päivän :)
[q]keijukainen:
3 kuukautta yhdessä ihanan pojan kanssa ja edelleen *pihkassa**plur*
[/q]
*samispusu* eimut. mä oonki ollu 3 kuukautta yhden ihanan tytön kanssa!
On vaan niin mukavan ihanan kiva päivä krapulapöhnästä huolimatta!
ööö... mitä tähän pitää vastata? *ding**justjoo*
Muisti palailee pätkittäin eilisen osalta ja naurattaa
Aamuyön huipensi kuitenkin naapurini. Mutustelin neljän maissa sängyllä ruokaa ja tuuletin kämppää ikkuna auki.
Ihmettelin, kun pihalta kuului lorinaa. Tassutin ikkunan eteen ja jäin tuijottamaan, kun viereisen rapun tuuletuspartsilla oli joku nainen kusella. Siellä se kyykisteli kolmannessa kerroksessa ja systeemit valui maahan lotisten. Tuijottelin hetken ja huikkasin ajattelitko paskantaakin sieltä?
Mamma pelästyi varmaan enemmän kuin ikinä elämässään ja rupesi housut kintuissa peruuttamaan parvekkeen ovea vasten ja änkytti jotain.
Suljin hekotellen ikkunan ja jatkoin syömistä.
Se hetki kun tänään kauan metsästetty Hellfish&Producer - Constant Mutation 3x12 LP tipahti postiluukusta*pihkassa**pihkassa*
[q]Dimensio:
Loppujen lopuksi elämä on kivaa...
[/q]
Joo mut eihän näitä vaihtoehtojakaan kauheesti ole
Tänään ei oo kouluu...eli koko päivä aikaa tehdä kirjallista työtä. Mut kai se on juttu ni saa senki joskus tehtyä.
[q]hyperventilaatio:
[...] Lilja 4-ever [...][/q]
Tost leffast tulee melkeenpä paha olo...*poks*
http://frank.harvard.edu/~pratheev/my_files/grocery_store_kid_no_candy.avi
uusien housujen saaminen
*plur**pihkassa**iloinen**hali**nauru**hih**vink**hymy**joo**heiii**sydän**piis*
Aivan iihana päivä tänään! Ei mitään erikoista. Pärstä on vaan *iloinen*!
Sain eilen kauan hukassa olleen md:n takaisin (eka biisi: altitude - altitude=)
[muokattu 2.10.2003 10:47]
Avasin oven, kävin hakemassa lehden. Ulkona ihanan syksyinen sää *sydän* Lehdet on väreissä ja leijailevat tuulen mukana maahan.
No mä olen tällanen syys-sielu, mut vaikuttaakohon syntymäaika mitenkään vuodenaikojen mielteisiin. Oon syntyny lokakuus ja lokakuu on melkeen se paras vuodenaika mulle. Off topicii mut mites muilla?
Screen + Illut *plur**sydän*
todellakin se että on lokakuu saa mun naaman koko kuukaudeks venymään hymyyn...
Todella ihana on huomata miten värikäs koko maailma on syksyllä.. Tänään ei mikään vie mun hymyä pois!!
tän viikon koulut käyty ja himaan!!*pupu*
Ostin tänään ihan pirun siistit housut*hymy* Ja muutaman tunnin päästä voi alkaa tekee lähtöö screeniin*joo*
lunta!*hymy*
ENTROPYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
*piis**plur**piis*
ei tarvi mennä nukkuun yksin
Eiku lumi on ihan bebasta onhan se ihan nättii mut muuten siit ei oo kun harmia