päivän :)
[q]-xx-:
Grattis!
[/q]
Tackar!
Palkka tuli
Bling bling money ain't a thing
[q]Texx:
Koht tulee Angels in America! *sydän*
[/q]
Vitsi, hyvä ku muistutit! Pitää ottaa se nauhalle että mupsukin pääsee kattomaan sen sit joskus kun se tulee lomille.
ihmiset osaa piristää niin kummasti välillä kun on mieli maassa. heille.
Rakas ihana söötti poikaystävä soitti minulle ensimmäisen puhelunsa armeijasta! *sydän*
Ja sain tietää että tyttö jota oon joskus hoitanut, joka on nykyään viidennellä luokalla, on sitten mua jo 3sen senttiä pidempi.
Tänään selvisi että saan kaikki 75 kurssia kokoon ennen lukulomaa,ja voin sitten penkkareissa ihan oikeasti jättää hyvästit koulunpenkille*jiihaa* Tämä tieto kevensi oloa aivan uskomattomasti:)
[q]peikkotyttö:
Tänään selvisi että saan kaikki 75 kurssia kokoon ennen lukulomaa,ja voin sitten penkkareissa ihan oikeasti jättää hyvästit koulunpenkille*jiihaa* Tämä tieto kevensi oloa aivan uskomattomasti:)
[/q]
onnittelut
Kaikki ihanat uudet ystavat on tosi , jotka tukee ja auttaa kaikin mahdollisin keinoin hankalienki juttujen sattues vastaan!!!
[iso]SAPELI..!!!![/iso] *super**sydän*
KIITOS...! Mulla on maailman ihanin css
vilkaiskaa mun profiilii
[q]UnityF:
vilkaiskaa mun profiilii
[/q]
Sain vihdoin aikaseksi kirjoitella jotain tuonne blogiin Se oli jo monen monta päivää harkinta-asteella.
[q]Samu*:
---
UnityF:
vilkaiskaa mun profiilii
---
Toi vaatii aivan tajuttomasti koneelta. Miten jonkun sivun scrollaus voi jögää-lagaa näin huolella?
[/q]
toisissa koneissa voi olla että tää käy hitaampana mut ainakin mun kone pyörittää tätä ihan hyvin ilman mitään ongelmia... lataus css sivuille kestää aina hitusen pidempään kun normi profiiliin.. mut kaikkeen tottuu..
Avopuoliso toi yllätyksen
*sydän* uutta hyvää musaa *sydän*
Uudet työkengät, vanhoistakun pohja hymyili pahasti.
[q]Samu*:
Mielenkiintoinen havainto, sillä 7.23 Operalla toimii ihan moitteetta mutta 6.02 IE:llä jögää-lagaa tosiaan aivan käsittämättömästi.
Ei voi ymmärtää.
[/q]
ja mulla taas on IE 6 ja toimii
Hyvä fiilis! Ja sai profiilin hieman uudempaan uskoon! Ja biokemia on kivaa! *sydän* Ja tänään näkee kivoi ihmisii Pyryn kaa!
Eka salikäynti pitkään aikaan. Tästä se taas lähtee. :)
Kohta pääsee laittamaan itselleen jotain tosi herkkua palkinnoks.
Ehdottomasti se kun leikittiin Sandran kanssa filmitähtiä, ja ihmiset luuli meitä ihan pipipäiksi.
Hehe, se oli ihan törkeen hauskaa, paitsi ehkä meijän kanssamatkustajien mielestä. =D
Me osattiin se diivailu aika hyvin, vaikee ehkä uskoo. *ding**hihu*
sai leikkiä pari tuntia pienen kissanpennun kanssa..