päivän :)
reilun 20min taistelun jälkeen koneeni otti itestään yhteyden soneran laajakaistaan noin 5sekuntia ennen kun oisin päässy jonottamaan soneran puhelinasiakaspalveluun
Eilen ostin meidän metriksen edestä pikkuiselta neidolta partiolaisten joulukalenterin. Voi sitä onnellista tyttösen ilmettä. Olen itsekin ollut partiossa monta vuotta, kiva tukea sitäkin toimintaa.
Tänään oli tosi hyvä ja tarpeellinen kokous duunissa, sen jälkeen hommasin ulkoilupökät ja Kiroileva siili -kalsarit. Niin, ja ruokaostoksetkin tuli tehtyä.
Kohta megasiivous yhdistettynä jammailuun, biksut päälle ja eikun menoks hyvän musan tahtiin!
Niin, ja huomenna heti aamusta sauvakävelemään työkavereiden kanssa. :) Enpä oo koskaan kokeillut, mutta tuleepahan sekin sitten koettua! Huomenna myös frendi tulee etkoilemaan ja sit bilettämään.
Kivahyvä fiilis. :)
*sydän* love in the air *sydän*
Paskat siivouksesta, ruokakaupassa tosin kävin.
Aika männä hurahti kaupoilla, kun ostin vaatteita yms. pakollista ja ison läjän levyjä: Tori Amosta, Johnny Cashia, PMMP:tä ja Scandinavian Music Group:ia. *sydän*
Music heals the soul. :)
[q]wiwi, 30.10.2008 17:20:
Tissit?
(sori, oli pakko)
[/q]
Ei, sana oli ihan vallan muu, sellanen ku ''Anteeks''. :)
Tosin, tota sun ehdottamaasi sanaakin tossa leffassa kyllä viljeltiin useampaan otteeseen. :D
[q]kinderi, 2.11.2009 23:00:
No kyllä, vaikka kuinka välillä vituttaa ja tekee mieli juosta kirkuen pihalle, niin niitä hyviä puolia tässä "hommassa" on kyllä triljoona kertaa enemmän <3
..Mä tänään just mietinkin et täytynee sulta kysästä että ootko saanu selvyyttä niihin duunihommiin, ja toihan kuulostaa hienolta!
Toivottavasti alkaa elämä maistumaan paremmalta ja kroppakin oleen yhteistyökykyisempi :)
[/q]
Hehee, eihän se nyt mitään elämää oliskaan, jos mukelot ois koko ajan ku pikku enkeleitä.
Ja kiitti tsenpeistä ja muistamisesta, toivotaan tosiaan että sais ensihätään apua tosta työvuorojen hienosäädöstä. On kyllä huomattavasti parempi fiilis itsellä jo ihan vain siksi, että on hyväksynyt oman tilanteensa, mä kun olen sellanen sinnikäs jästipää välillä, tyyliin ''kun mä haluan klaarata tän, niin mähän klaaraan''. Ei se nyt ihan noin yksinkertasta olekaan aina. :P Ja ohan siinä melkonen tunnetaakka, kun tämmösestä duunista lähtee - pitää jotenkin aina perustella itelleen tosi hyvin, että miksi lähtee, ettei ihan hepposin perustein.
Jokunen aika siinä menee, että näkee mahdolliset hienosäätämisen vaikutukset, mutta sitä ootellessa!
[q]Nexus__69:
---
La Petite:
Maailman paras ja ihanin kultsi *sydän*
---
No SE! *sydän*
[/q]
Yhdyn tähän *sydän*
Selvisin hengissä elämäni ekasta tatuointisessiosta!
Nyt on aika hassu fiilis, kun toinen käsi yli puolet pituudeltaan tatuoituna, mä kun en mitään pientä piiperrystä halunnut, vaan kunnolla tai ei olleskaan. :P Tässä on vasta ääriviivat ja taustat kutakuinkin tehty, kun on niin paljon tota nakutettavaa. Värit puuttuu vielä kokonaan, mutta ne laitellaan sitten parilla seuraavalla nakutuskerralla.
On kyllä niin superfiilis, kun en jättänyt tätä juttua odottamaan jonnekin hamaan tulevaisuuteen - oon meinaan pelännyt tatuoinnin ottamista ihan älyttömästi, kun mulla on neula- ja verikammot sun muut. Mut eipä ollunna mitään onkelmaa, vaikka tiettyjen kohtien nakuttaminen tuntuikin aika veemäiseltä. :P
JEE! Oon ylpee ittestäni! :)
Ystäväni sai eilen tyttölapsen! *sydän*
Hällä on jo neljä poikaa entuudestaan tähän maailmaan pyöräytettynä, nyt perhe sai lisäystä pikku rinsessasta. :)
Niin, ja itsellä oli eilen kiva ilta ex-hoitolapsukaisten kanssa. Kokkailua ja hengailua. <3
Tänään käyn ostamassa kotiin musavehkeet sun muuta, jeejee!
