päivän :)
eilinen marco v:n setti saa mut hymyilemään viellä 1000 vuotta.. *sydän*
se oli vain jotain uskomatonta... elämäni paras setti mitä oon ikinä bilettäny. *sydän*
Yks ihanuus *sydän* ...ja aivan ihana viikonloppu
Kohta saa vohveleita!
Ihan yhtäkkiä olo vaan parani jotenkin. *sydän*
Toiset sitten osaa piristää.
1.3. first day of spring
Joskus pienistä ja typeristäkin asioista tulee ihan hyvä olo *sydän*
Tänään on jo torstai *jiihaa**jiihaa**aplodit**aplodit**iloinen* se tarkottaa et huomen on perjantai ja tää typerä kurssi loppuu ja huomen pääsee asustaan omaan kotiin ja näkee poikaystävänkin taas pitkään aikaan *jiihaa**blush*
Tänään katsoin telskarista pikkukakkosen Röllin!*nauru*
Söin tänään kesän ensimmäisen jäätelön vaikka ensin aioin juosta sitä pingviiniä karkuun*aplodit*
Eilen mietittiin isukin kanssa lahjaa äidille, nyt mä tiedän mistä oon perinyt mun sairaan mielikuvituksen*iloinen*
ulkona on ihana ilma, näin ihania unia yöllä ja oon hirmuisen hyvällä tuulella =) täydellinen päivä =)
Kaikki on vähän hankalaa ennenkuin saa aamukahvinsa. Sen jälkeen on taas hankalaa olla minä ennenkuin saa ruokaa, koska nälkäisenä maailma on paha ja elämä juoksee kovaa väärään suuntaan. Mutta kun näistä on selvitty ei mikään voisi olla paremmin ja aurinko paistaa
palkka! hyvästi köyhä elämä, nyt juhlitaan, syödään ulkona ja ostetaan uusia vaatteita!!
Hymyilen vieläkin kun ajattelen Marco v:n settiä... *sydän* Olo on mahtava... Kohta töihin
enää 4 yötä..
[q]BSE:
enää 4 yötä..
[/q]
enää 4 aamua..
lentsikkakoneen lähtöön!!
t:-j
Sain tooosi kivan kesätyöpaikan *jiihaa**iloinen**aplodit*
saatiin eilen selvitettyä tosi rakkaan exän kanssa pari tosi tärkeetä asiaa.. :)
tuntuu järjettömän hyvältä..
.m
Huomenna pääsee pois täältä tylsyyden konkreettisesta ilmentymästä, Lapinjärveltä....
MikroBitti 3/04 kertoo seuraavaa:
Googlen uusi ystäväverkostopalvelu avasi hiljattain ovensa Internetiss. Google rakensi oman kilpailevan palvelunsa, kun suositun Friendster-palvelun hankinta epäonnistui. Uuden palvelun nimi on Orkut. Näin suomalaisesta vinkkelistä katsottuna nimeä voisi kuitenkin ehkä vielä hiukan stilisoida, vaikka palvelu onkin nimetty sen kehittäjän etunimen mukaan.
sain tiedon et pääsen KESÄTÖIHIN!!!