päivän :)
Taas yks hulvaton ja ratkiriemukas päivä yhden rakkaan ystäväni kanssa! Mihin mä joutuisinkaan ilman sua Baba!
Se on ihanaa että saan elää sun elämän jämiä... Duuni ja sit joskus se kämppä ja auto... Haha..
Olet rakas!!!!
*sydän*
Menis ehkä eilisen puolelle, mut nyt on sitten netti kotona
Sainpas rahaa joululahjaostoksia varten, pitäisi lähteä kohtapuoliin ostelemaan porukoille lahjoja..
Vieläkun keksisi jotain, mitä vanhemmille voisi ostaa.. *täh*
Jatkosopimus duuniin, eikä työnantaja nikotellut yhtään *jiihaa**sydän**jiihaa**sydän*
Työkoneeseen asennetaan uutta kovalevyä ja sillä välin voi sitten vissiin surffailla netissä ja palkkajuoksee. Eli periaatteessa aivan tavallinen työpäivä :-)
[q]kiiki:
JOULULOMAAAAAAH!!!!
[/q]
Amen Ja heti huomenna aamulla jumppaamaan!
Mulle synty tänään kummilapsi *plur**pihkassa**nauru**jiihaa**sydän**sydän**hihu**pihkassa**plur* Neljä kilonen tyttö.
Huom. ehkä.
saisin ehkä harjoittelupaikan
se ois ehkä työpaikka ((johon mun ei tarvi edes hakea töihin tällä kuviolla)
joten saisin ehkä rahaakin (mä voisin alkaa taas polttamaan)
ja voisin tehä sitä koulun ohella (eli voisin keskittyä lukemaan jonkin oikean koulun pääsykokeisiin)
itseasiassa se ois ihan samaa mitä mä teen nyt rahattakin (pistää miettimään miten vitun tyhmä mä nyt olen)
ja sit mä valmistuisin ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta
Mut ehkä. ei ihan vielä varmaa*joo*
Uus tukka*jiihaa*
[q]lostgone:
Huom. ehkä.
saisin ehkä harjoittelupaikan
se ois ehkä työpaikka ((johon mun ei tarvi edes hakea töihin tällä kuviolla)
joten saisin ehkä rahaakin (mä voisin alkaa taas polttamaan)
ja voisin tehä sitä koulun ohella (eli voisin keskittyä lukemaan jonkin oikean koulun pääsykokeisiin)
itseasiassa se ois ihan samaa mitä mä teen nyt rahattakin (pistää miettimään miten vitun tyhmä mä nyt olen)
ja sit mä valmistuisin ja sit mä voisin päästä viimeinkin pois kouvolasta
Mut ehkä. ei ihan vielä varmaa*joo*
[/q]
hyvä hyvä
Hommat menneet tänään mulla ja läheisillä kummasti putkeen tänään - jopa vastoinkäymiset tuntuu olevan jotenkin just napisti niin kuin pitääkin... Outoa...
Se että tänään oon saanu kotona niin paljon aikaseksi. Nyt kun asun ihan yksin niin päätin tehhä kaappien kunnon siivouksen kun tuntu että täällä on mun jokaisen kaverin ja entisen kämppiksien kamoja viel.
Joten tänään otin kaikki tavarat kaapeista ulos erottelin kamat ja suurin osa sai lähtee roskiksen ihmeelliseen maailmaan. Myös UFF:n kierrätyslaatikolle pääty 3 jätesäkillistä vaatteita.
Nyt oon saanu kaikki siihin pisteeseen että huomenna laitan talviverhot ja mahollisesti koristelen kuusen. *sydän*
Nyt on hyvä olla kun kaikki on siistinä kaappeja myöten ja tilaa tuli _tosi_ paljon lisää.
+uunissa paistuu piparit ja seuraavaksi tortut joten ihana tuoksukin on vallannu tän asunnon
On vain hyvä olo.
Tänään tuli uus liittymä.
[q]mayah:
Ja mun päivän :) Kun mä kirjauduin sisään äsken, mun profiilissa oli 51 uutta *plur*-hymiötä ja 34 *pihkassa*-hymiöö. Syyllistä ei varmaan tarvii etsii kaukaa.....
*sydän* Kinderi *sydän*
[/q]
ja sä ansaitset ihan jokaikisen
nyt meen siivoilemaan näääääääääääin iso hymy naamassa
Tajusin just äsken että oon eläny päivän jäljessä, ja nyt onkin jo perjantai..tällaset vajaat viikot saa mun sisäisen kalenterin ihan sekasin..*jiihaa*
Hihuu,opintotuet tuli vihdoin,takautuvana kolmelta kuulta,tänään on palkkapäiväkin*iloinen*
Eilen oli maailman kivointa lillua kullan kanssa vaahtokylvyssä*sydän*
Huomennakin on töiden jälkeen tiedossa kaikkea kivaa!!!
[q]Epailija:
Muah. Naiset...
Weird log
[/q]
*jiihaa*Eiliset pikkujoulut*jiihaa* Ainoa oikea tekosyy juoda viinaa ja nolata itsensä.. tai juottaa toinen humalaan ja antaa sen nolata itsensä.Ihmisistä paljastuu humalassa tosi outoja piirteitä.*vink*
Viikonloppu alkaa 3½ tunnin kuluuttua. Sitten vaan kotiin makoilemaan koko viikonlopuksi. Jee