päivän :)

Back to häröily O

mulla on tänää synttärit*jiihaa**hihu*

Mun uus masiina*jiihaa**aplodit* Siis tietokone... ettei tuu väärinkäsityksiä*vink*

[q]Zyklonius:
Jumalaut mikä löytö ja kulttuuriteko! Mutta tietenkin raiskattu kornilla suomennoksella? Ei nyt sentään yhtä roisia pyhäinhäväistystä kuin Preacherin suomennos, mutta kirkonkirouksen arvoinen teko kuitenkin.[/q]

Suomennos by Koivumäki - saattaa itse asiassa olla alkuperäinen suomennos mikä näissä oli aikanaankin. Ihan hauskaa kieltä välissä, mutta täytyy myöntää että kyllä se hiukan häiritsee. Mut on tää semmosta mannaa taivaasta että ei sillä niin väliä.

Tänään on mahtava päivä, ainakin hyvin se on alkanu!! Sai nukkua aika pitkään ja töissä on oikein lepposta viettää aikaa... *sydän*

Yksityisviesti... se pelasti mun päivän

Jeeee 2 päivän loma alko, Nyt.

uusi ah niin nopea ja hiljainen tietokone *sydän*

ihana päivä kiitos rakas *sydän*

tapasin kaukana asustavan kaverin sekä yhden toisen hassun pojun pitkästä aikaa

TÄNÄÄÄÄÄÄN ON IHANAAAAA! Mä nukuin ekaa kertaa kunnon yöunet kuukauteen ja mä säteilen UUUHH! IHANAA. koko päivä hereillä *sydän*

Kotiin tultua toinen hämehäkeistä oli luonut nahan ja nyt se on niin kaunis että meinas ihku puhketa. taas on valkopolvella se "kirkkaat kontrasti, ihana musta peppu"-kausi. OIJJOI! mun rakas. Pitäs ostaa bejbelle ruokaa kun se oli tulevan nahanluonnin takia vaan tappanut kaikki ruoat ja viskonut ruumiit nurkkaan se on niin hassu.

LAUANTAINA ON PULSAR ja vihdoinkin VIIIHHDOINKIN keksin mitä pistän päälle. ja s eon glorious. Pojat keksi että mulle sitää kuulemma pistää mikron alle amisvalot, nii että hameen helman alta tulee jeesusvalo . No enpä kyl usko että toteutuu.. Loitetikkuu vaa hameen alle. *släp* hähää-hää..

OIJJOIJJJ!! Ja sain tänää posiitiivista kommenttia. viikon parhaat lintsaukset ja naurut koulussa. Parhaat porukat, parhaat kaverit. Ihanat ihmiset *sydän* Tekee mieli sheikata... ku nyt pääsis purkaa intoa. Joku tänne rutisteltavaksi *sydän*

Vaik oon kipee ja tyhmä niin sain silti yhdeltä kivalta mukavan viestin :)

[q]KittysDead:
Pitäs ostaa bejbelle ruokaa kun se oli tulevan nahanluonnin takia vaan tappanut kaikki ruoat ja viskonut ruumiit nurkkaan se on niin hassu.[/q]

o_O*

Oon saanu tänään ihan hirveesti aikaan kaikkee, en oo ollu kotona paljon ollenkaan
Sit mä pääsin työhaastatteluun!

On aivan mahtava fiilis

Kerranki sain hyvää palvelua terveyskeskuksesta...oli kivoja hammashoitajatätejä jotka sai mut hyvälle tuulelle

olipa kiva tavata tänään uusi mukava ja iloinen tuttavuus, taas jaksaa vähän paremmin tätä syksyä

vihdoinki ruokaa

meijän luokalla on alettu kuunnella hard nrg:iä, hard trancea, hard housea, hc:ta jne...

Vihdoinki kissa kunnossa ja tänään sai nukkua pitempää ku muina aamuina

perjantai... viikon paras päivä, ku tietää et työt on ohi pian tältä viikolta..

pääsen aloittamaan 1.1.05 uusissa toimitiloissa nyt ei ole enää mitää mun ja menestymisen tiellä*muhaha**juonittel**vink*

O