päivän :)
Yhtyy Kooaan, vaikka allekirjoittanut olikin erittäin väsynyt ja vain alkoholittomien juomien vaikutuksen alaisena. Juomat (Sprite, tuoremehu, Battery) tosin tarjottiin syndejen kunniaksi, joten rahaa kului vain n. v-määrä.
Oli myöskin hienoa ja kivaa olla Lucia-kulkueessa mukana. Sain myös lunta syndepäiväkseni, koska lunta alkoi sataa eilen n. klo 23. Lumi on ihanaa.
Kiitos kaikille asianosaisille.
Screenin bileet ja kaikki ihmiset joiden kanssa tuli juteltua siellä ja tavattua
Ei ole ollut noin hauskaa chillatessa piiiitkäään aikaan.
[q]Elwira:
Olen onnellinen koska en ole sinkku vaan mies jota rakastan haluaa aloittaa alusta kanssani ja totta puhuen olen niin onnellinen että itua väännän koko aika.
[/q]
uih, onnea! tiedän tunteen..*joo*
oli kyl kiva ilta. rahaa meni x-määrä ja humalatila on melkonen mut kivaa oli. kiitokset vain kaikille ihmisille.
aloitin mun proseminaarityön viimeinkin...*super* juuri äsken
...ja sitten olen taas täällä
*painuu takas kirjottamaan*
Hih, oon nyt sit 19.. Enkä mä tiedä onko se hyvä vai huono juttu Heti alko muistin rappeutuminen
Joo alkaa tosiaan olla toinen jalka haudassa.. muahah
Oon kyl ilosella tuulella senkin takia koska ens viikol on tranzexperience, ekat isot bileet mihin oon menos! Oijoijoi, on kyl odotukset aika korkeella. Täytyy vaan kattoo ettei liian korkeella
[q]MaSari:
Hih, oon nyt sit 19.. Enkä mä tiedä onko se hyvä vai huono juttu Heti alko muistin rappeutuminen
Joo alkaa tosiaan olla toinen jalka haudassa.. muahah
[/q]
Onneksi olkoon..nyt alkaa se vaihe kun selkä pettää ja tarvitsee rollaattoria
Bollocks! Nyt olet pääsemässä mitä parhaimpaan bileikään ja tiedossa on paljon lupaavia pippaloita joissa tulet käymään..19 on verraton ikä. Itse sain nauttia siitä aikanaan
joo
lauantai ja vaikkei lippua ainakaan vielä etropyyn olekaan, niin ihanaa kuiteskin mennä bilettämään kun on maanantaikin vapaata...kerma,illut,colors...*joo*
kiitos
Huomenna vois mennä vaik sairaalaan paikkaamaan kolottavia luita Mut kai ne paremmat ajat on sit viel edessä *uskottel* *blush**iloinen*
[q]Unity(f):ENTROPYYYYYYYYYYYY!!!!!!!!!!!!!
*piis**plur**piis*
[/q]
Todellakin tämä..ja onhan sitä pari muutakin kivaa asiaa mutta ne olisivat olleet enemmänkin eilisen :)
Antiloopin albumi. Tätä kuunteli silloin kun tutustui ja jäi koukkuun elektroniseen msuaan. =)
ihana syksynen ilma ja mun vkl lahti reissun muistot...
[q]Unity(f):
ihana syksynen ilma ja mun vkl lahti reissun muistot...
[/q]
No mitäs teitte?!
viimeinen päivä työssäoppimispaikassa, sit 3 päiväinen (toivottavasti) ihana viikonloppu..
[muokattu 28.11.2003 11:39]
Vuokrasin grooven, tuli nähtyyn siinä digweediä enemmän kun kaapelilla
pääsin ajoissa ylös ja koululle *sydän* eli en saa hylsyy kurssista
viikonlopusta jääneet todella hyvät fiilikset... ja Tiksin ca$h convertersista löytynyt HELMI
Sven Väth: Accident in paradise '93 cd kolmella egellä <3<3<3<3
Sainpahan töitä taas eteenpäin. Vaikka mun tapauksessa hyvä tulee toooosi hitaasti
Onneks en oo kaikessa näin hidas, ei ehtis elää ollenkaa...