Tällaisella paastolla pääsee kuulemma myös aika hyvin eroon kyltymättömästä suklaanhimosta, sillä paaston jälkeen ei vähään aikaan yleensä tee pahemmin suklaata mieli
Tinrib-keräilyni edistyy mallikkaasti:
Nyt jo 19 levyä kuudestakymmenestä koristaa hyllyäni.
[q]Samu*:
Mielenkiintoinen havainto, sillä 7.23 Operalla toimii ihan moitteetta mutta 6.02 IE:llä jögää-lagaa tosiaan aivan käsittämättömästi.
Ei voi ymmärtää.
[/q]
mitää ie:tä, muuteskin jos on tarjolla parempiakin selaimia, niin tottakai semmoista käyttää ja firefoxilla toimii hyvin toi unityf:n css :] onhan se raskas, mutta luulis tommosen pyörivän tällä hetkellä melko hyvin melko monessa koneessa jossa on melko hyvä netti :)
*melkomoituu*
mutta mun päivän hymy on oikeastaan hybridi päivän o_0 kanssa:
tänään kun tulin koulusta junalla niin samassa vaunussa oli vain minä, joku nainen ja joku humalainen mies, siinä sitten meni aikaa ja jotain se mies kyseli että millä asemalla me ollaan tällä hetkellä (menossa martinlaaksoon päin) niin vastasin että "huopalahdessa vasta" ja jotain alettiin siinä juttelee ja se nainenkin sitten alkoi siinä jutella niin loppujen lopuksi oli melkoisen hyvät keskustelut, melko erilainen junamatka, mukavaa oli jutella eikä olla turpakii-hymiönä :)
-400g.
Heräsin auringon ollessa taivaalla Oisko vihdoin rytmit kohdallaan?
locolocolocoloco
[q]Avernian:
Hiilihydraatti-rasva paasto. Sano sitten jos se on ollut hyödyllinnen.
[/q]
no siis täytyy myöntää että en kauheesti tunne aihetta, uskon vaan kaverin &painettua sanaa että paasto puhdistaa elimistöä/suolistoa ja tohon öljyyn lisätään cayenne-pippuria joka myuös kiihdyttää aineenvaihduntaa. se puhdistus siis on se juttu. mut ei mua myöskään haittaa et nesteet lähtee ja maha litistyy kun pitäis maanantaista lähtien olla bikineis kolme viikkoa ;) henkisesti on myös hyvä olo; on vottanut itsensä. muutenkin tuntuu että kävelee 5cm maan pinnan yläpuolella :)
Sain uuden työpaikan!
Tein pienen jipon parille tänään esiintyvälle tutulle artistille. Saapa nähdä irtoaako asiasta naurut kun jippo illalla aktualisoituu.
Pääsin unelma paikkaan harjoitteluun ja tulevaisuudessa työpaikkakin sieltä lohkeaa!!
Meiän 4kk kisuvauva Juniori kävi tänään leikkauksessa, siitä tuli eunukki..
Nyt se tutii tossa vieressä lattialla omassa kopassaan.. se on niin hellusen näkönen että! *plur**plur**plur**plur*
Minni (söpöliini kissa) tuli meille viikonlopun ajaks asustelemaan
[q]keijukainen:
öö, mulle ainaki on sanottu et kissan saa leikata vast ku sille tulee eka kiima
[/q]
Ei kai ne eläinlääkärit sitä olis leikannut jos siinä ois jotain kovin pahaa
On saanu nukkua kunnolla ja herätä oman kullan viekusta :)