päivän :)
työt loppuu puolen tunnin päästä.*hymy*
[q]ravec:
4. päivä tulee veronpalautukset....
[/q]
Ne on kivoja *iloinen*. Kerran tuli mätkyt (ja vielä helvetin isot) ja vieläpä täysikäisyyden kunniaksi
markkinoinnin tentti on ohiohiohiohiohiohiohiohiohi *sydän**sydän**sydän*
Toi 4. päivä veronpalautukset on niin *joo*.. Tulee rahaa.. Saan ostettua uuden tietokoneen.. Ja samalla Turkuun. <- saas nähdä mitä niistäkin palautuksista on jäljel sen jälkeen..*pahis*
pankilta tuli kirje että opintolainankorko pääomitetaan eli ei tartte repiä jostain 355 15.12. mennessä! jee!
Tää on hyvä päivä.
[q]kilobitti:
Pidin tuparit asuttuani 2 päivää ensimäisessä vuokrakämpässäni, ja poliisit tulivat käymään. Ikimuistoista*joo*
[/q]
Mites olisi sitten uudet tuparit *joo**nauru*
Väsäsin ihan älyttömän hyvää pitsaa ja aamupäivällä olin käräjäoikeudessa kuuntelemassa omituisten syytettyjen lausuntoja.
pääsin autokoulun teoriakokeesta läpi!!!
Jiihaaa!*plur*
Ainii. Tänää on jo keksiviikko!!! Onko edes hyvä uutinen Itse asiassa ollaan jo parin tunnin päästä torstaista, joten optimismi kasvaa koko ajan
*viikonloppuaodottel*
Taas tuli tehtyä hyvää ruokaa
Ja kokopäivän kuunnellu hyvää musiikkia
tsihih, ihan kohta puolin alkaa oman luokan pikkujoulut mitäköhän tästäkin tulee *nauru**piis**pupu*
Mä olun tulossa terveeksi!!!!
mä oon niin onnellinen.. monen monen monen päivän sairastelu alkaa olla nyt ihan lopuillaan... lääkekuuri kestää viel 9 päivää mut olo on jo huomattavasti parempi..
raparperikiisseli + maito
lyhyt koulupäivä
keskiviikko! =)
[q]hyperventilaatio:
Tänää mä tein sen. Nimittäin sain ostettua kaiki joululahjat. Hitsi et mä olen tyytyväinen.
[/q]
Kaikki joululahjat?!? tajutonta, huh. oispa mullakin niin helppoa niiden ostaminen, että riittäis kun kerran menis päiväks kiertelee kauppoja ni illalla olis jo kaikki paketit valmiina.
[q]Kooaliini:
---
tiipi:
missäs on meille tytöille vastaava?
---
Ei sillä väliä, pääasia että mulle on.
[/q] hihih
[q]Unity(f):
Mä olun tulossa terveeksi!!!!
mä oon niin onnellinen.. monen monen monen päivän sairastelu alkaa olla nyt ihan lopuillaan... lääkekuuri kestää viel 9 päivää mut olo on jo huomattavasti parempi..
[/q]
Miten musta tuntuu et me ollaan aina kipeenä samaan aikaan? Alkaa se meitsikin olla jo terve kylläkin
[q]hyperventilaatio:
Tänää mä tein sen. Nimittäin sain ostettua kaiki joululahjat. Hitsi et mä olen tyytyväinen.
[/q]
En ole edes päässyt alkuun Pitäisi pian jo ruveta keksimään mitä hankkia ettei tule kauhea kiire.
[q]Kooaliini:
http://bittivuoto.org/~jyka/kalenteri2003/
[/q]
[q]tiipi:
---
Kooaliini:
http://bittivuoto.org/~jyka/kalenteri2003/
---
[/q]
Mä voin tehdä semmoisen..tosin se käsittäisi vain kuvia itsestäni mikä ei ole välttämättä hyvä asia mutta laitetaan vaikka pari häröilykuvaa hallusta joukkoon