päivän :)

Back to häröily O

kotikolo on siisti

Juon täs olutta ja pakkailen, huomenna Heltsinkiin kerhoilemaan, torstaina laivalle ja perjantaina etelänreissun muistelopippalot. Koiratkin hoidossa, jebaaa

oon viimei selvinny viikonlopun darrast, joka oli aikas kauhee..HUH!
+ihana ilma..

[muokattu 3.3.2004 13:24]

Otettiin koiran kanssa vaihteeks painimatsi olohuoneen lattialla Tapahtumasta jäi muistoks parit mielenkiintoset videopätkät (jotka loppu aina siihen kun kuvaajalla ei pokka enää pitäny *nauru*)

Tuntuis että flunssa alkais pikku hiljaa hellittää .. toivottavasti ... maailman viheliäisin tauti ...

löysin mun salimotivaation kolmen viikon taukoilun jälkeen. Jesh*blush*

[q]k0k3m0n:
Muija laitto aamulla ripsiväriä päähän 1h 15min.
[/q]

No sillä on sitä aika paljon sit

Huomenna ihan kokonainen vapaapäivä... Tosin lupautunut kavereille muuttoavuksi. Ja illalla pihas kanan grillaamista*kuolaa**slurpr* Ja voisinpas nauttia pari bear-beertä*vink*

Myöhästyin koulusta, mutta opettaja onkin poissa joten ei tullu myöhästymismerkintää

Sain kivan duunin vuodeksi, otin koulusta sen aikaa lomaa, kolmas päivä menossa, heräsin pirteänä, ja ei ainakaan vielä kaduta valinta yhtään

di.fm:n kautta tulee *sydän* musaa ja enää 3 yötä tarvii nukkua!!

[q]Taika:
GIRL TALK!*nauru*
[/q]

on hyvä olo
luin eilen yhen ihana kirjan..
tänään töihin..
Huomenna meen pitkästä aikaa käymään äidin luona.
mä alan tottumaan mun mustiin hiuksiin..
saan tänään valmiiksi hannan serena-pikkumekon...

vasyttaa ihan pimeesti... mut on kuitenki tosi plur olo xD vaannan animaatioo ja surffailen http://www.friendster.com :ssa =D

Yks älyttömän hyvä biisi Cosmon miksaus-cdltä.. *sydän* Harmi vaan ettei oo hajuukaan et mikä sen biisin nimi on ja kuka on tekijä Jos kellää sattuu olee Cosmon Absolute Millennium-miksausta niin tracklistin saa kyllä kertoo tännekin päin

[q]Kokki:
---
MissPanda:
Sain tooosi kivan kesätyöpaikan *jiihaa**iloinen**aplodit*

---

Määki haluun! Minkäs työpaikan sait?
[/q]

Sain töitä sellasest reskontrafirmast(prakticonova oy) ja aika pitkälti se tulee olee laskentatoimennallista puuhaa. Oon ollu siel jo muutaman kuukauden tekemässä kerran viikossa ostolaskuja sun muita juttui

Kunnolliset yöunet
Kohta ulkoliikuntaa
Saa oman kullan tänne
Illalla boolia ja sit tanssaamaan!

Lintsaan töistä, nukuin pitkään, heräsin Isoon Oohon, aurinko paistaa, pääsen shoppailemaan. Tänään tätä ärsyttävää virnettä ei pyyhi mun naamalta mikään!

Loma, aurinko paistaa, kohta puistoon :))))

Meitsin synttärit
Saa vielä kakkua illalla....*kuolaa*

O