päivän :)
Vihdoin lunta *sydän* = talvi = kohta joulu *sydän**iloinen*!
[q]-xx-:
---
Lene:
Oppimiskeskus Aleksandria on muuten kiva paikka bongailla miehiä. Tai yliopisto muutenkin. *virn*
---
Tervetuloa tietojenkäsittelytieteen laitokselle ... ai niin, ei se määrä vaan se laatu
[/q]
Vähän myöhässä mutta kuitenkin.
Perusläppä naispuolisten cs-opiskelijoiden keskuudessa
\The odds are good, but the goods are odd\
tänään olin elämäni ekaa kertana sijaisena. Ihanat 6-vuotiaat naperot piirsivät mulle hienoja kuvia ja olivat ihania! Koulussakin oli kivaa ja oon varma, että saan mun tyhmän koulutyön valmiiksi tänään, ja kohta on taas viikonloppu!:) Elämä hymyilee taas hetkellisesti!!!*hymy**joo*
[q]Unity(f):
---
me juomme noran kanssa englantilaisittain teetä...*iloinen*
http://www.click-smilies.de/sammlung0903/ernaehrung/food-smiley-001.gif
[/q]
Jostain luin että tuo maidon lisääminen teehen juontaa juurensa siitä, että siellä tee oli niin huonolaatuista (kitkerää, euroshopper ym. pussiteet ;) että sitä ei saatu alas ilman tuota aromin sotkijaa..
[muokattu 27.11.2003 13:04]
Sanat ei riitä kuvaamaan kuinka kivaa oli premissä.
[q]H:
Onnea, olet juuri voittanut ABSOLUTE MILLENIUM kilpailussa koko viikonlopun lippupaketin.
Tohon viestiin oli kiva kyl herää...*iloinen**iloinen*
[/q]
niin oli
[q]H:
Onnea, olet juuri voittanut ABSOLUTE MILLENIUM kilpailussa koko viikonlopun lippupaketin.
[/q]
Voiiii....nyt voi olla iloinen sun puolesta
[q]J-Tone:Onnee Krista-bjeibe!! Mä luulen, että mäkin sain sen duunin..*hymy* Kyllä meistä vielä jotain joskus tulee
[/q]You think?Haha saa nähdä...*nauru* Mut pitäydytään vielä hetki tässä ihanassa illuusiossa!
Mäki oon ihan täpinöissään ku mun kaks parhainta Ystävää oottaavat vauveleita, itseasiassa hyö alkaa olla viimesillään
Nii että onnee kaikille vaavien läheisille ja muillekkin *sydän*
kiitoos! löytyykö noita siemeniä ihan normaalikaupoista *ding**sydän*
Tänään loppu työharjottelu...vaik oisin kyl voinu jäädä viel töihin sinne. Ihania ihmisiä talo täynnä
[q]H:
[/q]
onneksi olkoon ihku... pidä hauskaa sit munkin puolesta
ja Patikselle onnea kanssa *joo**hali**plur*
[muokattu 27.11.2003 22:42]
Jeesin työkaveria, vein lasitölkit keräykseen ja tein hyvää soijarouhemakaronilaatikkoa.
tänään oli monta asiaa jotka sai hymyn huulille =)
ensinnäkään ei ollut koulua ollenkaan, sai nukkua eilisen ihanan ever-illan jälkeen oooikein pitkään. ja eilen oli niin kivaa että oli hyvä olo tänäänkin. ehdin myös kahvittelemaan kavereiden kanssa, ilman mitään kiirettä. soli kivaa pitkästä aikaa, viis tuntia hujahti erittäin nopeesti =)
ja viimeisenä vielä tulin kotiin bussilla, jonka kuski oli laittanut ympäri bussia tankoihin kiinni lappuja, joissa useissa luki 'Linja-autossa voi hymyillä!'. ja kylläpäs rupesi hymyilyttämään.
4 yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen...
*sydän*
Mun hyvä ystävästä ystävästä Janista tuli äsken terveen poikavauvan isi Pojalla on painoo 3890g ja pituutta 52cm
Onnea Janille ja Sarille...*plur*
Mä oon saanu siivottua
Nyt ajattelin leipoo vähän lisää sämpylöitä..*plur*
sain nukkua myöhään, ja huomenna alkaa joulukuu ja saa avata ekan luukun joulukalenterista =) tai siis saisi, jos omistais sellaisen. pitää kyllä huomenna mennä ostamaan eikä sitten pelkkää pahvista!
saatiin luottoluokitus AAA
[muokattu 23.1.2004 13:26]
tax-free kalja, tax-free tupakka, tax-free suklaa ja tax-free tuoksu*nauru*