päivän :)
vkloppu alko ja illalla hummailemaa toivottavasti
Mainos metrolehdessä:
"18.12.2004 CLUB COMEE @ NIGHT CLUB COMEETTA, KONTULAN OSTARI. VISITING: JAY MELLIN. FREE ENTRANCE"
Mennääks jo
vihdoin loppuu tämä piinaviikko, kulta tulee kotiin! *super**jiihaa**plur**sydän* *maailmaniloisinhehkutushymiö*
tänään impulse *sydän*
Sattuu vaan oleen hyvä fiilis ja tänään tulee Indy telkust
veekend & tilipäivä
[q]sts:
Mainos metrolehdessä:
"18.12.2004 CLUB COMEE @ NIGHT CLUB COMEETTA, KONTULAN OSTARI. VISITING: JAY MELLIN. FREE ENTRANCE"
Mennääks jo
[/q]
Ohho. mut mä meen kyl mielummin tonne piparipileisii
Sain uuden kovalevyn asennettua ja tiedot siirrettyä ilman ongelmia ja nyt on mukavan aktiivinen olo kuntofillarisession jälkeen *hymy*.
[q]Ana-5000:
---
sts:
Mainos metrolehdessä:
Mennääks jo
---
Joo, toi "KONTULAN OSTARI" käpseillä myy ton keikan mulle ^__^
[/q]
No vähä elämysmatkailuu, eiks seikkailumatkat oo muodis :D
Ghettoon kuuntelee housee ja väistelee spugeja jotka koittaa käydä kimppuu, välttelee subunistei jotka konttaa nurkissa ja kuuntelee ku pirivainoset hörhöt puhuu agenteista...
Kuullostaa lupaavalta... Aurinkomatkat vois alkaa myymää tällästa pakettimatkaa :D
Kakkua,limpparia,suklaata,seksiä,nukkumista*plur*
Kultsin luo syömään tänään... *kuolaa**slurps*
Enää puol vuotta kesään <3
...ja sain vihdoinki koululta rahaa
3:n viikon loma*pihkassa*
[q]Pablo:
Tajusin just että oon ollu sunnuntaina polttamatta tupakan tupakkaa kuukauden ja kaks viikkoa
[/q]
Nyt-liite osaa kertoa ensimmäisen hyvän korviini kantautuneen joulu-uutisen:
"Jos tuoreen äänestyksen tulokseen on uskominen, brittien mielestä paras joululaulu on Pogues-yhtyeen roima jouluralli. Poguesin 1980-luvun sävelmä Fairytale Of New York kipusi ykköseksi äänestyksessä, johon saattoi osallistua kaapelikanava VH1:n kautta. [...] Laulun tekstissä pariskunta herjaa jouluna toisiaan ja muistelee juopotteluaan." *sydän*
Ehtaa asennetta, kyllä irkut sentään hallitsee säntillisen jouludokailun. Ei viinan virratessa veri lennä siellä onnelassa.
Tänään on Reiv againstdrugs bileet. *odottelee innolla iltaa*
[q]sts:
---
Ana-5000:
---
sts:
Mainos metrolehdessä:
Mennääks jo
---
Joo, toi "KONTULAN OSTARI" käpseillä myy ton keikan mulle ^__^
---
No vähä elämysmatkailuu, eiks seikkailumatkat oo muodis :D
Ghettoon kuuntelee housee ja väistelee spugeja jotka koittaa käydä kimppuu, välttelee subunistei jotka konttaa nurkissa ja kuuntelee ku pirivainoset hörhöt puhuu agenteista...
Kuullostaa lupaavalta... Aurinkomatkat vois alkaa myymää tällästa pakettimatkaa :D
[/q]
En kyl tiiä mikä elämysmatkailua toi meille on,asutaan kuitenkin seuraavan metropysäkin läheisyydessä...ja siellähän noita hörhöi vasta riittääki*nauru*
nyt on uusi kone käytössä ja hyvin pelittää!
tää on sekä :) ja :( oon töissä se on :( mut saan palkkaa ni se on :) huomen kans töihin..