päivän :)
Piirtopöytä tulossa postissa, webbikamera toimii kotona, lomaan enää kolmisen viikkoa ja mul o farkut jalas mitkä oli mul jalas viimeks 2 vuotta sitten ja sillonkin joutu pitää sukkahousui alla et nappi meni kii :D
Ihi
*sydän*
Oikein hyvä uutinen + 7kk vauva junassa *sydän*
saatan sittenkin valmistuu ajoissa^^
lopputyön väliseminaari meni hyvin (vaikka jännitän esiitymistä kun mummo ralliautossa) ja sain rakentavaa kritiikkiä, tästä on siis hyvä jatkaa!
joo ja sain estetiikan esseen tehtyy, wow, ja sovittuu rästejä, wow, ihan paras fiilis kun on saanu asioita aikaseks ja on rehellisesti tyytyväinen itteensä!
[q]alphamagic, 7.4.2010 23:30:
lopputyön väliseminaari meni hyvin (vaikka jännitän esiitymistä kun mummo ralliautossa) ja sain rakentavaa kritiikkiä, tästä on siis hyvä jatkaa!
joo ja sain estetiikan esseen tehtyy, wow, ja sovittuu rästejä, wow, ihan paras fiilis kun on saanu asioita aikaseks ja on rehellisesti tyytyväinen itteensä!
[/q]
+ *tsemppipeukku*
[q]noemi, 8.4.2010 00:09:
---
alphamagic, 7.4.2010 23:30:
---
+ *tsemppipeukku*
[/q]
kiitsan *hihu**hali*
Päätin alkaa kasvattamaan omaa ananaspuskaa. Nyt innostuttaa!
Kun mulla on vaan niin ihana äiti*sydän*
Onhan tässä paljonkin aihetta hymyyn :)
Mä sain kanssa kutsun pääsykokeisiin, jo viime viikolla tosin.. Sitten tänään oli megakiva päivä tukioppilaiden kanssa metsässä. Juuri nyt kuuma maukas kahvi maistuu hyvältä, kulta tulee kohta kotiin ja illalla pääsee leffaan kera miehen siskon^_^ Aurinko paistaa ja tein suunitelmia viikonlopun, lähinnä sunnuntain varalle. Silloin lähtee talon seinustalta rikkaruohot ja kukkapenkit puhdistuu muutenkin. Ja lauantainahan pääsee jorailemaan X-Librikseen. PARHAUTTA!
Oli mukava kävellä sateessa koiran kanssa hyvää musiikkia kuunnellen. Jostain syystä nautin jollain kummallisella tavalla ääriolosuhteissa dallaamisesta, kaatosade ja ukkosta tai hirveä lumimyräkkä niin kunnon vaatteet niskaan ja pihalle xD
Jotenki tuntuu että oon viimesen viikon aikana oppinu hurjasti poi-temppuja! Kova draivi opetella vaan lisää ja lisää.
Nyt ku tulis vielä niitä puistokelejä ni pääsis puistoon pyörittelemään!
heräsin joskus puol kolme päivällä ja venyttelin itseni virkeäksi .. siittä tuli hyvä fiilis!
..joka tosin ehkä vähän tässä alkaa haihtua, kun pitäis lähteä yövuoroon.... :P
Uus kännykkä =)
näin hienon omakotitalon pihan joka oli täynnä sinivuokkoja ja seassa valkovuokkoja
=DDD uskomatonta.
oikeesti. Kodak moment =D
miksei asioita voi tajuta ajoissa? =D
Tuntuu ihan hyvältä päästä nukkumaan (omaan) sänkyyn, kun 2 edellistä yötä tuli koisittua lattialla makuupussissa ilman patjaa.
Aamulenksä! Tulipa samalla huomattua, että hyvin mä jaksan juosta kunhan vaan haluan. Plus et ny o todistettakin että kunto on suht jees (vaikka vois ollakin parempi tietty), koska syke laskee ihan mukavan nopeesti alas.
Kolme viikkoa enää töitä, se tekee siis 14 päivää, ja viidentenätoista päivänä on vaa puolikas työpäivä ja si fuuummm kesälomalle *sydän*
[q]noena, 12.4.2010 11:00:
Jännää, voitin voicelta päivän baristakurssin kahdelle. Mä en ikinä voita mitään
[/q]
Onnea, kuka se toinen on? Mieti kuinka hienoa jos esim. mä osaisin tehdä kahvipirtelöitä? ;D
Jännää, voitin voicelta päivän baristakurssin kahdelle. Mä en ikinä voita mitään
Pääsin töihin *sydän*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)