päivän :)
Pikkusisko oli tänään koulussa puolustanut rave-kulttuuria. Hän on itse vielä alaikäinen eikä ole koskaan käynyt bileissä mutta siltikin tietää hieman tästä kulttuurista. Hänen uskonnonopettaja oli sanonut että bileet ovat huumehörhöjen intohimo. Sisko oli siihen sanonut että asia ei oikeasti ole näin että läheskään kaikki ei käytä siellä mitään huumeita ja monella ainoana huumeena toimii musiikki itsessään. Oli opettaja ja luokka mennyt kuulema hiljaiseksi. Rakas sisko siis sai piristettyä minun mieltä puolustamalla tätä ihanaa kulttuuria.
Ja on muuten törkeää että opettajat väittävät tuollaisia asioita joista heillä ei varmana ole mitään kokemusta itsellään,vain median antama kuva. Tottakai on pakko myöntää että bileissä käytetään huumeita, mutta niin käytetään baareissakin ja usein tunnutaan yleistävän juuri bilettäjien huumeiden käyttöä. .
Työpaikka kesäksi. :)
Goa, sun siskos puhui kyllä ihan asiaa, mutta...
[q]GoA: Hänen uskonnonopettaja oli sanonut että bileet ovat huumehörhöjen intohimo.[/q]
...kyllä tämä kuitenkin pitää paikkaansa. Aivan varmasti. Eikä edes tarvitse eksyä, kuin muutamiin bileisiin niin tietää, että se on _yleistä_ bilekulttuurissa. Eli hän vain yleisti yleisen asian.
Jesh! Rahoitus suunniteltu kondikseen, tällä viikolla fillaria ostamaan!
Valaistumisen tunne salilla. Ekaa kertaa sain kunnon tuntuman salilla vatsojen kiertokoneessa. Tuli todella ihana polte vatsaan.
päivä hietsussa ja nyt hyvää ruokaa + leffailtamat kavereiden kanssa*iloinen*
Reipas lenkki maastossa uudella fillarilla päivän päätteeksi. Alkaa pikkuhiljaa päästä jyvälle perusjutuista uuden rungon kanssa taistellessa. :)
[q]Viltsu:
160504 - 15:25 - 3635gr - 50,5cm
syntyi terve tyttövauva joka vei samantien sydämen.
NIIIN ONNELLINEN *sydän*
[/q]
No tulihan se ulos sentäs, pelkäsin jo et meinaako se jäädä sisälle pidemmäksikin aikaa juurtumaan
Jes, sain kolmen vuoden haaveilun jälkeen tänään uuden fillarin hankittua!
Pakkasin pahan olon energiaksi ja nyt olen saannu aikaseks sen että olin eilen 8km hölkkä lenkillä ja tänään olin tunnin salilla niin että hiki tuli...*hikoil* vähän helpottaa...eiköhän tää tästä, huomenna taas salille ja illalla vois vielä käydä lenkil...??*ding*
Tämä viikonloppu on omistettu biletykselle *aplodit**juonittel*
Mitään päivän :) ei oo ollutkaan pitkään aikaan, Paskee vaan sataa niskaan niin paljon että ei ehdi juokseen ees alta pois. :( toivottavasti tänään tulis ees pieni :) ku meen katsomaan yo tuloksia.
eilinen ilta-yö (*sydän*), sekä tänä aamuna sain tosi kivan nimpparilahjan kultsilta!
[q]Avernian:
---
MaSari:
Kiva fiilis, ihana sää, tänään Helsinkiin ja vapaapäivä! Ainiin ja LOTR kolmas osa julkaistaan tänään!
---
Mut ei kuulemma vielä se extended-versio.
[/q]
vaan sekin tulee ilmeisesti jo kesanlopulla/alkusyksysta :)))
8000 VIESTIÄ TÄYNNÄ OUJEEE - I HAVE NO LIFE!! :DD
vois vetää kännit olalle tän kunniaks!
aurinko
[q]lohikarme:
linkki BADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERBADGERMUSHROOMMUSHROOM!!!!!!!
Aleksi tee tästä polkkaremix!!!!!!
[/q]
kyl toi jaksaa vieläkin naurattaa
*muhaha*aamupiru on hereillä=))) eip...iloinen olen nyt jo siitä et aurinko paistaa*hymy*
[q]Chatte:
---
---
Hmmm... sinulla siis on kortti, mutta se ei vaan ollut mukana...? Ihan ensimmäinen ajatus tuosta tekstistä oli, että et omista edes ajokorttia.
Mitenkäs tuo homma muuten edes menee: onko se nyt pahakin rikos, jos kortti ei ole mukana? Kerran poliisit nimittäin pysäyttivät minut ilman korttia ajelemasta, mutta ei siinä sen ihmeempiä, kysyivät sotun ja katsoivat jollain koneella, että kortti on kunnossa.
[/q]
On kortti*joo*Ja ei tietääkseni tule mitään sakkoja tms. ellei satu omistamaan yhtä tehokasta kaasujalkaa kuin minä..*blush*