päivän :)
Myöhästyin tänää koulusta, muttei se haittaa yhtään.
Toi irkin klubitus botti :DD
sain raahattua itseni salille monen kuukauden jälkeen!!!*iloinen*väsynyt mut onnellinen*hymy*
jee.. mä sain kamus joka lähtee mun kaa tänään ulos. Pitkästä aikaa keskiviikkona liikenteessä!*jiihaa*
Kauppareissu syksyisen ja sateisen metsäpolun läpi... Pääsin siitä tunnelmasta ja omista ajatuksista niin hyvälle tuulelle että huomasin hymyileväni vastaantulijoille (a la ruotsalaiset) - ja ne sit ihan o_O kun itse olivat ja *hikoil*...
Ihkua
Uus telkkari! Ja se että saatiin se Höön kanssa ihan iteksemme paikoilleen..*iihhih*
Nyt toimii nettikin uudessa asunnossa..ja kaikki vakuutusyhtiön piikkiin...
Asioilla on näköjään todellakin aina tapana järjestyä.
The sun IS shining, again
Huomen on perantaiiiii
mä haluun sekä mun kissalle että mulle tälläisen!
http://www.riemurasia.net/jylppy/kuvat/10002/normal_catfrog.jpg
oli kyllä niin päivän hymy kun olla ja voi...
mulle tarjottiin TÖITÄ. outoo että oikein soitetaan ja kysytään töihin.. kai mää vaan oon niin HALUTTU!
[q]aerasi:
ainut ongelma on että en muista sen erittäin mukavan neidin nickiä kenet tapasin tänään flaikkuja jakamassa. damn *grr**nauru* mutta juu, kyllä tästä selvitään!
[/q]
hän on klubituksen shira
[q]iriil:
Tänään alkaa viikon loma!
[/q]
Mulla alko jo eilen
Ja mikä parasta, se loma on melkein 2vk
(Tosin tietenkin olen töissä, kun kerran koulusta on lomaa*uuh*)
Oon tylsällä kurssilla, mutta nyt siis on aikaa mellastaa Klubbarissa.
uudet housut :)
Elacinien odotus alkoi tänään. Outo 5min tinnityksen seurassa, kun oli silikoonimassat korvissa
Tänään sain lihan liikkumaan uimahalliin ja aurinko paistaa ja huomen on perjantai ja tänään o kaiken lisäksi pirjon päivä*nauru*
Tänään aukee uusi liitttymä ja saan heittää tuon acn rutjakkeen roskiin*iloinen*
Kas, pomon ja allekirjoittaneen välillä käytiin puhelinkeskustelu, jonka sisältö oli pääpiirteissään seuraavanlainen:
Pomo: - Kuules, tässä vähän pohdittiin sellaista, että me haluttaisiin pitää sua täällä ainakin tammikuun loppuun saakka. Kävisikö sulle sellainen järjestely?
Z: - No kysytkin, höhlä.
Pomo: - No sepä mukavaa. Niin ja me voitaisiin nostaa tuota sun palkkaakin, jos se sulle vaan sopii?
Z: - No jos nyt ihan pakko on paisutella mun sveiziläistä pankkitiliä niin vitunko väliä, pane paisumaan vaan.
Pomo: - Jeps. Hyvä, niin ja sä voit sitten varmaankin hoitaa kattavat kommenttikierrokset ministeriön sisällä ja neuvotella vähän jokaisen ministerin kanssa niistä määrärahoista kun me ei virkamiesjohdon kanssa oikein keretä?
Z: - Jeah, mä pistän Enestamin ja Tuomiojan ahtaalle.
Pomo: - Eipä tässä sitten muuta. Nähdään siellä Temppeliritarien kokouksessa seuraavan täyden kuun aikoihin.
Z: - Näin tehdään. Res ipsa loquitor!
Pomo: - Zarabanda!
Höh, tässä alkaa olla vähän liiankin leveä hymy naamalla.
Äskeiset noin 60 minuuttia ;)
tänään onpi torstai huomenna pääsee pois vaihteeks kouvolasta ja näkee kultin piitkäst aikaan jee
*sydän*
ja sitten varasin autokoulun pimeisiin ajan jee