päivän :)

Back to häröily O

* oma kulta on taas tervehtynyt
* duunissa on kivaa
* aamupalaa suussa
* hyvä yleisfiilis
Ihkua:)

Hirvee ikävä kultaa ja tänään sen saa sit taas nähdä

Oon herännyt tänää jo 8 aikaan aamulla pirteänä ja sit lähin äitin kanssa kiertelemään kirppiksiä*iloinen*Löysin paljon uusia vaatteita ja uudet kengät*jiihaa*sit mentiin vielä sen jälkeen syömään pizzaa*slurps*

Katsoin juuri Battlestar Galactica (2003) -elokuvan. Aivan uskomattoman upeata avaruusoopperaa täydet kolme tuntia *sydän**sydän*

- Garo

[q]`´Ermin:
tää viikonloppu!!!*pihkassa* enpä sit taas muista et koska ois ollu näin mukavaa...harmi et velvollisuudet kutsus liianki aikasin ja joutuu taas odottamaan päiviä!!! ”pikku-T” lle *sydän**hymy*
[/q]

aiku ihanaa et sul on ollut kivaa!
mä ylpeä olla mun ihana ystava laudrasta!!

yhen sekopään setit....*hihu*
musiikki *super**sydän*

ei oo enää sinistä hetkee... oon palannnu normaaliin violettiin..

Tää viikko on ollu kyllä ollu kaikkein surkein koko tän menneen vuoden aikana. On ollu kirjotuksia ja suhde johon olin kaikkeni antanut päättyi ilman, että olin siihen osannut ennalta varautua. Mulla on kuitenkin ollut mitä ihanimmat ihmiset tukena ja nyt olo on parempi kuin mitä se on ollut pitkiin aikoihin *sydän* Tällaisina hetkinä sitä ei osaa olla muuta kuin onnellinen

tän hetkinen, hektinen elämän tilanne

Oikeastaan kaikki paitsi päivän :(

Uus nätti tukka+prätkälenkki=kivaa!

on vaan niin kiva olo*hihu* ihmiset on ihania ja elämä on ihanaa*sydän*

pieni pehmoinen musta kissanpentu joka tulee kahen viikon päästä mulle *sydän**plur*
ja yks poika joka jäi aamulla nukkumaa mun sänkyy

Kaikki tarpeelliset hommat päivän osalta on jo tehty. Nyt ei tarvitse tehdä enää mitään muuta, kuin fleguilla himassa.*haukottel*

Jan Guillou: Pahuus. Luin sitä eilen koko paluumatkan Tallinnasta ja vielä kävellessäni kotiinkin.

Yksi parhaista kirjoista mitä olen koskaan lukenut...varoitan, tuottaa addiktiota eikä kirjaa voi laskea käsistään ennenkuin viimeinenkin sivu on loppunut.

opintotuki..=)

Tunnin päästä työhaastatteluun*iloinen*

Haastattelu menikin ihan hyvin vaikka panikoin kaiken maailman pikkujuttuja... Ja kävin hakemassa Gurpsin neljännen edition ekan kirjan

232 km/h mp:llä länsiväylällä launtaina!!!satn mikä adrenaliinirysäys!!!*pahis*
nii ja en vaarantanut muita kulkijoita, oli hiljainen liikenne eikä ketään lähetyvillä*enkeli*

ihanan rauhallinen vkl takana ihanien kaverien kesken, sai levätä oikee kunnolla....*iloinen*kohta taas jaxaa*vink*

Hyvin nukutun yön,maittavan aamiaisen jälkeen nyt virkeänä ja hyvä olo!!!Ja nyt kylään sitten leffaan sitten kaverille ja sitten ehkä illalla kotia*hihu*

O