[q]Late, 28.5.2009 09:11:
Nonni, koululta lähtee 12.6 mun tutkintotodistus postiin. Onhan tätä jo odotettu!
[/q]
Onnea puurtajalle, joka lähti kotio vääntämään lopputyötä kun muut lähti bilettämään! Ahkerointi palkitaan.
Itse juuri heräsin ja lähden kohta takaisin töihin. Vaikka onkin vähän oksu olo, kuten pitkien öiden jäljiltä yleensä, niin tämän viimeisen yön kun jaksaa nih pääsee sitten kauan odotetulle palkalliselle kesälomalle! Ihmettelin, kun palkkaliuska näytti tänään tuplasti enemmän numeroa kuin yleensä, mutta saanpa siis lomarahatkin jo tähän samaan syssyyn kun unohrin pyytäneeni niitä jo nyt. :) Tuli melkeen rikas olo! :D
... ja spitaalinen yrjönvärinen jänis (?)
Mut olipaha hauskaa. :D
[q]Syce, 12.7.2009 15:35:
[/q]
Jooo! Ei vesisade haitannut loppupeleissä yhtikäs yhtään, ja kavereilla oli paremmat läpät kuin Brünolla, eli win! <3
P.S. Jonnin aikaa ehin lesoomaan, että hitsi ku mä oon niin kylmäverinen, että ei ees palele nartsatopissa - kunnes käänsin pääni ja havaitsin lämpölamput. :D
[q]Takyon, 9.9.2009 23:01:
Nää on kyl aina jotenki hauskoja. Pekka Pouta, se Kiesi (ei voi muistaa etunimeä), Jyrki Kasvi jne
[/q]
Pekka Poudan kohdalla sukunimi on oikeasti ohjannut ammatinvalintaa, sen mie tierän.
Mulla on sen nimmari edelleen jossain: ''Älä anna äitisi vaikuttaa alavalintaasi.'' :D Äippä siis pyörii samalla työpaikalla. :D
Sadepäivä. *sydän*
Välillä sade on vaan jotain niin ihanaa. Sopii täydellisesti tähän päivään ja tähän mielentilaan. Rauhallinen olo. :)
Mukavampi fiilis lähteä kohta yövuoroilemaan, kun sain hyvin nukuttua sadepisaroiden ropistessa rauhoittavasti ikkunoihin. <3
Jeeee, siivosin koko känpän ja pesin pyykit ja tiskasin tiskivuoren, ja sit vielä leivoin hyvää leipää.
Sisältää mm. kauraleseitä ja auringonkukansiemeniä, terveellisiä ainesosia siis. :)
Tällä viikolla on ollut tosi lyhyitä työpäiviä, on ollut kivaa vaihtelua. Ehtinyt tekemään kaikenmoista urheilusta kotihommiin ja ystävien näkemiseen. Nyt jaksaa taas paremmin töissäkin.
Kiva pulkkamäkireissu mussuapinan kanssa :) - vaikkakin poltin ennen lähtöä käteni kuumalla kaakaolla ja toi toinen sitten onnistui murjomaan häntäluunsa juostessaan karanneen pulkan perässä. :P
Nyt lämmintä pinaattikeittoa ja vastakeitettyä kananmunaa. *sydän* Mies tuhisee sängyllä, kohta herättelen sen syömään laskiaispullaa.
Onnellinen olo.
Mikä on selvä kevään (ja kesän) merkki? No se, että mä alan himoitsemaan maastonvihreitä ja maastokuvioisia kledjuja! <3 En siis tsiigaile kurkkusalaattipartiolaisia, vaan ihan vaattehia itselleni!
Tää on jokakeväinen ilmiö, enkä vieläkään tiedä miksi. :D
Lisäksi tässä päivässä on ollut paljon kaikkea kivaa:
- Multa revittiin eilen kaksi viisuria, ja mulla ei ole enää naama yhtään turvonnut, enkä ole joutunut tänään ottamaan yhtäkään särkylääkettä. JES!
- Löysin kivoja kesävaattehia. <3
- Oivalsin, että haluan vihdoin ottaa elämäni ekan tatskan, ja oivalsin myös millaisen sen haluan olevan ja mihin kohtaan sen haluan hakkauttaa. :)
- Sen asian tiedostaminen, että mulla on vielä kolme vapaapäivää jäljellä ennen viikonloppuna alkavaa duuniputkea! AH!
PLUT!
Hyvä fiilis
Sain gradustani eximian
Aurinko paistaa ja muutenkin kaikki tuntuu menevän hyvin
[q]Pygmi:
---
keijukainen:
Sain keskiviikkona asunnon
---
mä löysin omani eilen
[/q]
Onnea uusiin koteihin