päivän :)

Back to häröily O

Pahimmassa tapauksessa ensi vuoden puolivälissä 6 kk työkeikka Nairobissa. Katastrofitilanteessa tuota ennen joutuu viettämään 3 kk Kööpenhaminassa samoissa merkeissä.

Sain hyvältä ystävältäni, jota en ole aikoihin tavannut, joulukortin

vaihtelu vähän huoneessa paikkoja. täytyy kyllä sanoa että vaihtelu virkistää todella paljon.
kai se pysyy tämmösenä ehkä ainakin kuukauden

Pikkuveli soitti aamulla tohkeissaan. Sanoi voittaneensa pitkävedossa 1100 euroa. Mahtaa siinä mennä 11-vuotiaan pikkuveijarin maailma totaalisen sekaisin. Suosittelin sijoittamaan rahat korkeakorkoisiin riskisijoituksiin, viinaan ja vieraisiin naisiin. *sydän*

Kävin ostaa uudet hienot farkut

Tässä aito presidentti näyttää mallia: L1nkz

[q]Zyklonius:
Pahimmassa tapauksessa ensi vuoden puolivälissä 6 kk työkeikka Nairobissa. Katastrofitilanteessa tuota ennen joutuu viettämään 3 kk Kööpenhaminassa samoissa merkeissä.
[/q]

*sääli* Eikö kenestäkään (muusta) ole auttamaan tätä ihmisraukkaa?

sain ajokortin tänään*jiihaa*

Ostin asunnon.. tosin naimisissa pankin kanssa hyvin pitkään... Mutta pääsee jouluksi ainakin omaan kotiin

[q]Epailija:
---
Zyklonius:

---

*sääli* Eikö kenestäkään (muusta) ole auttamaan tätä ihmisraukkaa?
[/q]

Ei. Jumala rankaisee allekirjoittanutta naiivista idealismista ja vilpittömästä maailmanparannustahdosta. Pitäisi varmaan olla sydämetön sarjaraiskaaja ja kioskinkaataja, niin sattuisi kohdalle kaikkia kivoja juttuja.

Nukkuminen on ihanaa Nimim. "vasta herännyt"

ihuna olo punttisalin jälkeen ja näin palijon kamuja tänään ja muutenkin, ollu kiva päivä ... vähän ehkä surkuhupasa mutta lisää näitä

Pääsen pitkäst aikaa saunomaa (:

Duunisoppari jatkuu kevään. Rok.

[q]UnityF:
---
sapeli:
No se oiskii paha juttu jos me saatais sut kuolemaan
---
meinasin tukehtuu teeheni
[/q]

O-ou, no sit kyl aika läheltä piti etten mä saanut sua kuolemaan... jaiks

[q]keijukainen:
vkloppu alko ja illalla hummailemaa toivottavasti
[/q]

jep jep

[q]sts:
Mainos metrolehdessä:

"18.12.2004 CLUB COMEE @ NIGHT CLUB COMEETTA, KONTULAN OSTARI. VISITING: JAY MELLIN. FREE ENTRANCE"

Mennääks jo
[/q]

Joo, toi "KONTULAN OSTARI" käpseillä myy ton keikan mulle ^__^

mun uusi kone tulee tänään kotiin.. kaveri tuo osat mukanaan kempeleeltä ja kasaa koneen mulle!!! *aplodit**jiihaa*

[q]UnityF:
Mayah, Deni, Sapeli, onni3mk ym ym ym.... *sydän*

Te saatte mut vain elämään! *sydän*
[/q]

No se oiskii paha juttu jos me saatais sut kuolemaan

Oot rakas

Mayah, Deni, Sapeli, onni3mk ym ym ym.... *sydän*

Te saatte mut vain elämään! *sydän*

O