päivän :)

Back to häröily O

mäki tajusin vast äskön et on kiva tv-päivä ja mä missasin frendit..no,ei hyvää jos ei jotain huonoakin.....

Päivän :) nro 2 :
Yritin juuri pyydystää näytössä kävelevää kärpästä hiirellä...

mut mä tein just hyvää piirakkaa!!!!nam!!*iloinen*

jee tänää o jo tiistai kohta torstai

hmph

[q]Optik:
Veli on elossa ja suurinpiirtein yhtenä kappaleena

Autosta ei voi sanoa samaa...
[/q]

\o/ \o/ \o/ Hyvä näin :)

[q]Piiuzki:
jee tänää o jo tiistai kohta torstai *jiihaa*[/q]

ja sitä seuraa perjantai! ja nyt on jo melkein keskiviikko! enää pari yötä... *sydän*

ja toinen: täytin työhakemusta/CV:tä ja tajusin että ekaa kertaa mä sain täytettyä kaikki paikat aikaisemmalle työkokemukselle vaikka siinä nyt onkin harjoittelijanpaikkaa ja tutorointia mut silti

Jee ihquu!!!! *sydän* Sain ajokortin takas!!!!

Ah, tänään illalla laivalle. Aion sekoilla niin paljon, ku pystyy ja polvi kestää.*possu*
Niin nättii, en oo pitkää aikaa ollu laivalla ja taas pääsee. Liian isoija odotuksia varmaan mutta pistän paremmaks. Eilisen illan vitutukset on unohtunu kokonaan ja tänää annan hauskanpidolle 100%!!
Ihmeen paljon autolla ajaminen rauhottaa vitutusta ja hyvä leffa tuo "uskoa" kylmään todellisuuteen.

vauva nukkuu. ah tätä hiljaisuutta ja vapauden huumaa!! (voi tulla klubitukseen viihtymään) hah

ihana sähköposti aamulla piristi heti mieltä

Sain tietää yhen kurssin arvosanan ja olin ihan yllättyny ku sain 4 kurssi sisäls paljon esitelmii ja luokan eessä esitettävii juttui enkä mä oo ees hyvä semmosis mut tuli kuitenki hyvä numero
Sit kävin uimassa uimahallis ja kohta pitäis alkaa pakkailee,huomenna on torstai

toivoa gradun suhteen*heiii*

Tänään loppuu hetkeks aikaa koulu... tosin alkaa työharjottelu,joka kestää 8 viikkoo

noin viikon kestänyt kiukutus, harmitus ja masennus alkaa ehkä aavistuksen helpottaa. jos nyt ei ihan voitolla olla vielä niin sinne päin kuitenkin menossa

Yksi Ihanimmista ihmisistä kautta maapallon on suomessa!!!!*hihu**jiihaa*

paistaa se päivä risukasaankin...

Enigmaattinen ja rempseän elinvoimainen uusi kämppis hankittuna. Luvassa leppoisaa avoelostelua.

Päivän ehdoton :) , tuli kun huomasin että 2 vuotta sitten alottamani foorumi jatkuu yhä :).*heiii**iloinen*

Kotiin *jiihaa*, pois porukoiden jaloista...*iloinen*

*sydän* Pikkis

O