päivän :)

Back to häröily O

enkun yo-kuuteluiden tulokset tuli ja 26/30 monivalinnoissa*jiihaa**jiihaa* oon niiiiiiiiin tyytyväinen, varsinki ku se yks osio tuntu niin pirun vaikeelta...mutta nyt olen iloinen*iloinen*

Profiilia katsottu 1000X

Duunipaikalle soitti äsken aivan ihana mummeli, joka opiskeli yliopistossa ja tarvitsi jotain materiaaleja.

Hitto mä haluun olla mummona yhtä aktiivinen ^_____^

Kokkaaminen *sydän* vaik en osaa kyl kauheen hyvin kokata mut aina oppii uutta

Alahuuleen tehty lävistys.. tuntu hyvältä..*kuolaa**iloinen*

Uuden kodin avaimet taskussa ja maalarijäbät
oli tehny hyvää työtä

vital mango-appelsiini -mehu ei jälkeäkään tyypillisestä appelsiinimehun kitkeryydestä, ihanan pehmeän makuista

[q]Hyzenthlay:
vital mango-appelsiini -mehu ei jälkeäkään tyypillisestä appelsiinimehun kitkeryydestä, ihanan pehmeän makuista
[/q]

Mä löysin kaupasta tuoremehua missä on 2% alkoholia piti ostaa ja on ihan hyvää

Hyvät ystävät. *sydän*

Kesti liian kauan tajuta, mitä kaikki mitä ystävyydestä sanotaan oikeesti tarkottaa.

[q]sapeli:
---
Hyzenthlay:

---

[/q]

Ja kaikenlisäks se on terveellistäkin

Pääsin taas ajeleen autokoulusta moottoritielle 120:ä parhaimmillaan 50:n rajotuksilla ajamine tuntu totaalisen turhauttavalta

3 ihanaa sanaa: Mä rakastan sua *sydän*

[q]Jazmine:
[/q]

Mistä noita kuulee? mdmflsklzk-eeo fkel eior

[q]Nexus__69:
---
Jazmine:

---

Mistä noita kuulee? mdmflsklzk-eeo fkel eior
[/q]

En mie kuullu tota

Työt loppu, kahdet hyvät bileet odotettavissa viiikonloppuna ja viikonlopun jälkeen Vietnamiin

Töiden jälkeen kotona odotti ruoka lämpimänä pöydässä. Ihanaa kun on oma gourmet kokki kotona!

[q]Tres:
---
sapeli:
---
Hyzenthlay:
---
---
Ja kaikenlisäks se on terveellistäkin *nauru*[/q]

Tää on ihan paras keksintö! Sadassa grammassa on 79% päivän A-vitamiinista, 140% (!) päivän C-vitamiinista, 47% päivän E-vitamiinista, ja huimat 2% alkoholia [mainos] Jos haluatte maistaa niin tuotteen nimi on Avidus Hedelmäcocktail (0% rasvaa) [/mainos]

Ei löydy tälle päivälle tämmöstä...

TÄÄÄ olo...
Kaikki vain niiiiiiiiiiiiiiiin hywin...

Sain työkaverilta toffeeta iltapäiväkaffen kanssa

O