päivän :)

Back to häröily O

Sain tänää Kissanpennun!!!!*sydän**hellokitty**pihkassa**plur* se onnimeltää (ehkä epävirallisest) kiksu... jos ei parempaa keksi... nimiehdotuksia otetaan vastaan...!!

vihdoin ja viimein odotus palkitaan ja tänään saan haltuuni GTA-SanAndreas pelin

KINDERIIIIII...... +1 hullu jäkestä...

Ylimääränen tukka lähti vihdoinkin ja tukan poistajasta tais tulla mun hovikampaaja.

40GB iPodi saapui samana päivänä kun iTunesin Suomi-kauppa aukes =) *biisien latail*

Ihan yksin kotona, viinilasi, Moby - Extreme Ways aaahh.. Ihana rauha.
Kohta stadiin syömään ja kenties jatketaan siitä iltaa pitkälle yöhön.

Tää on mamman harvinaista herkkua!*iloinen*

4pvää saikkuu! nyt voin tosiaanki vaan olla, kuhan tää päivä on ohi

[q]Fyraett:
Eiks toi oo jo aika epäkäytänöllisen kokonen mötikkä, itellä on 15 giganen ja se on jo ok kokonen, ku katoin 20 gigast nii se oli jo huomattavasti paksumpi, ja mitä enemmän tavaraa ja niit läpi selaa, sitä nopeemmin akku loppuu eli tos varmaa melkee heti
[/q]

Kateellisten panettelua. ;) Se on ihana ja söpö ja mahtuu hyvin taskuun... :P

Uudet korvatulpat..nyt ei tarvitse enää pelleillä joulukuusien kanssa

nooran kanssa shoppailemassa... Noora tuhlasi nyt sen honestyn lahjakortin jonka hankittiin sille synttärilahjaksi..

Tänää o koulusta etätyö päivä

ja toinen päivän :) on et tänää alko syysloma....saan tutustuu uutee "perheen" (perhe käsittää lähinnä vaa mut) jäsenee (kissanpentuu) kunnol ku ei tarvi olla koulus.. ja lauantain pääsee bilettää... elämä hymyilee ees vähä mullekki...*hymy*

Oon saanu tänää niin paljon aikaseks et oon tosi
pesin pyykkii,korjasin mun mp3 puhelimen ja koulussaki jaksoin olla koko päivän

[q]zenny:
Sain tänää Kissanpennun!!!!*sydän**hellokitty**pihkassa**plur* se onnimeltää (ehkä epävirallisest) kiksu... jos ei parempaa keksi... nimiehdotuksia otetaan vastaan...!!
[/q]

Ihan sen kunniaksi että mun Himpskatti muutti just Haminaan ni anna sille nimeksi Pirskatti*joo*

koko päivä tänään ollu ihan yhtä hullunmyllyä, parkumista, mielialavaihteluita ja riehumista...oikeestaan suoraan perseestä!!! mut nyt on hyvä olla :) miettisin asioita oikeen kunnolla ja päätysin tulokseen et mulla on kaikki hyvin. eli opiskelukin jatkuu jos vaan asennoidun siihen eri tavalla! parempi tämäkin ammatti kun ei mitään! Ja mun kultsi on niin *sydän* sait mut hassutuksilla hyvällä mielelle vaikka olin ihan räjähdyspisteessä!!

meidän myyntijohtaja kävi tänään meitsin pisteessä ihan vaan kiittääkseen mua.

TÄNÄÄN ON LOISTAVA FIILIS Moon niinq niin in löööv *sydän* ja kaikki vaan rullaa...kaikesta saan kiittää omaa kultaani *sydän* Luv ya! Tiikelini

Hyvä fiilis! Hommat hoidettu ja kunnossa *sydän* *piis*...

[q]lohikarme:
---
innae:

Tulisiko melkeen halvemmaks ostaa aina uus käyttöauto ku vanha hajoo?
[/q]

Ei, sillä en ole maksanut tuosta autosta mitn koska vaihdoin sen tietokoneeseen mutsin kanssa. Ja kaikissa vanhemmissa autoissa on sellainen huono piirre että osat myös vanhenevat ja niitä täytyy vaihtaa ja huoltaa. Ja sentään vanhoihin pystyy itse suurimman osan vaihtaan ite. Ja kaiken lisäksi en saisi tällä budjetilla (laittaisin auton vaihtoon ja tonnin väliä) yhtä hyvää autoa.

oman kullan kanssa on tänään kuukausipäivä...*sydän**sydän*

O