päivän :)

Back to häröily O

eiliset Grizzleyn ja dj Jaquesin järkkäämät privat saunabileet stadin ytimessä kyllä pelastivat tämänkin päivän!! niin hyvä fiilis jäi kiitos niiden kaikkien mega-mukavien ihmisten!! :))))))

uusi vuokrasopimus kivast kommuunist, uusia levyjä ja kaikkee. mieletön päivä

Kolmen tunnin yöunet, anteeksi aamu-unet, joten mikä tahansa on tänään :)

viikonloppu...*sydän*

Selvisin pitkästä viikonlopusta, perjantaina oli 17.30-05.15 la 13-05 ja nyt su oli (elän vielä sunnuntaita) 13-01.45 duunia. vähän väsy ja jalat puhki poikki mutta hyvä fiilis. Vielä kun jaksais vetää duunia ma, ti ke, to ja pe niin ois 3 vapaata.
Superhyvä kaveri (ja sattumoisin duunikaveri kun ainoot kaverit on duunista) jonka kanssa oli ilo olla tänään töissä ja jutella kaikesta mieltä painavasta.
Ja uih, ens kesä, 3vko jenkeissä, tuletuletuletuletule kesä jo.

Tanaan oltiin koko paiva vesipuistossa

Sain hoidettua yhden todella ikävän tilanteen niin että nyt kaikki ovat taas sovussa, tai eivät ainakaan enää ole tukkanuottasilla keskenään. Olen niin ylpeä itsestäni. Vaikka käytin siihen sovitteluun ja neuvotteluun yli 4 tuntia aikaa niin siitä tuli kyllä todella hyvä olo... Nyt vaan toivon että jokainen pitää lupauksensa, ettei tilanne räjähdä uudestaan...

[pieni]Vielä vaan kun osais omatkin ihmissuhdeasiansa hoitaa kuntoon... [/pieni]

uiui, tuli levy jenkeistä asti ja kullalla on synttärit <3

[q]Taika:
Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*
[/q]
Hyvähyvähyvähyvähyvähyvä

toi mun ihana kattimatti*sydän*
se kyl osaa aina piristää sillon kun tarttee*plur*

[q]Zimeon:
---
Epailija:
Muah. Naiset...

Weird log

---

[/q]
Meinasin sanoa että päivän piristys oli mun nappiin menny tentti, mut kyl tästä sai semmoset naurut että huh huh*nauru**nauru**nauru*!

työharjottelupaikan pikkujoulut... ja sit eräs ihana poika jonka kanssa saan viettää aikaa vaikka kuinka paljon

[q]Taika:
Opinto-oikeutta jatkettiin puolella vuodella, enää 19ov ja pääsen eroon Laureasta!!*jiihaa*
[/q]

Näytit niille porsaille, loistokasta!

kaikki muistaa :)

[q]mayah:
Hei, "Salaisuus" ja "Ei nyt huudeta sitä ääneen kaikille" on kaks eri asiaa..[/q]

Mitä mä nyt oon kertonut?*ding**hih*

hihiii hihiii...mä kuulin salaisuuden*hih*

miun katti ku se sai ekaa kertaa kissanminttua

Sain auton vietyä korjaukseen :D Kohta on sitten paremmassa kunnossa *sydän*

Ruoste on pahasta :(

[q]mayah:
Jollain on ollu tänään kiva päivä
[/q]

kaikki johtuu siitä kun voitin sut pasianssissa... (tai sit annoit mun voittaa)...
Mut kyllä tänään on ollu *plur*-päivä...

ja huomenna teen susta karvasen..

[q]Christinah:
Eilinen typerä riita mulle rakkaan ihmisen kanssa on selvitetty ja olo mahtava
[/q]

sama juttu..

O