päivän :)
On PERJANTAI *iloinen**iloinen* ja pääsee viikonlopuks reissuun ja tapaa paljon vanhoja kavereita!!!!*plur*
Eipä mikään sen kummempi kuin perjantai. Huomenna pääsee taas duunin jälkeen bilettämään.
[q]äm:
The paomnnehil pweor of the hmuan mnid. Aoccdrnig to a rscheearch at Cmabrigde Uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht the frist and lsat ltteer be at the rghit pclae.
The rset can be a total mses and you can sitll raed it wouthit porbelm. Tihs is bcuseae the huamn mnid deos not raed ervey lteter by istlef, but the wrod as a wlohe.
Fcuknig amzanig huh?
Ei taida toimia suomeksi
[/q]
miski mauk ie otimi
[muokattu 19.9.2003 12:46]
Angeluksen ego
5,5 tuntia tuli tehtyä ruotsin ylppäreitä, ja nyt,
se on OHI!
ei. enää. koskaan.
[q]U:
olen hengissä
rauhaa ja iloa
[/q]
Oliko rankka päivä?
Muuten vaan on hyvä päivä ei sen kummempia
Luureista hyvää musaa..*sydän*
Lauantaina oli täälläkin pohjoisessa jopa bileet.. Sitten kun tanssittuani koko illan kävelin kämpille n. 7 km, eksyttyäni matkalla muutaman kerran/kierrettyäni muutaman mutkan kautta (mähän en koskaan eksy...), niin tunsi taas väliksi saaneensa hieman liikuntaa.. Hyvä olo oli..*hymy*
Niin, ja tänään sit tekemään jonkinsorttista splätteriä. Hmm. Mut murhanirhataan kirveellä.. Siitä voi tulla hyvinkin mielenkiintoista.
Mulla on kyl lähes aina päällä.. Voisin varmaan kirjoittaa tänne joka päivä..*hali* kaikille tasapuolisesti..
VIIKONLOPPU!!! Elämä hymyilee taas ja rahaakin riittää taas, joten kyllä nyt taas kelpaa. Pitäkäänhän itsenne hengissä viikonlopun yli *sydän*
Mulla on niiiiiiiiiiiiiiin mukavat lauantai ja sunnuntai; hyvää seuraa ja kivaa tekemistä
*tanssikone*
Tentti meni läpi, vaikka tuntu, et meni TÄYSIN reisille.
[q]Jone:
Mun salainen poppispaheeni, Nerdie, on julkaissut uuden albumin ja sain sen juuri selville. Vähänkö oon tohkeissani. [/q]
Älä kuseta. Kerroin siitä sulle jo perjantaina ja tohkeilit siitä jo silloin.
Öinen ukkonen oli ihana
[q]Jone:
Mun salainen poppispaheeni, Nerdie, on julkaissut uuden albumin ja sain sen juuri selville. Vähänkö oon tohkeissani. Huomenna kauppaan heti kiireellä, nyt soi jo Broken Glass neljättä kertaa putkeen aivan helvetin lujaa skobeista.
[/q]
Annu on ihana!
aurinko *sydän*
Kaikki muu paitsi että tänään on Maanantai... Nää on aina jotenkin tällasia.
No onneks 4½ päivän päästä on vkoloppu.
Pvd:n jälkeisen väsymyksen sekava olotila!
Kuvittelin, et oisin ryssinyt jotain pahasti viikonloppuna mut niin ei nähtävästi käynytkään..*sydän*
[q]Angelus:
tämän päivän toinen :))) oli kun pääs testaileen mossossa uusia Sweareja ja rakastuin heti pariin!*sydän*
[/q]
Oon kade...mä pääsen vasta huomenna kokeilemaan
Sain sivuduunin, jota voin tehdä opintojen ohella ja josta saa ihan hyvää palkkaa:) Nyt ei tarvitsekaan huolehtia työtilanteesta!*plur**plur**plur*