päivän :)
[q]aada, 5.4.2010 21:39:
"käsiään levitellen ja ilmalaulua harjoittaen", heh, siis mitä se tarkalleen ottaen teki?
[/q]
Levitteli käsiään kuin laulaja konserttilavalla konsanaan ja aukoi suutaan ikään kuin laulaen, ilman ääntä.
Ilmakitaransoitto -> ilmalaulu. Ihan ite kehittelin tän termin just tähän kohtaan, tätä tarkoitusta varten.
Sain viimeinkin tänään aikaseks alottaa tekeen ennakkotehtävää kouluun mihin haen.. Yhdeltä istumalta lähes valmiiks koko tehtävä. :D Vielä kirjalliset osuudet siihen sitten.
Ja pakkasin just intin lomakassiin siviilivaatteet. :) Kotiutuminen torstaina!
Kesäloma!
Sään laadussa tosin vielä vähän parantamisen varaa.
No huh mikä pääsiäinen. Tää reissu vahvisti taas mun käsitystä siitä että ex tempore hommat on niitä parhaita. :D
[q]Amma, 5.4.2010 17:02:
---
aada, 5.4.2010 15:56:
Mitä toi tarkoittaa?
---
Mikä kohta...?
[/q]
"käsiään levitellen ja ilmalaulua harjoittaen", heh, siis mitä se tarkalleen ottaen teki?
Asiat.
Alokaskyselylomake 2/2010 tipahti postilaatikkoon
Mä ostin kämpän...*jiihaa**nuotti* Mä ostin kämpän...*jiihaa**nuotti* Mä ostin kämpän...*jiihaa**nuotti* Mä ostin kämpän...*jiihaa**nuotti* Mä ostin kämpän...*jiihaa**nuotti*
OLÈ!!!
whii sain netin uuteen kämppään... Ja tuntuu että olisi jo ehkä mahdollisesti päässyt todenteolla yli n. 2kk sitten tapahtuneesta 4v2kk suhteen kariutumisesta. :)
*nuotti*Nyt tomppa siis tamppaa sinkkuna, duudaadudaa...
Edit: Niin ja sit kevät ja kaikkee.
Sain uuden äänikortin ja midi-kiipparin pelittämään niin johan rupes biisiä pukkaamaan... *plur**jiihaa*
Njoo jotain hyvää sentään... Aurinko paistaa ja Kerava kutsuu alle viikon päästä...
[q]Ozie, 25.3.2007 14:39:
Salibandykausi loppu ja noustiin neloseen.
[/q]
Nyt on ihan pakko vetää off topic ja kysyy et missä joukkueessa pelaat?
[q]Ozie, 25.3.2007 14:46:
Matinkylä II
[/q]
ok no sit ei mitään... Pelaan/pelasin ite 1. lohkossa LoSb:ssa...
Sain läppärin toimimaan joten saan live setit jatkossa nauhalle....
Tänä aamuna oli ehanata herätä kun ei tarvinnut miettiä duunia...
Eka lomapäivä ja pari viikkoa vielä edessä...
[q]Adorable, 15.5.2008 18:10:
Nyt voi jo sanoa, että meillä on virallisesti oma asunto
Vielä täytyy vaan hetki odottaa, että päästään siihen muuttamaan.
Aivan ihanaa
[/q]
Enää reilu kuukaus..
Hyvät naurut, kun olin oikeasssa paikassa oikeaan aikaan.*pahis* Ahhahhaaa...
Olin tänään työhöntulotarkastuksessa ja hyvinhän se meni : ) Tosin en antanu niille lupaa katella terveyskeskustietoja... Hmm meninköhän tekemään virheen ja vaikutankohan epäilyttävältä *hih*: Huomenna ois lääkärin tapaaminen sit.
Mukava improvisaatiopäivä *sydän*
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)