päivän :)
Onnistunut viikonloppu, ihanat kaverit ja maailman paran naispuolinen emäntä, Niina (Oka on maailman paras miespuolinen).
Kaikin puolin ihana aamu
Viiminen viikko työharjottelussa alko tänää...
[q]Lene:
---
Mr. Sinner:
---
misjah:
mäkin pääsen koht liukastelee autolla.. mut sehän on vaan siistii..
---
Niin, onhan tarkotuksellinen liukastelu ihan kivaa ja on tosiianki mukaava pistää pikkuteillä mutkiin ovi edellä, mut sitten ku on tarkotus päästä paikasta A paikkaan B se vaan vituttaa*hih*
---
Se on kyllä kumma miten ihmiset eivät osaa ajaa talvella, vaikka talvi on joka vuosi.
[/q]
Johtuu siitä että osa haluaa oppia ajamaan hyvin ja päätyvät ojaan.
Illal suoraan töistä Absolut Millenium Warm Uppeihin Kinoon ja Turkuun *sydän* ja huomenna itse ABSOLUT MILLENIUM
EI JAKSA ODOTTAAAA!!!
Ei väsytä, pirteä olo ja lenkin jälkeen ja nyt voisi mennä tekemään hyvän aamiaisen. Hyvää huomenta kaikille
ihanat yövieraat
hyvin mennyt ratsastustunti
koti
Ärsyttää lukee näitä hehkutuksia, kun itsellä on paskafiilis *nyyh*. No joo, oon iloinen teidän muiden puolesta - ainakin yritän kovasti.
ei ollut lunta auton päällä, eikä teillä
[q]Chatte:
Ärsyttää lukee näitä hehkutuksia, kun itsellä on paskafiilis *nyyh*. No joo, oon iloinen teidän muiden puolesta - ainakin yritän kovasti.
[/q]
[q]Kooaliini:
missi sulla on paskafiilis?
[/q]
Emmää ees tarkalleen tiedä. Monen asian summa. Maanantai taas on jotenkin niin ahdistava. Ja täällä päin maata on loskakeli, ihan pimeetä, sumuista ja märkää. Mua paleltaa. Mikään ei huvita, ei edes lätkä eikä salibandy, ja se on kyllä harvinaista. Noh, tää nyt on ihan off-topic ja kamalaa valitusta. *yrittää piristyä*
Koirani Pilvi tuli hoidosta kotiin...
Sivu aviovaimon päiväkirjasta
Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Stokkalla yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.
Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.
Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi : Ei tässä mitään. Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.
Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.
Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja
etäiseltä.
Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta. Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.
En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.
Sivu aviomiehen päiväkirjasta
Lauantai-ilta - Tänään Tappara hävisi, mutta sainpahan p*****.
[q]Unity(f):
muista teehen maitoo ja sokeria
[/q]
maitoa?*täh*
perhana, ku oon vaan niin himskatin hyvällä tuulella*hih*
100 \\o/
[muokattu 24.11.2003 15:16]
[q]Nefertete:
maanantaista ja univelasta huolimatta ei vaan voi olla hymyilemättä...
*sydän*
[/q]
*joo**joo**joo*
[q]?:
100 o/
[/q]
eli?
olen utelias
[q]kilobitti:
[/q]
Sitä on liikkeellä
En tiedä itsekään minkä takia olen niin iloisella tuulella vaikkei ole mikään asia muuttunut.
maanantaista ja univelasta huolimatta ei vaan voi olla hymyilemättä...
*sydän*
[q]Blues:
---
kilobitti:
---
Sitä on liikkeellä
En tiedä itsekään minkä takia olen niin iloisella tuulella vaikkei ole mikään asia muuttunut.
[/q]
Auringonpilkut todennäkösesti syynä tähänkin
Vapaapäivä töistä ja sain imuroitua, pestyä lattioita,tiskailtua. Nyt katselen sataman valoja ja raollaan olevasta ikkunasta pyrkii sisään viilentävää merituulta ja taustalla soi vaihteeksi trance...*hymy*
T:T