päivän :)
Oli ihanaa herätä kullan viekusta
muutenkin on vaan niin kiva fiilis et huh vaikka tänään onkin 8tunnin koulupäivä
Aurinko paistaa, tasapainoinen olo, liksa pamahti tilille, vapis, kulta tulee kahden yön päästä kotiin -->saa uutta hajuvettä =) ja paljon suukkoja, mul on kivoja kavereita, kirppikseltä teki eilen löytöja joita on kiva ommella ja paikkailla, ostan tänään jatain kivaa itselleni. Hyvää päivänjatkoa!
Eilinen krapula on mennyttä
Nätti ilma. Voisinkin taasen kohta lähtea dallailee pitkin helsingin katuja.
Ei väsyttäny liikaa aamulla, en myöhästyny bussista, ja suhteellisen hyvä ilma ulkona. Kyllä se viikko tästä.. :)
Vkl selvänä, duunit takana,aurinko paistaa, ja vasta loppuviikosta duuniin!!!!*iloinen*
Hyvä viikonloppu takana. Koulupäivä meni nopeesti. Kaikki siis hyvin.
Olipa kiva päivä riittävästi kaikkea o_0 ja muuta pöljää hauskaa mausteena. tätä lisää *sydän*
enää 5 yötä 5 kk kestävän seikkailun alkamiseen alkaa olla tässä hymy jo herkässä ja innostus huipussaan *aplodit*.. ei oikein jaksais millään odottaa
Viikon loma & lähes täydellinen vkonloppu takana. Eipä tässä voi muutakun hymyillä :)
.m
Tiskaaminen kommensoituu :D se on kummallisen mukavaa tuottaa itselleen puhdas tiskipöytä, altaista puhumattakaan :P
[q]Zyklonius:
Höh, tässä alkaa olla vähän liiankin leveä hymy naamalla.
[/q]
Ja sitten sä heräsit.
[q]keijukainen:
tänään on tuntunu siltä et kaikki kaatuu päälle...kissanpentu kipeenä ja muutenki kaikki tuntuu ärsyttävän...Mut yksi ihana ja kultanen ihminen jaksaa silti musta välittää ja auttaa mua jaksamaan *sydän*
[/q]
Kunpa minäkin löytäisin jonkun sellaisen ihmisen.
ollut todella piristävä ja kiwa päivä...
nyt vain löhöilen ja nautin...
elina ,mää oon vieläki täällä yläkerrassa
ja mun päivän : ) ne ihme kääryleet vai mitä ne oli (sellasta ruokaa kummiski)*iloinen*
Sain mehukkaan projektin - taidanpa saada raha-asiat kuntoon kertapläjäyksellä
[q]milessi:
enää 5 yötä 5 kk kestävän seikkailun alkamiseen alkaa olla tässä hymy jo herkässä ja innostus huipussaan *aplodit*.. ei oikein jaksais millään odottaa
[/q]
PAKKO PÄÄSTÄ KYSYMÄÄN ETTÄ MIKÄ SEIKKAILU KESTÄÄ 5KK?!? Haluaa ja seikkailemaan!!
[q]eve:
netti toimii
[/q]
Go eve Go
hyviä uutisia
aaamulenkki tuli taas kultsin kaa käveltyy, piristää kummasti ja illalla viel megasuperaerobic-tunnille.
Ja sit mä just tänään tajusin et oon varmaan maailman onnellisin otus