päivän :)

Back to häröily O

jotenki tuntuu nyt ihanalta päästä kertomaan et tuntuu hianolt olla pienes sieväs... Ja et tietää et yöl pääsee oman rakkaan kainaloon!!!!!

Ostin ihanaa kangasta kaupasta saa alkaa väsää uusii bilevaatteita
enään kolme yötä nii sen jälkee pääsee kouvolasta 2kuukaudeks pois
elämä on Ihanaa *sydän*

[q]sts:
Muutto ohi, suurin osa kamoist jo paikallaa, olohuone valmis, ja lihasärky alkaa jo hellittää *sydän*
[/q]
Se on ihanin ja kivoin koti*sydän*...vielä kun sais ne loput muuttolaatikot purettua,niin meil ois fiksun näkönen makuuhuonekin...

omg lol rolf mao mä sain töitä muutama viikko paskapalkalla paskaa duunii mut onpahan prkl jotain

[q]kilobitti:
Päättelin vaan että mulla ei ole just nyt mitään syytä olla surullinen->
[/q]
Kuin myös on se rankkaa kun ei ole mitään syytä kiukutella mut ei huolta kaverit, ei tätä riemua kauan kestä...

elämä hymyilee pitkästä aikaa, aurinkokin pilkottaa naapuritalon katon yli*joo*

Muutto ohi, suurin osa kamoist jo paikallaa, olohuone valmis, ja lihasärky alkaa jo hellittää *sydän*

Takana ihana yö *sydän* ystävän vieressä. Läheisyys on ihanaa :))

yhden päivän saikku :D Toivon nyt vaan että paranisin mahd. nop. tästä kuumeesta, että pääsisin mukaan taas ihmisten ilmoille. Nimim. kaipaa seuraa

Tänään on ollut hyvä päivä ja kaikki on taas täydellistä ikuisesti *sydän**iloinen*

[q]UnityF:
---
sapeli:
---
UnityF:
mä oon niiiiiiiiiiiiiin frogie frog frog *super**plur*
---
Me tarvitaan tänne klubbariin sua varten *frogi*-hymiö
---
*joo**joo**joo**joo**joo*[/q]

http://snorkkeli.homeip.net/~spl/sapeli/frogi.gif

Kurkkukipu parani päikkäreillä!

Tänää o viikon vikat tunnit koulussa sit pääsee kultin luokse
ja muutenki ihan fiilis heti aamusta
Ehkä se johtuu siitä ettei tarvinut herätä kuudelta

Opinnäytetyö etenee kuin eteneekin aikataulussaan. Jei!
...pahin urakka on kuitenkin vielä edessä, mutta homma etenee.

Nään tänään yhen Tiinan jonka kanssa olin samalla pajalla viime syksynä..Kadotin hänen numeronsa kun vaihoin liittymää ja en saanu sitä mistään ongittua ja nyt vähän aikaa sitten törmäsin häneen citykäytävällä kun olin jakamassa flaikkuja *hih*. Kaiken kukkuraksi hän odottaa vauvaa.. Vähänkö siistii päästä juoruamaan monen kk jutut läpi..

[q]Ana-5000:
---

Säästötili on mainio ajatus. [/q]

Tell me about it, muuten ne rahat menee oitis pleikkaripeleihin ja muihin kertahyödykkeisiin.

[q]
Tollanen äkkipotti tossa iässä raapimalla pari rastia ruutuun vääntää kyl pojan rahantienauskäsitykset pikkasen pieleen. Kerro sille et tollasta summaa vastaan ihmiset yleensä tekee kuukauden päivät kaheksan tuntia päivässä töitä vaik lehtiä jakaen
[/q]

Niin tai myymällä herskaa tai itseään kadunkulmassa parin tunnin ajan.

Sellanen jees-meininki

Jumalaut, elämä hymyilee niin että suupielet meinaavat ratketa. Pitääpä oikein summata näitä kivoja juttuja:

- Gradu vihdoinkin valmiina viikon sisällä
- Maisteroidun yhteiskuntatieteiden saralta maaliskuussa
- Saan sivaripaikan parhaasta mahdollisesta kuviteltavissa olevasta palveluspaikasta
- Muutto loistokkaaseen ja yliedulliseen kämppään
- Raha-asiat asettunevat vihdoinkin maireaan tasapainoon
- Kosolti rakkaita ihmisiä ympärillä
- Vihdoinkin aikaa myös itselleni

Kait tässä voisi kolkutella otsalohkollaan mammuttipetäjän runkoa, ihan vaan niinq varmuudex, koska kuitenkin kulman takaa väijyy raskaan sarjan teiniangstihirviö, joka tulee ja puree.

raha-, kämppä-, ja koulutusasiat on kunnossa. Toivottavasti ei nyt tuu inhaylläreitä..

Eilen oli kivaa.
Oon ikäni asunu samassa talossa ja rapussa, mutta viimeiseen 10 vuoteen ei täällä oo tehty muuta kuin ehkä moikattu naapuria, jos satutaan naamatusten. Eilen eräs naapurin täti tuli rappukäytävässä vastaan ja iloisena kysyi, syönkö sieniä. Minä siihen, että kyllä. Täti selitti silmät loistaen kuinka hän oli kerännyt kaverinsa pihasta hirveän määrän suppilovahveroita ja tehnyt niistä piirakkaa, muhennosta jne. Hänellä oli vielä yksi iso pussillinen valmiiksi perattuja sieniä ja hän halusi välttämättä antaa ne mulle. Oon koko syksyn kuolannu kaupassa erilaisia ihania tuoreita sieniä, mutten oo raaskinu ostaa hinnan takia. Ihana täti.

Toinen :) oli se, kun pääsi pitkästä aikaa ryypiskelemään ja pitämään kivaa Rakkaan Ystiksen kanssa. Happi on tänään puoliheikohko, mutta oli se sen arvoista.

Kolmas :) oli se, kun sain hoivata yhtä ihanaa hevosta ihan rauhassa pari tuntia. Heppa tosin oli/ on kipeä, mutta sain vähän piristää sen iltaa, kun sen kaverit olivat kaukana poissa. Kuumekin oli laskenut edellisestä päivästä ja heppa söi kiltisti kaikki lääkkeet, jotka sille oli määrätty. Jotain hyötyä siitäkin on, että ko. hevonen on niin ahne. *sydän*

O