päivän :)

Back to häröily O

[q]Wegez:
On perjantai ja uus clubi avataa tänne tänää!!! (tai se avattii jo ke..mut ny on viralliset avajaiset) ..ainut mikä saattaa estää menoni sinne on hunksit jotka siel esiintyy..mut en usko et estää..
[/q]mä soitan sinne poliisit

Pidin juuri ihanan viikon lopun mieheni kanssa!

[q]Tres:
Päivän spontaani LOL syntyy kuvan ja tekstin yhteisvaikutuksesta

http://www.helsinginsanomat.fi/extrat/ateena2004/kuva/1076153719187
[/q]
Että nämä itä-eurooppalaiset jaksavat yrittää... Piristi kummasti työpäivää!

sanoin töissä pomolle suorat sanat ja lähin laputtaa..ihminen jaksaa vittuilua tiettyyn pisteeseen asti!nyt olo on mainio*plur*

ostin roland tr909:sin ja yamaha cs5 synan yhteishintaan 200e!!oli hymyssä pitämistä kun kauppoja hierottiin...ja ne jotka tietää mitä nämä laitteet on niin varmaan ymmärtää iloisuuteni*plur*

*sydän*

rakkaan kainalosta herääminen

Meil on tänään töissä tipun metsästys!*jiihaa*

ensimmäinen työpäivä mulla
.... ja nyt jo tääl häröilee

Pääsee viettämään pääsiäistä oman *pupu*n kanssa. *sydän*

Huomenna saan vihdoin netin himaan jälleen! On tätä odotettukin.. kauheita vierotusoireita *igor*..

huomasin et kesä olis todellaki tuloillaa!

Hihii...kohta näkee yhtä ihanaa

Sain ihanan runon ihanalta tytöltä, johon olen päätä pahkaa ihastumassa big time -hengessä!

Ainiin, ja äiti päätti maksaa matkavakuutuksen puolestani...

ku saa olla vaan..*hymy*

Eilinen pääsykoe meni odotettua paremmin Ja saatiin tehtyy pari hommaa mitkä on odottanu jo toista kuukautta kämpän nurkassa!

Niin ja päivän on se et duunikaveri soitti puol kuudelta et hän heräs vasta vaik sen ois pitäny olla mua hakemas kakskyt vailla hahaha ihan loistava kun sille aina sattuu ja tapahtuu

ku pääsin töistä kotio...

kiva kaveri halailee mua just... se on mukava ihminen

[q]Angelus:wooo! mihis pääsit?[/q]
pääsin sky-opistoon.. kosmetologi jne.

Ei tarvinnut avata terassia tänään... Ja löysin pari kivaa kangasta... Nyt vain isosiukkua hätistelemään...*hymy*

O