päivän :)
Ihanaa, eka vapaapäivä muuton jälkeen enkä ole purkanut yhtään laatikkoa Lepo!
Mä sain vihdoinkin mun auton kuntoon taas*jiihaa*
ja mie lopetin kessunpolton!!!!*iloinen*moneskohan yritys lienee sais luvan olla viimeinen!!!*joo*
[q]Sapis:
ja mie lopetin kessunpolton!!!!*iloinen*moneskohan yritys lienee sais luvan olla viimeinen!!!*joo*
[/q]
Niin mäkin...
Kuei oo röökii...!!!
Tänään elämä ja ihmiset hymyilevät
Olen päässyt liikenteeseen. Nukuin viime yönä. Kaikki näyttää niin hyvältä
[q]eewol:
---
Sapis:
---
Niin mäkin...
Kuei oo röökii...!!!
[/q]
hihihiiihii*hihu*kipin kapin kipsalle*vink*
[q]Sapis:
ja mie lopetin kessunpolton!!!!*iloinen*moneskohan yritys lienee sais luvan olla viimeinen!!!*joo*[/q]
Pidän peukkuja Itselläni kans erinäisiä lakkoja takana, pitäis miettiä ensin kunnon motivaatio pohjalle. Psyykkaan itseäni (jälleen kerran) että saisin lopetettua lakkojen sijaan
[q]Nitta:
---
Sapis:
---
Pidän peukkuja Itselläni kans erinäisiä lakkoja takana, pitäis miettiä ensin kunnon motivaatio pohjalle. Psyykkaan itseäni (jälleen kerran) että saisin lopetettua lakkojen sijaan
[/q]
kiitos tätä on mietitty jo tovin verran,terveys ei vaan kestä kessuttelua!!Lakkoilu on itsensä kiduttamista*joo*
tsemppiä!!!*hymy*
nim. ei lakoille*vink*
hmm pitäskö perustaa klubbarin -irti kessusta topic*nauru*
Tänään oli viimeinen työpäivä.
Kieli alkaa olla jo paljon parempi. Vähän vaan turvoksissa. Pystyy syömään jo kiinteetä ruokaa hitaasti mutta varmasti kun oikeen keskittyy ei edes satu syödessä.*hih*
jeejee, miun vkonloppu alkoi just nyt... siiderin kera
[q]*PinkBunnY_81*:
Perjantai ja aurinkokin paistaa*plur*, mikäs sen parempaa?!
[/q] tähän viel kaiken kukkuraks se, et näkee taas kultaa...
Mun toiselta kissalta oli mystisesti katkennut toisen puolen viiksikarvat kokonaan pois, vain tyngät jäljellä... että se näyttää pöljältä
yksi mun kissoista on niin hölmö*hihu* ensin se juoksi koko aamun hulluna ympäri kämppää, sit se tyhmä hyppäs wc-pönttöön! sitten pesin sen ja se meni märkänä kierimään hiekka-astiaansa....ensin vähän meni hermo mutta eihän tolle nyt muuta voi ku nauraa*nauru**hellokitty*
yks kiva *sydän*
[q]TiiTu:
yksi mun kissoista on niin hölmö*hihu* ensin se juoksi koko aamun hulluna ympäri kämppää, sit se tyhmä hyppäs wc-pönttöön!..
[/q]
Mitä tästä opimme? Pidetään ne vessanpöntön kannet kiinni (ennen kuin se kissa hukkuu sinne)..
[q]-xx-:
Oma kulta
[/q]
Mitämitämitä?
Tästä tulee kiva päivä*joo**jiihaa*
[q]gluester:
Perjantai ja rauhallinen viikonloppu tiedossa *sydän*
[/q]
Mitä lentävätkö lehmät onko helvetti jäätynyt???Rauhallinen?? Way to go buddy!*nauru*
Perjantai ja rauhallinen viikonloppu tiedossa *sydän*
Päättelin vaan että mulla ei ole just nyt mitään syytä olla surullinen->