päivän :)

Back to häröily O

tulin yhelle kaverille yöksi, on kiva nähä pitkästä aikaa hyvää ystävää....*sydän*
tehdään kasvispiirakkaa*kuolaa*

Lintsasin koulusta ja sai nukkua 2 tuntia pidempään. Aamulenkki ja ihana olo. Ja tänään ilta raksun kanssa. Hyvä päivä siis.

Pääsin tänään töihin!*jiihaa**ding*
4 päivää ostos-tv:n tuijottelua riitti, sairastaminen on syvältä..*eiei*

[q]äm:
Joku työkaveri, jonka kanssa en ole ennen (näköjään syystä) jutellut, halusi rukoilla mun tulevan matkan puolesta työpaikan kahviautomaatilla En osannut kuin tuijottaa.
[/q]

oookkkei... *ding**nauru*

AAH. eilinen piirrustuksen väsäys. Väänsinki sitä myöhään yöhön,
ja siit tuli ^_____^
jihuu.
OI sitä onnistumisen tunnetta....

:)

meille tulikin just töihin niiiiin söpö koiranpentu, ettei mitään järkeä! Näytti vähän pitbullilta, mut ei ollut... hmm...

[q]bubbelgum:
Taidan olla rakastumassa.... *sydän*
[/q]

Hienoa.

[q]GoA:
---
tiipi:
rakkaan kainalosta herääminen

---

Sama. *sydän*
[/q]

ehdottomasti päivän *sydän*

[q]Orfeus:
---
nomic:
http://www.verkkouutiset.com/juttu.php?id=51746 <---tuli vähäsen naurettuu :)

---

Ei saatana*nauru*
[/q]

LOL

Syyttäjä oli lähettänyt poliisille tiedustelun, jossa hän halusi lisäselvitystä ajoneuvon lentokorkeuteen

Tänään takaisin Helsinkiin ja heti tiedossa ihana viikonloppu parin hyvän ystävän kanssa*jiihaa*
Mulla on ollut teitä ikävä..*sydän*

Aamusta asti sujunut tämä päivä moitteettomasti, aamulla ekaks BodyPumpiin, jonka jälkeen saanut rauhassa lueskella hyvää kirjaa, käytiin tsekkaa uus tuleva kämppä ja kohta pääsee töllistelee hyvässä seurassa leffaa*plur*

Kirpputori löydöt:

The Little Mermaid Soundtrack - Music From The Motion Picture *sydän*

Lady Lovely Locks video *sydän*

[muokattu 10.4.2004 21:24]

Tutustuin eilen taas uusiin ihaniin ihmisiin*hymy*

Saan ”ehkä” koiran takaisin...

Tuo aurinko ja ihana ilma. Vielä kun kesis jotain pätevää tekemistä ulkosalla.. oooo, ostan footbagin

Luistelukausi avattu, ai että oli ihanaa. Nyt pääsee taas vanha ja hullu uhmaamaan kuolemaa.

mä olen mies.. mä olen mies jolle ei koskaa tapahdu mittään jeah, oon minä vuan sellanen paviaani että marakatitkin kalpenee kun minä pyllistän. On se vaan niin väärin että en pääse korkeasaareen katsomaan serkkujani. nyyh.

[q]HRDance:
pitkä viikonloppu takan ja synttärit
[/q]
*jiihaa*..niimpä...mut ne synttärit vasta ens viikonlopuna*plur**jiihaa*

Maailma lasien läpi katsottuna tuntuu hassulta. Ei ole enään sumua missään. Kävely tuntuu hassulta, aivan kuin olisi lyhyempi. Sama tunne esiintyi armeijassa kaasunaamari päässä. Outoa mutta ihan kivaa.

Kolme viikkoo sairaslomaa alkaa *jippii*

O