päivän :)
eräs dyyd
[q]vala, 30.3.2010 17:48:
---
Ergilion, 30.3.2010 17:43:
Olin koiran kaa kävelyllä ja löysin kävelypolun vierestä hangesta 2 avaamatonta karjalaa
---
känni päälle*känni*
[/q]
Vala, sä olit viime yönä lähössä mun kanssa Pietariin. Hirveet pakkaamisongelmat muistaakseni oli. :D
Päivän (tai oikeastaan eilisen) on se, että olin kerrankin tehokas ja sain asioita tehtyä. Lisäksi sain vaan hyvää palautetta koulu- ja muista tehtävistä. Näköjään hyvät jutut kasaantuu samalla tavalla kuin huonotkin. Oli pitkästä aikaa sellanen olo että ehkä tästä (elämästä) tulee vielä jotain.
Niin ja huomenna diskohippien kanssa Pietariin!
Kun äitini sanoi mulle että; " Ää toi on tota hirveetä joujou:ta!! (tarkoitti reggae musiikkia) Laita mielummin sitä tranceee koneelta" :D <3
Aknenaamainen nuorimies käveli kadulla luurit päässä käsiään levitellen ja "ilmalaulua" harjoittaen. Ihana!
Nekromantix Nosturissa
Ah, kohta vois ponkasta lomalle! ^^
Ihana tämä upsidedown-klubitus :) Mul on käytössä Google Chrome -selain, ja kun en oo kirjautuneena klubbariin, saan yläpalkista klikkamalla klubbarin ylösalaisin.
Olisko anqan aprillipila? :D
Herkkupäivä*sydän*
[q]Nitta, 1.4.2010 22:36:
Ihana tämä upsidedown-klubitus :) Mul on käytössä Google Chrome -selain, ja kun en oo kirjautuneena klubbariin, saan yläpalkista klikkamalla klubbarin ylösalaisin.
[/q]
Pelottavinta lienee se, ettei ylösalasuus pahemmin hidasta menoa - homman pystyy hahmottamaan aika helposti. Tarkottaako se sitä, että täällä on tullut roikuttua "ihan riittävästi"? x)
...vai onks mein koneissa joku kiva päästäisviirus?
meni eiliset kalsarikännit ihan putkeen sit ilmeisesti ja hauskaa seuraa piti Claquesous ja Fur TV! :DD
Eikä haitannut tosiaan herätä siihen, kun oma emäntä änkee viereen <3
[q]Amma, 1.4.2010 23:40:
---
Nitta, 1.4.2010 22:36:
---
Pelottavinta lienee se, ettei ylösalasuus pahemmin hidasta menoa - homman pystyy hahmottamaan aika helposti. Tarkottaako se sitä, että täällä on tullut roikuttua "ihan riittävästi"? x)
...vai onks mein koneissa joku kiva päästäisviirus?
[/q]
"Ihan riittävästi" on lievästi ilmaistu :D
Diudiu. Tein paluun ratsastuskisaradoille. Muistaakseni ennen tätä edellinen startti on ollu syksyllä 2003 ja ratsastuksessakin pidin käytännössä 4 vuoden tauon ennen kuin aloitin tän vuoden alussa uudestaan.
Tänään alla aikapommikyttääjäjännittäjäinkkariheppa, joka kuitenkin tsemppas (niin kuin minäkin), tehtiin siisti rata ja tuloksena 2. sija 23 ratsukon luokassa. Hävittiin voittajalle peräti yhdellä pisteellä. Diudiu.
The Doctor is back
Jon & Kate Plus Eight, ja omenakaurapaistos. Om nom nom. Noi lapset on nii hauskoja!
tänäänkin kylmä olut
[q]Amma, 31.3.2010 14:42:
Aknenaamainen nuorimies käveli kadulla luurit päässä käsiään levitellen ja "ilmalaulua" harjoittaen. Ihana!
[/q]
Itse tulee tehtyä tota melko usein ja pitää aina pälyillä ympärilleen ettei kukaan vaan oo varmasti näkemässä
[q]Ergilion, 5.4.2010 12:25:
---
Amma, 31.3.2010 14:42:
---
Itse tulee tehtyä tota melko usein ja pitää aina pälyillä ympärilleen ettei kukaan vaan oo varmasti näkemässä
[/q]
Mitä toi tarkoittaa?
[q]Ergilion, 5.4.2010 12:25:
---
Amma, 31.3.2010 14:42:
---
[/q]
Voin kertoa sulle yhden pikku salaisuuden: yleensä aina joku näkee. Mut hei, miksei sais nähdä? Toikin kundi oli niin fiiliksissä ja söpö, että sai mut tosi hyvälle tuulelle.
Ite aina ajoittain jorailen junaa odotellessa, loikin pitkin katuja, tietenkin laulan autolla ajellessani jne. Olkoon se sitten iloista itsensä häpäisyä, silkkaa elämästä nauttimisen näyttämistä tai ihan mitä vaan, niin aion jatkaa toimintaa - ajattelevat muut mitä tahansa.
On ollu niiiiin hirmutylsää tässä yksin kotoillessa, että on ihan parhautta kun kohta saa pienet rymyilijät kotia!
Kirjotin ajatukset paperille.. Helpotti! :)