päivän :)

Back to häröily O

tehtiin melkeen 14h työpäivä tänään, niin pomo tarjos kaikille pizzat ja kopan kaljaa. *känni*

Huomenna vapaapäivä!

Päätettiin mun beiben kanssa mennä ens kesänä naimisiin!

*plur**plur**plur**plur**plur*

Söpö ja iloinen tyttö, joka piristi tylsää työpäivää, sekä kassakoneen bugit (tiedän päivä oli keskiarvoa tylsempi kokonaisuudessaan )

Näin unta et olin Pacifiquessa! Kummaa oli et ne bileet oltiin siirretty Serenasta Tapiolan uimahalliin... Mut hauskaa oli!

Joulu on käytännössä ohi

Vika viikko duunissa

[q]mayah:
---
xcft:
Tänään alkaa joululoma

---

Kaks tenttiä vielä tänään ja sen jälkeen ei tarvii murehtia mistään ainakaan kolmeen viikkoon.
[/q]
Mitään tenttejä turhaan. Menee varmaan tämäkin koulupäivä pelailuks. Mut täytyy sinne ainakin syömään mennä

koko päivä on ollu kyllä ihan heti kun heräs.. on ollu kyllä hyvä päivä.. *lmao**lmao**lmao*

Vapis!!! Ajattelin kyhätä joululahjat kasaan ja lähteä vähän hikoilemaan salille.
Itseasiassa jokainen aamu on kyllä lottovoitto kun saa herätä oman kiltin sylistä.

ulkona ei ole ihan niin synkkää kuin eilen*joo*

[q]Zyklonius:
Ei. Jumala rankaisee allekirjoittanutta naiivista idealismista ja vilpittömästä maailmanparannustahdosta. Pitäisi varmaan olla sydämetön sarjaraiskaaja ja kioskinkaataja, niin sattuisi kohdalle kaikkia kivoja juttuja.
[/q]

Niin. Turha edes yrittää pyrkiä pressaksi noilla meriiteillä. = /

oli ihana herätä isosta sängystä, ison peiton alta ja kahentoista tyynyn välistä.... tästä tulee hyyyvä päivä....

[q]sapeli:
No se oiskii paha juttu jos me saatais sut kuolemaan
[/q]

meinasin tukehtuu teeheni

pomo tarjos ruokkiksella safkat..masu täys..*iihhih*..taisin syödä överit!

tänään Wienii ja la takas.....mut vähän jänskättää pääsenkö testistä läpi!!!!!

[q]mayah:
---
RiD:
häh, miten toisen voi voittaa pasianssissa :F
Oon käsittäny et se on yksinpeli. Mystistä

---

No höh, messengerin pasianssia pelataan kahdestaan
[/q]

Aisiin o sellanenki :F

Joka päivä oppii jotain. eli päivän :) on se että opin taas jotain uutta ja tärkeetä!

Kahvion täti myi mulle kupin kahvia velaksi <3
Pitääpi varmaan ostaa niille konvehtirasia kiitokseksi kunhan saan hieman rahaa :)

Sain yhdeltä "ilmesesti" tyytyväiseltä asiakkaalta 7.10e lounassetelin palkkioksi....Jippiaijee!

aamulla kuuli yhen hyvän biisin pitkästäaikaa ku menin autolla kouluu joka sai karvat nousemaa pystyy

O