päivän :)

Back to häröily O

Mun henk.koht. autonkuljettaja pelasti mut kiireeltä ja kiukulta *sydän*

Hahahaah! Huominen bussilakko meinas aiheuttaa meikäläiselle kokopäiväisen kotona lusmuamisen, mutta huomasin että ihka AINOA täysin normaalisti liikennöivä bussilinja 55/55A menee aivan mun edestä aivan mun kuntosalini eteen!

Uusi lelu

Ihana ihminen, jonka kanssa saa viettää päiviä ;)

[q]äm:
Idarit irkissä *sydän*
[/q]

[q]Cera:
Seuris. Ja tytöt. Ja oravat. Ja joutsenet. Ja ja ja ja sorsat.^

FULL SIZE TAIL. not. on the OTHERSIDE.
[/q]
kvaak, kvaak.

Selvisin lukukauden ensimmäisestä luennosta hengissä ja pysyin hereilläkin

...tipahdin tosin kärryiltä jo puolessa välissä luentoa, mutta mitä pienistä...

lentoliput lämpöön tilattu.

Idarit irkissä *sydän*

Itkin kaverille ku ei oo mitään kivaa jengiä, jolla vois lähtee joukol pelaa fudista, lentistä, korista, sulista jne. Sit se sano et se on just saanu kasaan peliporukan ja pyys mua mukaan! Jee! Rakastan mun ystäviä! *sydän*

[q]Cera:
Seuris. Ja tytöt. Ja oravat. Ja joutsenet. Ja ja ja ja sorsat.^

Kuulostaa ja muistuttaa ihanasti Seurasaarelta*sydän*
[/q]

[q]S-T:
Selvisin lukukauden ensimmäisestä luennosta hengissä ja pysyin hereilläkin

...tipahdin tosin kärryiltä jo puolessa välissä luentoa, mutta mitä pienistä...
[/q]

Mä olen tipahtanut kärryiltä joka ikisellä luennolla ja muutamalla nukahtanutkin. Takarivi on paras

Vapari *sydän*

viimeöinen ukkosmyrsky. heräsin klo 02.00 hirmuseen jyrinään. mietin vain, et oliko se ukkonen, kun sit jyrähti toisen kerran ja koko huone valaistui salamoista. sitten tämä tytteli vietti 15 minsaa tapittaen verhon raosta ulos. harmi et loppu niin lyhyeen.. :( ainut miinus oli se et piti herätä 05.00 töihin, ja sitä ennen oli pakko saada unta palloon. uih! ukkoset on kyl just *super**sydän*

mä heräsin myös... ensimmäinen ajatus oli, että eikai vielä tartte töihin lähtee?? onneks ei tarttenu, kello oli vasta 1 jotain.

taas oon kotona pitkän päivän jälkeen ja kuuntelen hyvää musiikkia ja mutustan hedelmä-päkallonameja

mulla on niin ihqui kavereita*plur*

[q]Mellu-:
mutustan hedelmä-päkallonameja
[/q]

*släp* mulle kanssa....

mun päivän hymy on ehottomasti hyvä muusiikki ja ihanat otukset..

Sekalaiset nisäkkäät

Tuli täs yhtäkkiä mieleen että poikaystävän mielest en oo vaan *lur* Koska oon kuulemma liian väkivaltainen

O