päivän :)

Back to häröily O

yhen henkilön upeat setit *sydän*

Eiliset fuksiaiset*jiihaa* Erittäin lahjottavissa olevan rastivahdin virka on aina vaikea täyttää, mutta luulen onnistuneeni tehtävässä hyvin.Hyvä q selvisin ulos koulusta*iloinen*
Ja loppuilta baarissa oli überkivaa drinkkilippunippu käsissä. Tosin jalkoja särkee vieläkin, q koko ilta jammajamma koska tytöt hakivat mut aina takasin kun yritin istua alas.*hih*eläköön liiketalous*hih*

eiliset undertaker pileet vaik porukkaa oli vähä..siltiikin*plur*

väsymyskään ei haittaa...tahtii.....

[q]Astaroth:
Tieto siitä, että huomenna tulee iso liksa, saan uusia vaatteita, pääsen tunnin aikaisemmin töistä, viinat on jääkaapissa, on Millut ja ja...
Salettii mun tsägällä huominen menee ihan päin persettä.*nauru*
[/q]

No siis jos noilla eväilä saat päivän menemään päin persettä niin itse oot sitten jotain söhlännyt Lähdet vaan sillä mielellä liikenteeseen että kun on näin hyvään alkuun jo päässyt niin et ota mitään raskaasti - hyvä siitä tulee

Tänään alkaa viikon loma!

[q]ezzy:
oma toimisto *sydän*
[/q]

Mappi kainalossa vessaan?

[q]ezzy:
---
Ana:
---
ezzy:
oma toimisto *sydän*

---

Mappi kainalossa vessaan?

---

eiku sihteeri kainalossa ;)
[/q]

Emmä taidakkaa tulla sihteeriks...

Ehanaa, on perjantai!

[q]lostgone:
Olen pilannut monen ihmisen aamun tunkemalla naamani koulun sisäisen lehden kanteen*nauru**justjoo*
[/q]

mä haluun sen lehden kanssa!!! tosin sä et voi ikinä pilata mun aamua *sydän*

Olen pilannut monen ihmisen aamun tunkemalla naamani koulun sisäisen lehden kanteen*nauru**justjoo*

[q]Juhgu:
Perjantai, synttärit ja stormit

Kauppakadun approbaturissa tuli sit suoritettua appron paperiin tohtorin arvo ja vähän päälle.[/q]
Mitkä oli rajat*täh*

Tämä aloittaa parin viikon päästä opiskelemaan serbo-kroatiaa*hihu*

[q]innae:
[/q]

oho kalskahtaa eksoottiselta mutta hankalalta pidetään peukkuja että opit! mistä muuten tämmösen keksit?

[q]kiiki:
---
innae:

---

oho kalskahtaa eksoottiselta mutta hankalalta pidetään peukkuja että opit! mistä muuten tämmösen keksit?
[/q]

Kultin faija ja äitipuoli opiskelee. Ja vuonna 2006 olis tarkoitus viimestään mennä Bosniaan ja Kroatiaan n.kuukaudeksi (kluin faija menee uudestaan EUPM-nakkiin [European Police Mission]). Oltiin siellä vuosi sitten ja rakastuin etnekin Bosniaan*sydän*

Mun mies on ehkäs maailman ihanin!

Tänää duunissa ollessani sinne tuli asiakkaaksi ykis opiskelu-tuttu perhosta. Ja tunnisti mut vaikka olen pikkasen muuttunut ulkonäöllisesti*hih* Oli kiva kuulla kuulumisia*hihu'*
Rautatientorilla yksi tepe makasi selällään housut nilkoissa ja kusi siihen alleen, könysi housut ylös ja kiinni. En voinut kuin nauraa ajatelllen sitä joka joutuu istumaan ko.tyttelin vieressä ja sitä olotilaa mikä tyttelillä on huomenna herätessään*muhaha* Miten kukaan päästää itsensä tuollaiseen kuntoon?

[q]akir0:
Äskeiset noin 60 minuuttia ;)
[/q]
ai saitko persettä vai?

tänään on leffapäivä*jiihaa*

[q]Tiikerriii:
tänään on leffapäivä*jiihaa*
[/q]

niin meilläkin

[q]diffas:
Päivän :) (:
Tänän aamuna näytti tälläiseltä