päivän :)

Back to häröily O

Paluumatkalla kullan luota hajos autosta kierrosluku- ja nopeusmittarit. Olipa letkeää ajella takaisin.. vaan ei harmittanut tippaakaan, koska oli kiva reissu taas kerran :)

Tänään näkee taas oma kultaa vaikka jo eilen nähtiiki

a woman
*sydän**possu**sydän*

[muokattu 15.3.2004 08:35]

mulla on tänään vika koulupäivä!!!! *jiihaa**aplodit**jiihaa*

PERJANTAI ja siis viikonloppu edessä ja kivaa ohjelmaa tiedossa *aplodit*!

[q]alien:
---
La Petite:
Paha mieli katoaa, kun lähtee *Therapistin kaa eka tänään Kermaan ja huomenna uimaan samaan altaaseen jen kanssa.

En ehkä sittenkään näytä ihan kaikille miehille.

Olen

---

Näin juuri ;)

Saat vielä antaa tekohengitystä meille, kun leikitään hukkuneita *vink**iihhih*

*aplodit**jiihaa**polskis**jiihaa**aplodit*

[muokattu 5.3.2004 09:02]
[/q]
Mähän oonkin oikea \”pamelabaywatch\”

mieletön ilma jo kolmatta päivää. tämä on sitä kesää!

Pitkän käden väännön jälkeen sain kesäloma-anomuksen hyväksyttyä ja ostin lentolipun etelän aurinkoon!! IHANAA!!! Skotlannin sateisilta nummilta aurinkoon ja lämpöön! Aurinko! Meri! Hyvä ruoka (vrt. Haggis ja Fish&Chips...)!

Perjanatai vihdoin. Ja mikä parasta... ei oo duunia huomenna. *jiiihaa*

nyt täytyy vaan toivoa että kunto kestää serenaan menon

Ihanaa, ihanaa, ihanaa ja ihanaa! Pystyn ehkä sittenkin lähtemään aikasemmin duunista, ja on perjantai ja mennään tänään leffaan kattomaan Kuninkaan paluu *sydän* Vaikka olenkin sen nähnyt jo yhden kerran EI kuulkaa haittaa! *iltaa odottel*

Niin ja kaiken kukkuraksi voitin tänään ehkä yhden suurimmista peloistani.. Älyttömän vapautunut olo

[q]J-Tone:
Loistava ilma, kori bisseä 15 eurolla pullo- ja koripantteineen, kylpyläbileet edessä, reggae soi luureissa, Meri-Tuuli Lindström Metron takakannessa ja tänään aikaisin pois töistä.
[/q]
Tulipas hymy huulille :)

zykliii ja orjaaaaa ...saatte mut iloiseksii

mut nyt säälipisteiden kerjuuaika...
tänään illalla meen paikalliseen pähkiksen karaokebaariin... huoh.. ainoo plussa .. ilmaiset kännit ja pari kaverii jotan en oo nähny pitkään aikaan.
tosin saa nähä miten viihyn siellä jos lämpö ei hellitä yhtään...

[muokattu 5.3.2004 11:19]

Mulla on tänään vapaapäivä Ja sain kerrankin nukuttua enemmän kun 5 tuntia. Ulkonakin on kiva ilma

Oon saanu tänään VIHDOINKIN paljon aikaiseksi..*plur*
ja flashit toimimaan..KivaKivaKiva..
...ja kohta shoppailemaan..*pihkassa*

Perjantai ja HL-viikonloppu (ts. vapaata intistä) eikä kiire mihinkään. Mikäs sen mukavampaa

Käytiin ostamassa hienot verhokankaat Nyt ne pitäisi vaan käydä ompelemassa(/ompeluttamassa) äiteen luona :]

[q]ezzy:
viikko on ohi.
[/q]
Nythän se vasta alkaa

*känni* *känni* *känni* breezerin voimalla karaokebaariin... mut nyt saunaa!! joo ihmeiden aika ei ole ohi...

Päikkärit nukuttu ja kulta keiitti mulle äsken kahviaki nyt voi sit lähtee hummailemaan serenaa

Huomenna botzkille.....*känni**jiihaa**nauru*

O