päivän :)
Mä olen niin happy happy joy joy! Asiat järjestyy jos tahtoo että ne järjestyy! Ja ulkona vielä iiiihana ilma.. kohta kunnolla kevät!
kotona odottaa postin tuoma ja innolla odotettu Junior Jackin Trust it-cd!!*sydän* can´t wait to get home..*nuotti*
ja Vaasan Virtualien musiikkityyleihin tuli vielä sopivasti yksi lisäys. greet maan!
Ah. Pitkästä aikaa jumpassa
[q]Individual:
---
Peak:
kotona odottaa postin tuoma ja innolla odotettu Junior Jackin Trust it-cd!!*sydän* can´t wait to get home..*nuotti*
---
Siinä on mun mielestä aika tyly levynkansi...
[/q]
mun mielestä taiteellisessa mielessä onnistuneen pysäyttävä kuva. propsit siitä.
voitin mansikasta 30e
KTP Koripallon Cup mestari vuosimallia 2004!
Hyvä Kotka, hyvä ahtaajat...
Kuulin tulevalta työnantajalta sanat:
"Joo... ollaan valittu sut kesätyöntekijäks hakijoiden joukosta"
*ding**jiihaa*
[q]Viltsu:
niin lähinnä sitä että ubs kuulostaa paljon hassummalta kuin usb ,)
[/q]YYYYYPS!*noloilee*No kato ku aina on on kovasti kiire kirjottaa,ja typpaa niin pirhunast..*seliseli**grr**dissaa*
Orkidean Unity.......
Oon käynyt viimeiset pari viikkoa ahkerasti salilla
Mun ystillä on tänään syndet!
tänään baariin....*joo*
Naapurin iäkkäämpi naisihminen ilmoitti olemassaolostaan yli vuoden hiljaiselon jälkeen!!
Näin häntä ensimmäisen kerran vuonna 2003, päivää ennen jouluaattoa. Juteltiin siinä tovi, ja hän toivotti mulle hyvää joulua jne.
Sit en nähny häntä koko viime vuonna! Luulin, että lienee alienit vieneet tms.
Mut sit tänään hän vihdoin tupsahti kävellä rappukäytäväs vastaan ja toivotti jälleen hyvää joulua - tosin hieman myöhäs, mut kuitenkin.
Liput Pacifiqueen.
Reenit meni niin mahtavasti!! Olin jopa tyytyväinen itseeni. 4 vuoden uurastus alkaa näkymään jo pikkuhiljaa.
Sain maanantaiksi hitsausajan. Nyt saan batmobilen kuntoon. Ainoa vain että se on 7.30 joten pitää mennä su ajoissa nukkuun*poks*
musta tulee ehkä joku päivä vähän viisaampi.. tajuun ittestäni uusia puolia..
ainii, mun isoveli tulee kohta kotiin *sydän*
Tenttit tältä erää ohi...ihan kivi putos sydämmeltä ku sain viimesenki tentin äsken tehtyä ...ja maanantaina päiväkotii työharjotteluu
Toi ikätesti *nauru**hih**vink* Tai ne kysymykset oikeastaan